Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w Przysieczynie, Grylewie i Rudniczu, w tym: Część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności – OSA w Przysieczynie, Część II Zagospodarowanie terenu przy sali wielofunkcyjnej w Grylewie, Część III Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Rudniczu

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w Przysieczynie, Grylewie i Rudniczu, w tym: Część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności – OSA w Przysieczynie, Część II Zagospodarowanie terenu przy sali wielofunkcyjnej w Grylewie, Część III Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Rudniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności – OSA w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec, Przysieczyn, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 97 Obręb geodezyjny Przysieczyn. Część II Zagospodarowanie terenu przy sali wielofunkcyjnej w Grylewie, Gmina Wągrowiec, Grylewo, 62-104 Pawłowo Żońskie, Działka o nr ewidencyjnym: 68/9 Obręb geodezyjny Grylewo. Część III Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Rudniczu, Gmina Wągrowiec, Rudnicze, 62-113 Żelice, Działka o nr ewidencyjnym: 100/4, Obręb geodezyjny Rudnicze. Zakres robót obejmuje: Część I Budowa Otwartej Strefy Aktywności – OSA w Przysieczynie. W ramach zadania wykonane zostaną roboty budowlane polegające na: robotach ziemnych związanych z kształtowaniem terenu oraz wykonaniem wykopów pod fundamenty i nawierzchnie, wykonaniu robót fundamentowych pod urządzenia, robót montażowych placu zabaw, siłowni, strefy relaksu oraz elementów małej architektury (kosz na śmieci, stojak na rowery, regulamin placu zabaw), wykonaniu nawierzchni piaskowej i trawiastej oraz utwardzonego dojścia, ogrodzenia placu zabaw, nasadzenia zieleni. Strefy oddzielone zostaną obrzeżami gumowymi. W ramach zadania planowany jest do wykonania wariant rozszerzony, który obejmuje łącznie powierzchnię 602,5 m2, w tym: - siłownię plenerową, w tym: 6 urządzeń: drabinka z podciągiem, jeździec, ława z prostownikiem pleców, orbitek, wioślarz i twister z wahadłem; - strefę relaksu, w tym: stół do szachów z czterema siedziskami, ławka z ruchomymi platformami, 4 ławki montowane na stałe, zieleń – nasadzenia; - plac zabaw o charakterze sprawnościowym, w tym: tyrolka, sześciokąt wielofunkcyjny, platforma do balansowania oraz ogrodzenie placu zabaw. Ponadto zamontowane zostaną: regulamin placu zabaw, kosz na śmieci oraz stojak na rowery. Obiekt będzie miał kształt nieregularny – nakładających się kół, w których wyodrębnione zostaną trzy strefy: - pierwsza: ogrodzony plac zabaw wyłącznie z urządzeniami sprawnościowymi dla dzieci o powierzchni 369,5 m2, o nawierzchni piaskowej; - druga: siłowni plenerowej zlokalizowanej na bazie dużego koła z urządzeniami zlokalizowanymi po obrysie koła o nawierzchni trawiastej; - trzecia: strefa relaksu o nawierzchni trawiastej. Strefa relaksu częściowo zostanie oddzielona drzewami. Strefa siłowni plenerowej oraz relaksu łącznie zajmuje powierzchnię 215,5 m2. Natomiast dojście do obiektu zajmuje 17,5 m2. Część II Zagospodarowanie terenu przy sali wielofunkcyjnej w Grylewie. Zakres prac do wykonania przewiduje zagospodarowanie terenu o powierzchni ok. 461 m2, w szczególności dostawę i montaż elementów placu zabaw oraz innych elementów małej architektury, w tym: - bujak sprężynowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt. - huśtawka wagowa – 1 szt. - karuzela – 1 szt. - regulamin placu zabaw – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt. - stojak na rowery na trzy stanowiska – 1 szt. Wykonana zostanie nawierzchnia z piasku drobnego, nawierzchnia z kostki betonowej wraz z podbudową skarp obramowanych palisadą drewnianą zaimpregnowaną, ogrodzenie terenu z palisady drewnianej zaimpregnowanej zamontowanej ażurowo oraz zieleń w postaci trawników i nasadzeń krzewów. W realizacji zamówienia udział wezmą mieszkańcy miejscowości Grylewo. Mieszkańcy wykonają nawierzchnię placu zabaw z materiałów dostarczonych przez wykonawcę robót; wykonają palisady drewniane z materiałów dostarczonych przez wykonawcę robót; przygotują teren i założą zieleń. Mieszkańcy zakupią korę sosnową w ilości 3000 l. Część III Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Rudniczu. Zakres prac do wykonania przewiduje zagospodarowanie terenu o pow. ok. 550 m2, w szczególności dostawę i montaż elementów placu zabaw oraz innych elementów małej architektury , w tym: - bujak sprężynowy – 3 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt. - huśtawka wagowa – 1 szt. - karuzela – 1 szt. - regulamin placu zabaw – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt. - stojak na rowery na trzy stanowiska – 1 szt. Wykonana zostanie nawierzchnia z piasku drobnego, nawierzchnia z kostki betonowej wraz z podbudową skarp obramowanych palisadą drewnianą zaimpregnowaną, ogrodzenie terenu z palisady drewnianej zaimpregnowanej zamontowanej ażurowo oraz zieleń w postaci trawników i nasadzeń krzewów. W realizacji zamówienia udział wezmą mieszkańcy miejscowości Rudnicze. Mieszkańcy wykonają nawierzchnię placu zabaw z materiałów dostarczonych przez wykonawcę robót; wykonają palisady drewniane z materiałów dostarczonych przez wykonawcę robót; przygotują teren i założą zieleń. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ (przedmiary robót zawierają wyłącznie zakres prac do wykonania przez firmę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do 14.08.2018 r. do godz. 9.00. • dla Części II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do 14.08.2018 r. do godz. 9.00. • dla Części III: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do 14.08.2018 r. do godz. 9.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 j. t.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – Zagospodarowanie terenu w Przysieczynie, Grylewie i Rudniczu – Część ……… Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 t. j.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach