Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowości Pałowo

Centrum Kultury i Sportu w Postominie ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 810 93 73, , fax. 59 810 93 73
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Sportu w Postominie
    Postomino 97
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 59 810 93 73, , fax. 59 810 93 73
    REGON: 32076941900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckis.postomino.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowości Pałowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowości Pałowo. Inwestycja realizowana na działce nr 107 i 108 obręb ewidencyjny Pałowo. 3.2. Roboty budowlane obejmują: 3.2.1. Usunięcie zakrzaczeń i wykonanie robót przygotowawczych, 3.2.2. Wykonanie miejsca rekreacji wyposażonego w palenisko o średnicy 1,5m z kostki granitowej o wym. 8x11 cm okrąg o promieniu 8,5 m wysypać otoczakami o frakcji ok 5 cm. grubość 5 cm., wraz z ławostołami niezadaszonymi – zgodnie z dokumentacją projektową. 3.2.3. Wykonanie altany o konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 35 m2. Altanę wykonać na 6 stopach fundamentowych. Słupy z bali drewnianych o wymiarach 14x14 cm, balustrady wysokości 100 cm z belek 8x8 cm. Dach dwu spadowy krokwiowo jętkowy. Pokrycie dachowe wykonać z płyt OSB-3 gr. 25 mm pokrytych gontem bitumicznym na osnowie z welonu szklanego koloru czerwonego (imitujący dachówkę karpiówkę) układany na papie podkładowej asfaltowej. – zgodnie z dokumentacją projektową. Nawierzchnię pod wiatą należy utwardzić kostką brukową betonowa gr 6 cm koloru oliwka (żółty) z obrzeżem betonowym gr. 8 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na podbudowie jak dla chodników wewnętrznych (ruch pieszych). 3.2.4. Wykonanie ławek z oparciem zgodnie z dokumentacją projektową. 3.2.5. Wykonanie miejsca rekreacji dla dzieci wraz z elementami zabawowymi i rekreacji sportowej (siłownia zewnętrzna). Na terenie placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej wykonać trawnik z rolki – przygotować podłoże poprzez wykonanie 15 cm warstwy odsączającej z piasku, 15 cm warstwy humusu, a następnie ułożenie trawnika z rolki. Miejsce placu zabaw wyposażyć w: Lp. Nazwa urządzenia: Ilość: 1 Zestaw zabawowy wieżowy 1 2 Huśtawka podwójna 1 3 prężynowiec 1 4 Karuzela platforma 15 Piaskownica zamykana 13.2.5.1. Zestaw zabawowy wieżowy składający się z kwadratowej wieży. Dach na wieży dwuspadowy wykonany z płyt polietylenowych. Do wieży zamocowana zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej z bokami z płyt polietylenowych. Wymiary urządzenia ca. 191x152 cm. Strefa bezpieczna 541x452 cm, wysokość całkowita 218 cm, wysokość podestu oraz wysokość swobodnego upadku 59 cm. 3.2.5.2. Huśtawka podwójna wahadłowa, konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowana proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawek podwójne łożyskowane wykonane ze stali nierdzewnej, jedno siedzisko sztywne wykonane z aluminium oblanego gumą, drugie siedzisko w kształcie koszyka dla małych dzieci. Wymiary 217x378 cm strefa bezpieczna 750 x 313 cm, wysokość całkowita 245 cm, wysokość swobodnego upadku 128 cm. 3.2.5.3. Sprężynowiec – bujak w kształcie „róży wiatrów” wykonany z tworzywa HDPE, konstrukcja stalowa oraz sprężyna malowane proszkowo. Wymiary 117x117 cm, strefa bezpieczeństwa 417x417 cm, wysokość całkowita 64 cm. 3.2.5.4. Karuzela platforma – o średnicy 122 cm poręcze wykonane ze stali ocynkowanej, strefa bezpieczna 522x522 cm, wysokość całkowita 69 cm, wysokość swobodnego upadku 69 cm. 3.2.5.5. Piaskownica zamykana Wykonana z drewna klejonego drewno musi być zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi poprzez impregnację. Wymiary 203x382 cm., strefa bezpieczna 503x682 cm., wysokość całkowita i swobodnego upadku 30 cm. 3.2.5.6. Siłownie zewnętrzne 1) Urządzenie „Biegacz” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 135 cm, szerokość 74 cm, długość 120 cm. 2) Urządzenie „Wyciskanie siedząc” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo - ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 175 cm, szerokość 105 cm, długość 65 cm. 3) Urządzenie „Wahadło+Twister” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. 4) Urządzenie „narciarz”- Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wysokość 175 cm., szerokość 110 cm., długość 55 cm., 5) Urządzenie „Rowerek” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 120 cm, szerokość 60 cm., długość 75 cm. 3.2.5.7. Dodatkowo należy również zamontować tablicę informacyjną z regulaminem - stelaż tablicy w kształcie odwróconej litery „U” o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie malowanej proszkowo, treść regulaminu korzystania z placu zabaw w formie wydruku na folii samoprzylepnej zabezpieczonej lakierem UV mieszczony na blasze ocynkowanej. 3.2.5.8. Wykonanie alejek spacerowych wraz z wymianą nawierzchni zjazdu.Nawierzchnie zjazdu wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego z opornikiem betonowym gr. 12 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na warstwach podbudowy określonych w dokumentacji projektowej.Chodniki wewnętrzne (ruch pieszych) szerokości 2,0 m., 1,5 m., 1,0 m., wykonać z kostki brukowej betonowej gr 6 cm koloru oliwka (żółty) z obrzeżem betonowym gr. 8 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na warstwach podbudowy określonych w dokumentacji projektowej. Wykonanie kładki/mostka nad istniejącym rowem na przejściu z miejsca rekreacji z ogniskiem na boisko wielofunkcyjne. 3.2.5.9. Montaż wyposażenia dodatkowego tj. koszy na odpady (3 szt.) oraz tablicę informacyjną zgodnie z dokumentacją projektową. 3.2.5.10. Wykonanie nasadzeń roślinność niska krzewiasta, roślinność izolacyjna – żywopłot oraz gazony betonowe w ilości 7 szt. z kwiatami ozdobnymi. (preferowane nasadzenie gazonów kwiatami jednorocznymi – maciejki, niezapominajki begonie). Żywopłot wykonać z tuji typu Smaragd wysokości min. 1,2 m natomiast do nasadzeń krzewiastych zastosować: Trzmielina Fortune’a, Kalina koralowa odmiana Roseum – teren nasadzeń krzewów i żywopłotu uzupełnić korą z drzew iglastych.3.2.5.11. Budowa boiska sportowego wielodyscyplinowego o wymiarach 44,00x24,00 m o nawierzchni trawiastej. Nawierzchnie sportową wykonać jako trawnik z rolki – przygotować podbudowę; warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego frakcji 31,5-63 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa klinująca z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 5 cm po zagęszczeniu, 15 cm humusu a następnie ułożenie trawnika z rolki. Boisko ogrodzić ogrodzeniem systemowym przeznaczonym dla boisk sportowych o wysokości 3m wraz z piłkochwytami. W ogrodzeniu należy wykonać bramę o wymiarach w świetle 2,50x3,00 m oraz furtkę o wymiarach w świetle 1,00x2,00 m. Brama i furtka wyposażone w zamek z wkładką patentową. Elementy ogrodzenia zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową. Kolor ogrodzenia zielony. Wykonać linie dla boiska do gry w siatkówkę (wym. 9,00x18,00 m) oraz piłki ręcznej (20,00x40,00 m). Boisko sportowe (siatkówka) wyposażyć w systemowe słupki z możliwością regulacji wysokości siatki i mechanizm naciągu siatki montowane w systemowych tulejach (możliwość montażu i demontażu). Siatka do siatkówki odporna na warunki atmosferyczne. Dwie bramki stacjonarne do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m montowane w systemowych tulejach (możliwość montażu i demontażu) wyposażone w siatkę odporną na warunki atmosferyczne. Pod boiskiem sportowym należy wykonać drenaż żwirowy w oplocie z geowłókniny igłowanej wraz z rurą drenarską PCV Ø125 mm., studzienki drenarskie oraz odprowadzeniem wody do istniejącego zbiornika za pomocą rury drenarskiej PCV Ø 160 mm. Zastosować prefabrykowany wylot drenarski.3.2.5.12. Wykonanie ogrodzenia z systemowych przęseł drucianych na słupkach stalowych systemowych wykonanych ze stali ocynkowanej koloru zielonego. Wysokość ogrodzenia 1,50 m. oraz wykonanie ogrodzenia z siatki plecionej na słupkach stalowych ocynkowanych z drutu powlekanego PCV (kolor zielony) wysokości 1,5 m. W nowo wykonanym ogrodzeniu zamontować furtki systemowe szer. 1,0 m oraz bramą wjazdową systemową dwuskrzydłową szer. min. 4,0 m. Ogrodzenie panelowe wykonać od strony drogi gminnej, natomiast pozostałe ogrodzenie wykonać z siatki plecionej – zgodnie z dok. proj. 3.2.5.13. Po zakończeniu prac budowlanych i montażowych tereny zielone należy wyhumusować oraz wykonać obsiew trawy – odmiana wolnorosnąca i odporna na deptanie. Przed ułożeniem trawnika należy wykonać podłoże – warstwę z piasku gr. 15 cm i 15 cm humusu a następnie wysiew trawy. Nadmiar urobku pozyskany w trakcie robót ziemnych należy rozplantować na terenie placu budowy. 3.2.5.14. Uwaga wszystkie elementy drewniane zaimpregnować ciśnieniowo środkiem zabezpieczającym przed korozją biologiczną odpornym na wymywanie. Dodatkowo drewno malować impregnatem koloryzującym lub olejem do drewna koloru mahoń co najmniej dwukrotnie. 3.2.5.15. Zakres robót obejmuje również wykonanie oświetlenia parkowego oraz oświetlenia boiska z oprawami typu LED. Należy wykonać oświetlenie parkowe na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 4 m z oprawami parkowymi LED oraz oświetlenie boiska na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 10 m z wysięgnikiem min. 1,5m i oprawami LED. Słupy montowane na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Linia kablowa (WLZ) wykonana przewodem typu YKYżo 5x10 mm2 od zasilania ZK do szafki SK. Kable oświetlenia zewnętrznego typu YKYżo 3x4 mm2. Na słupach oznaczonych na PZT symbolami S1 należy zamontować dodatkowe wysięgniki dla oprawy typu parkowego zamontowane na wysokości 4m skierowane w kierunku alejek spacerowych. Oprawy winny posiadać oddzielne sterowanie. Oświetlenie parkowe winno być sterowane przez czujkę zmierzchową, a oświetlenie boiska uruchamiane osobną czujką zmierzchową z możliwością ustawienia czasu świecenia.Szafka SK wolnostojąca z fundamentem i wyposażeniem wg. dokumentacji projektowej. Oprawa parkowa typu LED o mocy min 38 W montowana bezpośrednio na słupie i na dodatkowym wysięgniku na słupie S1, stopień ochrony IP 65. Korpus oprawy odlew aluminiowy, daszek wykonany z ukształtowanej blachy aluminiowej – kolor czarny RAL 9005, klosz cylindryczny Ø 200 mm. Wymiary oprawy: Oprawa do oświetlenia boiska typu Led o mocy min. 72W stopień ochrony co najmniej IP 65, strumień świetlny minimum 9500 lm. Usytuowanie lamp oświetleniowych oraz trasy kabli i szafki SK zgodnie z dokumentacją projektową – branża elektryczna. Przy skrzyżowaniach kabli z innymi urządzeniami podziemnymi oraz pod chodnikami i parkingiem kable układać w rurze ochronnej DKV d 50 mm. Instalację oświetleniowa należy podłączyć do istniejącego złącza kablowego wykonanego przez Energa Operator S.A. oznaczonego na PZT branży elektrycznej. 3.3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.4. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) projekt budowlany zagospodarowania terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowości Pałowo,2) projektu budowlanego dla budowy oświetlenia parkowego, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowalna, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, 5) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.5. Elementy składowe przedmiotu zamówienia Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń np.: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do wybudowanych parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. 3.6. Wymagania techniczne 1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i Aprobatach Technicznych. 3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.7. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 3.8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej ót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.3.9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.10. Zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”. 3.11. Załącznikiem do umowy jest zestawienie rzeczowo-finansowe, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Do każdej faktury należy załączyć zestawienie wykonanych elementów robót opracowane na podstawie zestawienia rzeczowo – finansowego. Niezależnie od zestawienia rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy wraz z kalkulacją cen jednostkowych. 3.12. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45111291-4. 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.14.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.15. 3.14.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.14.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3.14.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.15. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności. 3.16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 15 9315 0004 0022 3861 2000 0010. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku 14.11. rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: 6.2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu obejmującego: 1) wykonanie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej oraz 2) budowę drogi, chodnika, alejki, placu, parkingu lub innego elementu z kostki betonowej/brukowej z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 6.2.2 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział co najmniej: 1) 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. (Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach