Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu nadrzecznego przy Miejskim Ośrodku Kultury w Sławkowie i budowa toalet publicznych w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków”

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu nadrzecznego przy Miejskim Ośrodku Kultury w Sławkowie i budowa toalet publicznych w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Zagospodarowanie terenu nadrzecznego przy Miejskim Ośrodku Kultury w Sławkowie i budowa toalet publicznych w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy, realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Teren podlegający zagospodarowaniu zlokalizowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej „B”. 2. W ramach niniejszego postępowania przeznaczono do realizacji część obejmującą tereny zielone (w tym nasadzenia), stanowiska i ścieżki edukacyjne, obiekty małej architektury, ścieżkę sensoryczną, umocnienie brzegu rzeki. W zakres wchodzi również budowa toalet. Ze względu na obszerność i zróżnicowanie projektu podczas realizacji przedmiotowego zakresu konieczne jest wykonanie części prac instalacyjnych i ziemnych stanowiących punkt wyjścia dla następnych etapów projektu. 3. Z zamieszczonego przedmiaru - przedmiar nr 8323 (branża budowlana w projekcie określonym jako Teren nadrzeczny – załącznik nr 11) – postępowanie obejmuje działy: - 1-3 - Nawierzchnia z klińca Ścieżka piesza, Stanowisko edukacyjne / nawierzchnia z desek kompozytowych, schody gabionowe - 6-9 - Nawierzchnia z kraty trawnikowej (geokraty), Ścieżka, piesza, rowerowa, ruch kołowy, Umocnienie brzegu materac gabionowy, ŚCIEŻKA NA STARORZECZU - 18-21 - Oczko wodne Skarpy, Obrzeża i obramowania, Wycinki na działkach: 3882, 4103/4, Wycinki na działkach: 4072, 4052, - 24 – pozycje 234,235, 238-242, 244-247 - 27 - Stanowiska dydaktyczne - 30 – Nasadzenia UWAGA: Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany – Teren nadrzeczny, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ (w zakresie wskazanym powyżej w punkcie 3), obejmujący przedmiary robót (w zakresie wskazanym powyżej w punkcie 3) (spełnia funkcję pomocniczą), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentację techniczną. W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót. b) projekt budowlany – Toalety, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, obejmujący przedmiar robót (spełnia funkcję pomocniczą), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentację techniczną. W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat na wykonane roboty i wbudowane materiały od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 W tytule przelewu należy umieścić opis: Wpłata wadium nr sprawy ZZ.II.271.6.2019 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 A i 2 B do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. dowód wniesienia wadium 4. dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach