Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule: zaprojektuj i wybuduj

GMINA TYCHOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 78-220 Tychowo, BOBOLICKA
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 311 51 30, 94 31 60 259 , fax. 94 311 55 66
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TYCHOWO
    BOBOLICKA 17
    78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 311 51 30, 94 31 60 259, fax. 94 311 55 66
    REGON: 330920506
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tychowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule: zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule - zaprojektuj i wybuduj. W ramach tego zadania zamówienie obejmuje: 1. Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego dla inwestycji, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do jej realizacji m.in.: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na podstawie projektu koncepcyjnego oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie rozwiązań branż: budowlanej, drogowej, wodnokanalizacyjnej, elektroenergetycznej i melioracyjnej - projekt należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji, a wszystkie użyte materiały i rozwiązania powinny być równoważne ze wskazanymi w opracowaniu; 2) zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi Polskimi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa; 3) opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla przedmiotowej inwestycji; 4) opracowanie innych niezbędnych do realizacji robót i zatwierdzeń dokumentacji, w tym rozwiązanie ewentualnych kwestii kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu; 5) uzyskanie wymaganych pozwoleń, opinii, uzgodnień, warunków technicznych i innych materiałów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych i przedłożenia ich we właściwym organie; 6) wystąpienie z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew do właściwego Organu wydającego zezwolenia na usunięcie drzew oraz uzyskanie zezwolenia na wycinkę; 7) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 8) opracowanie przedmiarów robót. 2. Projekt wykonawczy powinien zawierać opracowania, rysunki i opisy poszczególnych etapów realizacji z rozpisaniem rozwiązań technicznych, a także materiałowych i być wykonany na podstawie niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz uzyskanych uzgodnień i opinii. 3. Nie ograniczając się do niżej wymienionych prac, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami przedstawionymi w przedmiotowym programie funkcjonalno-użytkowym i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty na wykonanie inwestycji należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące prace: 1) wyrównanie terenu i inne prace ziemne; 2) budowa nawierzchni ścieżek; 3) budowa stawu wraz z montażem 3 fontann; 4) odbudowa rowu melioracyjnego; 5) zagospodarowanie istniejących terenów zielonych wraz z wykonaniem nowych nasadzeń oraz usunięciem drzew i krzewów zakwalifikowanych do usunięcia; 6) budowa nawierzchni pod altanami; 7) montaż sceny; 8) montaż oświetlenia. 4. Zakres zamówienia obejmuje również wytyczenie obiektów w terenie, uprzątnięcie terenu budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz usunięcie wad w okresie gwarancji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą uzgodnioną i posiadającą stosowne klauzule, obejmującej również swym zakresem pozytywne decyzje właściwych organów administracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w Banku BS Białogard Oddział Tychowo Nr 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ppkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających poręczenia lub gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) nazwę postępowania; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 4) kwotę gwarancji lub poręczenia; 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp; 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego Wykonawcę z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach