Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach, poprzez budowę miejsc postojowych, utwardzenie terenu oraz budowę ogrodzenia zewnętrznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • Budowę nawierzchni utwardzonych w postaci drogi o szerokości 5m. Nawierzchnię drogi zaprojektowano z kostki brukowej, betonowej, gr. 8 cm typu behaton w kolorze szarym. Droga będzie ograniczona krawężnikami drogowymi, betonowymi 15 cm x 30 cm lub betonowymi krawężnikami najazdowymi 22 cm x 30 cm, posadowionymi na ławie betonowej z oporem wg części rysunkowej. • Przebudowa zjazdu z ul. Parkowej. • Budowa 17 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (o wymiarach 2,5 m x 5,0 m), w tym jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych (o wymiarach 3,6 m x 5,0 m). Miejsca postojowe zaprojektowano z płyt betonowych ażurowych o gr. 10 cm w kolorze szarym. Przestrzenie płyt ażurowych należy wypełnić ziemią urodzajną oraz ubić (wypełnić na pełną wysokość płyty) oraz obsiać trawą z siewu z zastosowaniem mieszanki traw o podwyższonej odporności. Miejsca postojowe ograniczono krawężnikami drogowymi, betonowymi 15 cm x30 cm lub betonowymi krawężnikami najazdowymi 22 cm x30 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem wg części rysunkowej. Poszczególne miejsca należy wydzielić kostką brukową betonową gr. 10 cm w kolorze grafitowym. • Budowa nawierzchni utwardzonych w postaci dojść pieszych i chodników. Nawierzchnie wykonać należy z kostki brukowej, betonowej , gr. 6 cm typu Holland w kolorze żółtym. • Wokół budynku oraz na dokończeniu drogi wewnętrznej zaprojektowano nawierzchnie żwirową. Nawierzchnię wykonać ze żwiru płukanego frakcji 8 – 16 mm gr. 20 cm układanego na geowłókninie separującej o gramaturze > 200g/m2. Nawierzchnia będzie ograniczona obrzeżami betonowymi 8 cm x 30cm układanymi na ławie betonowej z oporem. • W ramach projektu założono wykonanie nowych trawników o sumarycznej powierzchni ~ 1347m2. Zakres wykonania trawnika podano w części rysunkowej na planie sytuacyjnym. • Budowa ogrodzenia zewnętrznego w tym bramy przesuwnej. 3. Przedmiot inwestycji obejmuje działki o nr 3300/130, 3300/131. 3300/132, 3300/133, 5533/2, zlokalizowane w ramach jednostki ewidencyjnej Wilkowice. Teren inwestycji jest ogólnodostępny i jest ogrodzony. Teren jest dostępny bezpośrednio z ul. Parkowej, która łączy się z ul. Wyzwolenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) geologia, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, e) przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj.: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w powyższej specjalności oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na budowie/przebudowie/rozbudowie ciągów pieszych, parkingów, skwerów, placów lub dróg wykonanych z kostki brukowej o wartości brutto minimum 150.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy. UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję kierownika budowy w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach