Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół boiska przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rutkach-Kossakach.

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 763 161 , fax. 862 763 160
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862 763 161, fax. 862 763 160
    REGON: 45067028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminarutki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół boiska przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rutkach-Kossakach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. Zagospodarowanie terenu w obrębie boiska przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rutkach-Kossakach. 2. Przedmiotem inwestycji jest realizacja elementów zagospodarowania terenu, a w szczególności montaż urządzeń małej architektury, ogrodzenia, zagospodarowanie terenu szatą roślinną oraz roboty budowlane związane z utwardzeniem terenu. Przedmiotowa inwestycja zostanie zrealizowana na terenie działki o numerze ewidencyjnym 889/2, 886/2, 890/2, 891/2, 891/2, 896/2, 896/1, 891/1, 890/1, 883/4, 881/6, 885/2. Przedmiotowy teren jest częściowo zabudowany i zagospodarowany, pokryty nawierzchnią trawiastą o mocno zróżnicowanej rzeźbie terenu. 3. W zakres robót wchodzą następujące prace: 1) wyłączenie terenu prac z ruchu pieszego poprzez odpowiednie wygrodzenie i oznakowanie, 2) wytyczenie projektowanych obiektów, 3) wyznaczenie dróg transportu oraz miejsc składowania materiałów i stacjonowania sprzętu poprzez odpowiednie wygrodzenie i oznakowanie, 4) roboty porządkowe oraz wywóz zanieczyszczeń, karczowanie pni, demontaże, 5) zdjęcie i złożenie w pryzmy darni, 6) usunięcie i wywóz warstwy humusu, 7) wykorytowanie terenu do projektowanej rzędnej (przy korytowaniu i wykonywaniu obrzeży należy zwrócić uwagę na możliwość kolizji z sieciami podziemnymi), 8) usunięcie zarodników, grzybów, roślin oraz korzeni drzew w wykopie, zabezpieczenie krawędzi wykopu oraz jego odwodnienie, 9) utwardzenie dna wykopu, 10) montaż obrzeży 11) wykonanie i zagęszczenie kolejnych warstw podbudowy, 12) wykonanie i zabezpieczenie wykopów pod fundamenty urządzeń siłowni zewnętrznej, 13) wylanie fundamentów pod elementy małej architektury, 14) wykonanie fundamentów pod trybuny, 15) osadzenie słupków oraz kotew w stopach fundamentowych, 16) montaż elementów małej architektury, 17) montaż trybuny, 18) zakładanie trawników, zieleni, 19) usunięcie zabezpieczeń i oznakowań wprowadzonych na czas budowy, uprzątnięcie terenu, przywrócenie ruchu pieszego, 20) inne prace wymienione w przedmiarze robót i PT, Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: - Powierzchnia utwardzonego(kostka betonowa) – 523,38 m2 , - Powierzchnia utwardzona(kostka betonowa) – 826,47 m2 , - Powierzchnia pod trybunami(kostka betonowa) – 51,40 m2 , - Powierzchnia trybuny (podbudowa betonowa) – 51,00 m2 , - Powierzchnia obrzeży betonowych – 34,14 m2 , - Powierzchnia strefy fitness – 314,23 m2 , - Powierzchnia biologicznie czynna terenu– min 8048 ,41 m2 , 4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Zakres przetargu nie obejmuje INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego): BS Zambrów – Oddział Rutki-Kossaki numer konta: 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RG.271.3.2018 (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach