Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy stawie w Rękawczynie - Budowa Świetlicy Wiejskiej

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19 19
    09-213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggozdowo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy stawie w Rękawczynie - Budowa Świetlicy Wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na wybudowaniu od podstaw nowego budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez stropów, z zadaszonym tarasem, o konstrukcji nośnej dachu stalowej z pokryciem z płyty warstwowej oraz blachy stalowej falowanej, ścianach murowanych wzmocnionych szkieletem żelbetowym. Konstrukcja dachu o dwóch połaciach pochylonych pod kątem 10 i 6 stopni w postaci płatwi trójprzęsłowych o profilach zetowych opartych na dźwigarach belkowych, jednoprzęsłowych o profilach rurowych. Budynek świetlicy, przeznaczony będzie do okazjonalnych spotkań środowiskowych. Inwestycja zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym 91, 107/1 w miejscowości Rękawczyn w Gminie Gozdowo. W zakres prac oprócz budowy budynku wchodzi również wykonanie ogrodzenia terenu ok. 196,00 m ,utwardzenie terenu poprzez wykonanie chodników i miejsc parkingowych oraz wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych do istniejącej sieci, (przyłącze kanalizacyjne do istniejącej sieci sanitarnej -ciśnieniowej). Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 158,00 m2; powierzchnia użytkowa - 86,9 m2; kubatura budynku - 327,36 m3; wysokość budynku - 5,44 m; Opis prac budowlanych - Ogrodzenie terenu budowy i oznakowanie stosownymi tablicami informacyjnymi; Usunięcie darń i ziemi w granicach wyznaczonej budowy; Mechaniczne wykonanie wykopów pod fundamenty; Usuniecie ziemi; Przygotowanie i montaż zbrojenia prętami okrągłymi gładkimi i żebrowanymi oraz wykonanie deskowania i detonowania: ław fundamentowych, ścian fundamentowych, stropów i filarków żelbetowych, nadproży i wieńców; Wykonanie murów zewnętrznych o grubości 25 cm, na zaprawie zwykłej; Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz wykonanie ocieplenia budynku płytami styropianowymi; Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku silikatowego o fakturze kamyczkowej; Wykonanie obróbek blacharskich; Wykonanie stalowej konstrukcji dachu o rozpiętości ok 8,25 m w osiach budynku, rozstaw dźwigarów dachowych co ok. 4 m. Pokrycie dachu będą stanowiły panele stalowe z rdzeniem poliuretanowym. Dźwigary dachowe stalowe w postaci belek jednoprzęsłowych, wolnopodpartych z rur prostokątnych, zimnogiętych, płatwie stalowe z profili zimnogietych zetowych; Wykonanie tynków cienkowarstwowych wewnątrz budynku, wewnętrznych gładzi gipsowych oraz licowanie ścian płytkami glazurowymi; Roboty malarskie; Montaż stolarki okiennej z PCV, montaż parapetów; Wykonanie posadzek z płytek gresowych na zaprawie klejowej oraz posadzek z wykładziny rulowanej; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach i parkingach przy budynku świetlicy; Wykonanie przyłączy i instalacji wodno - kanalizacyjnej, (wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do istniejącej sieci sanitarnej ciśnieniowej); Montaż urządzeń grzejnych; Wykonanie wentylacji nawiewnej kominkowej; Wykonanie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii (wykonanie elementów instalacji elektrycznej) i instalacji odgromowej Wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej i piorunochronnej; Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar stanowi jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. Z tego względu, jeśli konieczność wykonania określonych robót wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem realizacji zadania. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zadania. Niedoszacowanie, pominiecie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zadania nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z właściwymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wymienione w dokumentacji projektowej urządzenia i materiały odniesione do konkretnych producentów jak również nazwy firm, dostawców i producentów należy traktować jedynie jako rozwiązanie przykładowe służące do określenia parametrów przedmiotu zamówienia poprzez podanie oczekiwanego standardu jakościowego. Dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pochodzących od innych wytwórców z zastrzeżeniem, że nie będą one jakościowo gorsze od wskazanych w projekcie oraz, że zagwarantują dotrzymanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać wszystkie niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Użyte przez projektanta w dokumentacji projektowej nazwy i znaki towarowe nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy, groszy 00/100). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, a dowód wniesienia załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku BPS S.A. O/R w Warszawie nr 31 9015 0001 3900 0299 2000 0030 z dopiskiem wadium - przetarg - Zagospodarowanie terenu przy stawie w Rękawczynie - Budowa Świetlicy Wiejskiej (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - .Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggozdowo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach