Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, Stefana Złotnickiego 12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438250229 , fax. 438250202
- Data zamieszczenia: 2022-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 438250229, fax. 438250202
REGON: 730934424 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina - budowa parkingu przy ul. Głównej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu z oświetleniem, ciągu pieszego przy ul. Głównej w Zduńskiej Woli oraz budowa zjazdu z ul. Zduńskiej i utwardzeń przy ścieżce edukacyjnej.2. Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnych decyzji pozwolenia na budowę: decyzja nr 565.2021 znak AB.6740.1.310.2021 z dnia 11 sierpnia 2021 r. – budowa parkingu wraz z oświetleniem przy ul. Głównej w Zduńskiej Woli 3. W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym :a) budowa parkingu przy ul. Głównejb) budowa oświetlenia - oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę zgodną z SWZ,c) budowa ciągu pieszego d) budowa zjazdu od strony zatoki postojowej przy ul. Zduńskiej oraz fragmentu ciągu pieszegoe) budowa utwardzeń przy ścieżce edukacyjnej4. Zamawiający w terminie do 10 dni od zawarcia umowy przekaże wykonawcy plac budowy. 5. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z SWZ, projektu budowlanego pierwotnego oraz zamiennego, STWiORB lub nieuwzględnionych w SWZ, projekcie, STWiORB, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 6. Podstawa wykonania robót:1) Decyzja nr 565.2021 o pozwoleniu na budowę, znak AB.6740.1.310.2021 z dnia 11 sierpnia 2021 r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego;2) dokumentacja projektowa; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4) Specyfikacja Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 8. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.9. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:1) dokumentacji projektowej,2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,3) obowiązujących normach i warunkach technicznych, z uwzględnieniem poniższych warunków:- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane wyroby budowlane,- wyroby budowlane mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek wyrobów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego wyrobu do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 11. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja oświetlenia oraz naprawa i wymiana nawierzchni przed budynkiem MOK OEA przy ul. Słowackiego 13
Dodano: 2023-06-19 - Modernizacja parkingu – placówka ul. Szpitalna 6 Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2023-06-14 - Modernizacja parkingu – placówka ul. Szpitalna 6 Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2023-03-27 - Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
Dodano: 2022-08-10 - Budowa zjazdu z drogi gminnej wraz z częściowym utwardzeniem parkingu Szpitala w Pajęcznie
Dodano: 2021-02-11 - Budowa parkingu przy ulicy Szkolnej w Łękińsku
Dodano: 2021-02-02 - Budowa parkingu przy ulicy Szkolnej w Łękińsku
Dodano: 2020-11-02 - Budowa parkingu na potrzeby Klubu Dziecięcego w Gołębiewku gm. Kutno
Dodano: 2020-09-18 - "Budowa parkingu i miejsc postojowych przy ul. Jagiellońskiej".
Dodano: 2020-09-10