Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach. Zakres robót: I. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, - rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników, - demontaż słupków drogowych od ulicy Jesiennej. II. Nawierzchnia K1: Konstrukcja nawierzchni chodnika (K1) składa się z następujących warstw: - 6 cm kostka betonowa wibroprasowana kolor żółty/grafit - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm Grubość warstw wynosi 29 cm. Chodnik ograniczony obrzeżami betonowymi 8x30cm. Wysokościowo prowadzić po istniejącym terenie. W miejscach styku z nawierzchnią asfaltową krawężnik najazdowy 15x22cm. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor żółty wynosi 138m2 w etapie 1 oraz 75m2 w etapie 2. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor grafitowy wynosi 445m2 w etapie 1 oraz 240 m2 w etapie 2. III. Nawierzchnia K1a: Konstrukcja nawierzchni chodnika o wzmocnionej nośności (K1a) składa się z następujących warstw: - 8 cm kostka betonowa wibroprasowana kolor żółty/grafit - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 35 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm - 15 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa Grubość warstw wynosi 61cm. Dla warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego wymagany wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 120MPa, a wskaźnik odkształcenia IO ≤ 2,0. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor żółty wynosi 185m2 w etapie 1 oraz 140m2 w etapie 2. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor grafitowy wynosi 270m2 w etapie 1 oraz 185m2 w etapie 2. IV. Nawierzchnia K2: Konstrukcja nawierzchni z płyt ażurowych (K2) składa się z następujących warstw: - 10 cm płyta ażurowa dekoracyjna szara o wymiarach 32,7x54,7x10cm - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm - 10 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=1,5MPa Grubość warstw wynosi 48 cm. Powierzchnia razem : 110 m2 V. Nawierzchnia K3a: Konstrukcja nawierzchni asfaltowej o wzmocnionej nośności (K3a) składa się z następujących warstw: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 - 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 35 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5m - 15 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 Mpa. Grubość warstw wynosi 61 cm. Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w etapie 1 wynosi 630 m2 oraz 250 m2 w 2 etapie. VI. Nawierzchnia K3: Konstrukcja nawierzchni asfaltowej K3 składa się z następujących warstw: - 5 cm warstwa z betonu ścieralnego AC 8 S 50/70 - 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm - 10 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=1,5 Mpa Grubość warstw wynosi 35 cm. Powierzchnia nawierzchni asfaltowej K3 wynosi 680 m2 VII. Elementy małej architektury: - montaż ławek z oparciem (dostawa Inwestora) – 22 szt. - montaż koszy na śmieci (dostawa inwestora) – 22 szt. - dostawa montaż stojaków na rowery – 1 szt. - dostawa i montaż słupków parkingowych uchylnych z rury stalowej ocynkowanej – 3 szt. - dostawa i montaż urządzeń zabawowych: kiwak „tuba”, karuzela z 4 siedziskami, kiwak „smok”, wszystkie urządzenia zabawowe winny być zgodne z normą PN-EN 1176; - wykonanie miejsca do grillowania/ogniska w kształcie okręgu z kostki betonowej o śr. 4,5 m. VIII. Oświetlenie: - dostawa i montaż lamp solarno wiatrowych, o wys. słupa 8m – 30 szt. Wymagania dla lamp: słupy ze stali ocynkowanej, czas pracy – 10-14h/dzień, oprawy ze stopu aluminium, szkło hartowane, moc 40-50 W LED, IP65, panele 2 x 130 – 190 W, kontroler MPPT do śledzenia max. punktu mocy i sterowania oświetleniem, akumulator żelowy 150-200 Ah/12V, włącznik zmierzchowo – programowalny, wiatrak o mocy 300 – 600 W, startujący przy wietrze 0,8 m/s. Fundament F 150. IX. Zieleń i nasadzenia: 1. Irys (Irys reticulata) kolor fiolet. – szt. 6 2. Liliowiec (hemercallis) – szt. 14 3. Liliowiec karłowy stella de oro (hemerocallis hybrida) – szt. 105 4. Kostrzewa sina (Festuca glauca) – szt. 4 5. Rajgras wyniosły (variegatum) – szt. 6 6. Rozplenica japońska (pennisetum alopecuroides) – szt. 6 7. Kostrzewa Gautiera (Festuca gautieri) – szt. 7 8. Wierzba płacząca (Salix x sepulcralis) – szt. 7 9. Wierzba iva pendula (Salix caprea) – szt. 9 10. Wykonanie trawnika siewem wzdłuż zbiornika nr 1, 2 i przy rondach (15 100, 00 m2) Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia przez Zamawiającego operatu pielęgnacyjnego zieleni. Okres pielęgnacji trwa 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru nasadzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa zawierająca: 1. Projekt budowlano – wykonawczy zagospodarowania terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach. 2. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne i szczegółowe. 3. Przedmiar robót: „Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach” - etap 1 i etap 2. 4. Dokumenty formalno prawne i informację BIOZ. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem nazw producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zwłaszcza w rejonie istniejących drzew, i ich systemów korzeniowych. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 6. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu itp. 8. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 9. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. 10. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 11. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach. 12. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 13. Szczególne warunki wykonywania robót wokół zbiorników przy ul. Jesiennej: - składowanie materiałów i parkowanie samochodów może się odbywać tylko w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Poruszanie się poza wyznaczonym obszarem jest bezwzględnie zabronione, - prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie, zachować szczególną ostrożność w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew, - drzewa zabezpieczyć na czas budowy poprzez wydzielenie strefy ochronnej pod drzewami. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK*. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *- dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem polityka ZSZ Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót bez uwag, przy czym termin gwarancji musi być równy terminowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót bez uwag, przy czym termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach