Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane składające się z dwóch części, stanowiących całość inwestycji tj.: 1) I część - zagospodarowanie terenu przy Domu Towarowym Arkadia w Zgorzelcu, przy ul. Daszyńskiego, w obrębie działek nr 42/3, Obr. VII, AM1. Teren będzie wyłączony z ruchu kołowego i przeznaczony na przestrzeń rekreacyjną oddzieloną ciągiem zieleni. 2) II część - przebudowa drogi dojazdowej do podwórka przy ul. Wolności w Zgorzelcu, w obrębie działek nr 21/18, 39/2, 42/3, Obr. VII, AM1. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji I części w szczególności obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni: asfaltowej, kostki kamiennej i schodów terenowych 2) roboty ziemne i fundamentowe 3) podbudowę pod nawierzchnie: a) kostki brukowej - jasny granit b) kostki brukowej - grafit c) kostki brukowej - szarej 4) montaż oświetlenia 5) wyposażenia placu, w ramach którego należy dostarczyć i zamontować: a) fontannę (kula z pompą wodną w obiegu zamkniętym) z zaznaczonymi na kuli kontynentami i zaznaczonym punktem miasta Zgorzelec wraz z przechodzącym południkiem 15 - 1 szt. b) ławki podwójne - 5 szt. c) ławki kamienne - 15 szt. d) pojemniki na odpady stale - 5 szt. e) słupy oświetlenia parkowego - 2 szt. 6) w ramach przebudowy placu zakłada się likwidację istniejących schodów terenowych i betonowych podestów. 4. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji II części w szczególności obejmuje: 1) prace rozbiórkowe jezdni wraz z wywiezieniem i utylizacją nawierzchni asfaltowo bitumicznej i betonowej 2) rozebranie murków betonowych 3) korytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni 4) wykonanie jezdni, mijanki i zjazdu z kostki betonowej oraz krawężników najazdowych 5) odwodnienie liniowe 6) wykonanie przykanalika, ścieku z betonowej kostki brukowej, oporników betonowych 7) regulację pionową i poziomą studni 8) wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej 9) humusowanie ziemią urodzajną 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. I części zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektową ATA w skład której wchodzą: 1) Decyzja na roboty budowlane z dnia 11 maja 2010 r. nr II BS. 7351.Zg -128/D-153/2485/10 wydana przez Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu. 2) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr 287/10 ZN-KK-5000-110/10 z dnia 29 marca 2010 r. 3) Projekt Budowlany 4) Projekt budowlany instalacji sanitarnej 5) Projekt wykonawczy 6) Specyfikacja Techniczna - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. II części zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX w skład której wchodzą: 1) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 1 grudnia 2009 r. nr IIBS.7352.Zg -684/7866/09. 2) Dokumentacja zawierająca rysunki, szkice, pozwolenia, uzgodnienia i opinie 3) Specyfikacja Techniczna - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 8. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców 9. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 11. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.807,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.56.2012 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7 . 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach