Przetargi.pl
„ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKÓW: UL. MICKIEWICZA 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, UL. KRASIŃSKIEGO 44, 45, 46, 47, 48, 49 z przebudową sieci i przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej”, które dotyczy wykonania: - na rzecz Gminy Dąbrowa Górnicza Zadania 1 pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynków przy ul. Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, ul. Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49 z przebudową sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej”, oraz - na rzecz Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o. Zadania 2 pn. „Wymiana sieci wod - kan w ramach współpracy z UM - ul. Mickiewicza, 6-go Sierpnia – (nr zad. IN-2018-05, IN-2018-06)” projekt pn.: „Przebudowa sieci i przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej wokół budynków ul. Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i ul. Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49, w zakresie wskazanym przez Dąbrowskie Wodociągi”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKÓW: UL. MICKIEWICZA 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, UL. KRASIŃSKIEGO 44, 45, 46, 47, 48, 49 z przebudową sieci i przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej”, które dotyczy wykonania: - na rzecz Gminy Dąbrowa Górnicza Zadania 1 pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynków przy ul. Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, ul. Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49 z przebudową sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej”, oraz - na rzecz Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o. Zadania 2 pn. „Wymiana sieci wod - kan w ramach współpracy z UM - ul. Mickiewicza, 6-go Sierpnia – (nr zad. IN-2018-05, IN-2018-06)” projekt pn.: „Przebudowa sieci i przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej wokół budynków ul. Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i ul. Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49, w zakresie wskazanym przez Dąbrowskie Wodociągi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz.1986 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych dla Zadania 1 obejmuje: Zagospodarowanie terenu wokół budynków: przy ulicy Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, przy ulicy Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49 z przebudową sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej oraz rozbudową oświetlenia terenu wokół budynku przy ulicy Krasińskiego 49 w tym: -wyburzenia, demontaże i rozbiórki wg projektu -przebudowę dróg wewnętrznych -przebudowę i rozbudowę utwardzonych placów -przebudowę chodników i ciągów pieszych -przebudowę miejsc gromadzenia odpadów -przebudowę placów zabaw -montaż obiektów małej architektury -wykonanie robót w ramach urządzenia zieleni -przebudowę sieci kanalizacji deszczowej -przebudowę przyłączy kanalizacji deszczowej do budynków oraz wpustów drogowych. Zakres robót budowlanych dla Zadania 2 obejmuje: Przebudowę sieci i przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej wokół budynków przy ulicy Mickiewicza 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, przy ulicy Krasińskiego 44, 45, 46, 47, 48, 49 w tym: -wyburzenia, demontaże i rozbiórki wg projektu -przebudowę sieci i przyłączy wody -przebudowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej -odtworzenie nawierzchni w zakresie wskazanym w projekcie. 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 2.3. przedmiarów robót, 2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 2.5. projektów budowlanych i wykonawczych. Szczegółowy zakres robót do realizacji zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1926r. z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury szczegółowych dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. 2017 poz. 784), - Rozporządzeniem Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ). 4. Rozwiązania równoważne. 4.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 4.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 4.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 5. Gwarancja i rękojmia. 5.1. Na przedmiot niniejszej umowy, ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót osobno dla Zadania nr 1 i daty podpisania protokołu częściowego odbioru zamykającego Zadanie 2. 5.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 5.3. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 5.4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5.5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 5.6. Osobne Karty Gwarancyjne dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 będą stanowiły odpowiednio Zał. Nr 1 i Nr 2 do niniejszej umowy. 6. Ubezpieczenie. Wykonawca powinien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000. 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 7.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 7.2. Wymaganie nie dotyczy Kierowników Budowy i Robót. 7.3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 ust. 6-10 projektu umowy. 8. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych W związku z charakterem przedmiotu robót nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 110.000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. – konto nr 57 1560 0013 2002 3620 7000 0049 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga: W przypadku wadium złożonego w formie pieniężnej decydujący jest moment wpływu środków na konto zamawiającego wskazane w pkt. 11.2. SIWZ, który powinien być nie późniejszy niż dzień i godzina składania ofert, o którym mowa w pkt. 17.1. SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczaniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT. Wskazane jest wykonanie zbiorczego zestawienia kosztorysów ofertowych. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach