Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Generała Andersa 9 w Libiążu

Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 277 338 , fax. 326 277 338
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu
    ul. Ignacego Paderewskiego 2
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 277 338, fax. 326 277 338
    REGON: 35701067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.libiaz.pl ( BIP - zakładka zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Generała Andersa 9 w Libiążu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Gen. Andersa 9 w Libiążu 2.Zakres robót obejmuje zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego położonego w Libiążu przy ul. Andersa 9 na nieruchomości oznaczonej nr działki 3590/80 obr. Libiąż Mały, tj. przebudowa basenu p-poż. na cele rekreacyjne (oczko wodne), budowa trybuny przy boisku z gotowych elementów (siedzisk), budowa siłowni zewnętrznej, budowa placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną, budowa wiaty, budowa zjazdu z szlabanem automatycznym, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku komunalnego, budowa instalacji wodnej do oczka wodnego, budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego, montaż monitoringu, budowa małej architektury (np. ławki, kosze, grill z paleniskiem, wyspy zieleni, tablice), budowa i przebudowa nawierzchni utwardzonych (kostka brukowa), ścieżek i placów komunikacji pieszej, w tym miejsc postojowych, zagospodarowanie terenu zielenią, remont schodów zewnętrznych do budynku (wymiana okładziny). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, dodatkowym zakresie robót, a także we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Załączony do siwz przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako informację, która określa zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Nie może więc on stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia. Za podstawę do określenia wartości i zakresu zadania należy przyjąć dokumentację projektową, dodatkowy zakres robót, specyfikacją techniczną oraz projekt umowy. Należy przeprowadzić również wizje w terenie. Dokumentacja techniczna nawiązuje do etapu I, który został już zrealizowany w 2017 r., tj. boisko wielofunkcyjne, chodnik, palisada i instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego, monitoring. 4.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżąca obsługa w trakcie realizacji inwestycji oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2)ponoszenia kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów, 3)zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, 4)dokonania zgłoszenia wejścia w teren i innych niezbędnych uzgodnień z zarządcą drogi (droga gminna), uzyskania zgody oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas wykonywanych robót, przygotowanie projektu i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu, 5)opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt oznakowania po ukończeniu robót, 6)dostarczenia przed rozpoczęciem robót oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązków kierowania budową, 7)zawiadomienia odpowiedniego organu o rozpoczęciu robót przed przystąpieniem do ich realizacji, 8)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych wraz z poniesieniem kosztów w tym zakresie, 9)przygotowanie i oznakowanie terenu, 10)wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 11)wykonanie prób i badań jeżeli zostały one określone w warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, 12)opracowania operatu kolaudacyjnego, 13)dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót do PINB. 5.Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji (gwarancja jest jednym z kryteriów wyboru oferty). Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, w tym wady użytych materiałów i urządzeń, ustala się na okres 60 m-cy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 6.W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 7.W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 8.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna lub innych dokumentów wchodzących w skład niniejszego postępowania) podane są wskazania dotyczące określonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp) oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach niniejszego postępowania. 9.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób które realizują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących czynności samodzielnie jak np. kierujących robotami, czy dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1). Zamawiający w szczególności uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczeni, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymagane czynności wykonają osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru czasu pracy oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Nie przedłożenie w terminie oświadczenia skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości określonej w umowie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Termin wznoszenia wadium upływa w dniu 30.04.2018 r. o godzinie 10.00 (termin składania ofert). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać przelewem na Bank PKO S.A. Oddział Libiąż ul. Oświęcimska nr. konta: 76 1240 2294 1111 0010 7877 1968 dopiskiem „wadium na zadnia pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Gen. Andersa 9 w Libiążu” , w ofercie należy wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 4.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione na Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż. Dokument wadialny należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami np. w osobnej kopercie lub koszulce. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem punktu poniżej. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona oferta ( załącznik nr 1 do SIWZ). 1.Do każdej ofert wykonawca obligatoryjnie musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w części dotyczącej podmiotów trzecich.Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w części dotyczącej podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2)oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V siwz powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje tych podmiotów w oświadczeniu, o którym mowa wyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2.Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego ( załącznik nr 4 do SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 3.Do oferty wykonawca załącza pełnomocnictwo do podpisywania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisu nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4.Wykonawca w terminie 3 dni, od daty upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach