Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie brakującego ciągu pieszo – rowerowego oraz budowie oświetlenia wraz z systemem monitoringu CCTV. 2. Zadanie podzielone jest na części. 1) CZĘŚĆ 1: Budowa brakującego utwardzonego ciągu pieszo – rowerowego 2) CZĘŚĆ 2: Budowa oświetlenia terenu wraz z systemem monitoringu CCTV 3. CZĘŚĆ 1: Budowa brakującego utwardzonego ciągu pieszo – rowerowego z kostki dekoracyjnej zabezpieczonej fabrycznie powłoką przeciw zabrudzeniom (kostkę należy dostosować kształtem i kolorem do istniejących ścieżek). 1) dowóz i przemieszczanie mas ziemnych i kruszyw do prac związanych z budową ciągów jezdnych, 2) budowa utwardzeń zgodnie z dokumentacją 3) zakup i montaż ławek - 8 ławek (6 szt. z oparciem i 2 szt. bez oparcia -ławki wyglądem należy dostosować do istniejących) 4) zakup i montaż 3 koszy na śmieci o poj. ok.45 l (kosze należy wyglądem dostosować do istniejących) 5) wywóz nadwyżki mas ziemnych w miejsce składowania odpadów, 6) Wyrównanie gruntu po robotach budowlanych i posianie trawy. Wszystkie nowe elementy małej architektury należy dostosować kształtem, wielkością i kolorystyką do już istniejących. Montaż koszy na śmieci na płytach chodnikowych (płyty należy zakupić, wielkość płyt dostosować do wymiarów koszy). Wszystkie elementy małej architektury osadzić w fundamencie betonowym. Materiały użyte na elementy małej architektury: konstrukcja ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo; listwy na ławkach o grubości nie mniejszej niż 3,5 cm, listwy drewniane zaimpregnowane trzykrotnie lakierobejcą w kolorze zbliżonym do istniejących ławek. 4. CZĘŚĆ 2: wykonanie oświetlenia terenu: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia wokół zbiornika Kępina przy istniejących ścieżkach oraz na odcinku brakującym od strony południowej zbiornika, a także wykonanie monitoringu wizyjnego CCTV. 2) Całość prac związanych z budową oświetlenia należy wykonać na podstawie dokumentacji zamiennej dla zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina oraz na podstawie dokumentacji projektowej dla etapu II – brakującego odcinak od strony południowej zbiornika. Wszystkie słupy i oprawy należy ujednolicić i zastosować słupy aluminiowe anodowane w kolorze srebrno - szarym z fabrycznie zabezpieczoną powłoką elastomeru w kolorze anodyzacji słupa. System monitoringu wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie instalacji monitoringu. 3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: a) oświetlenie alejek: i. Lampy z oprawami typu A: L5, L13, L12, L14, L40, L41, L42, L24 ii. Lampy z oprawami typu B: L15, L16, L17, L18, L19, L20, L21, L22, L23, L25, L26, L27, L28, L29, L30, L31, L32, L33, L34, L35, L36, L43, L44, L45, L46, L47, L48, L49, L50, L51, L52, L53, L54, L55 oraz z dokumentacji dla etapu II L59, L60, L61, L62, L63, L64 b) oświetlenie dwóch altan ogrodowych C2, C3; c) rozbudowa tablicy sterowania oświetleniem TSO; d) kablowa sieć oświetleniowa; e) uziemienia robocze; f) wykonanie systemu monitoringu; g) wywóz nadwyżki mas ziemnych w miejsce składowania odpadów, h) wyrównanie gruntu po robotach budowlanych i posianie trawy. 5. Zakres prac obejmuje mniejszy zakres niż dokumentacja projektowa. 6. Ze względu na przyszłe ustawienie na działce nr 267, przy ul. Zduńskiej, kontenera sanitarnego w wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić dodatkowo ułożenie (w jednym wykopie z kablem zasilającym latarnie oraz system monitoringu) kabla typy YAKY 4x25mm2 długości ok. 510m zasilający kontener sanitarny. Kabel ten należy włączyć do istniejącego złącza oświetlenia ulicznego i zakończyć w miejscu wskazanym na planie zagospodarowania. Końcówkę kabla należy uszczelnić kapturkiem termokurczliwym. Złącze oświetleniowe należy doposażyć w rozłącznik bezpiecznikowy R301 z wkładką D01 gG 10A oraz ogranicznik przepięć B+C. Dodatkowo pod ciągami pieszo-rowerowymi, rowem, kabel należy zabezpieczyć rurą ochronną typu HDPE ø75mm sumarycznej długości 60m. 7. Dodatkowo we wspólnym wykopie z oświetleniem należy ułożyć trzy linie kablowe typu YAKY 5x35mm2. Linia pierwsza od złącza oświetleniowego do punktu K2 długości ok. 86m. Linia druga od złącza do latarni L19 pomiędzy altanami długości ok. 274m. Linia trzecia od złącza do placu z ogniskiem, pomiędzy latarniami L41 – L42 długości ok. 200m. Linie z zapasem długości min. 4m należy pozostawić przy złączu. Końcówki kabli uszczelnić kapturkami termokurczliwymi. Drugi koniec linii kablowych należy zakończyć słupkiem (w kolorze zbliżonym do słupów oświetleniowych, stosowanych na zewnątrz) z gniazdem 400V 16A oraz dwoma gniazdami 230V 16A. 8. Dodatkowo pod ciągami pieszo-rowerowymi, rowem, kable należy zabezpieczyć rurą ochronną typu HDPE ø75mm sumarycznej długości ok. 80m. 9. Teren opracowania obejmuje działki nr ewid.: 248, 249, 250, 251, 252/2, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 269, 270, 271, 272/2, 273, 274, 275, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 336, 337,338, 339, 373, 376, 377 - obręb nr [0013] w jednostce ewidencyjnej [101901_1] - Zduńska Wola, powiat zduńskowolski oraz na części działki nr ewid. 120/1, obręb 9 Paprotnia, gmina Zapolice. 10. Zamawiający w terminie do 14 dni od zawarcia umowy przekaże wykonawcy plac budowy. 11. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z SIWZ, projektu, STWiORB lub nieuwzględnionych w SIWZ, projekcie, STWiORB , a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. UWAGA: Dokumentacja projektowa oraz przedmiar stanowiący załącznik do przetargu obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy wyceny. 12. Podstawa wykonania robót: 1) Decyzja nr 479.2017 o pozwoleniu na budowę, znak AB.6740.1.401.2017 z dnia 30 października 2017 r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego; 2) Decyzja zamienna nr 313.2020 o pozwoleniu na budowę, znak AB.6740.1.284.2020 z dnia 17 czerwca 2020 r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego; 3) Decyzja nr 356.2030 o pozwoleniu na budowę, znak AB.6740.1.330.2020 z dnia 3 lipca 2020 r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego; 4) dokumentacja projektowa; 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 6) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 14. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 15. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 16. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 17. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: a) przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, b) materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, d) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 18. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik do SIWZ). 19. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty drogowe, c) roboty instalacyjne, objętych zakresem umowy, tj.: roboty instalacyjne, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 20. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 21. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, by Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 - nie jest wymagane, dla części 2 - 10 000,00 PLN, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5) ustawy, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola przy wejściu do budynku nr 2 Urzędu Miasta (od strony kościoła) poprzez przekazanie jej dyżurującemu pracownikowi Urzędu Miasta Zduńska Wola, i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ. Godziny pracy Urzędu Miasta: w poniedziałki od godz. 7:30 do godz. 17:00 oraz od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach