Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 25-394 Kielce, ul. Tarnowska 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 34 82 400 , fax. 0-41 34 82 404
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Tarnowska 10 10
25-394 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 34 82 400, fax. 0-41 34 82 404
REGON: 29240388100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmalska.ovh.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu Domu Pomocy Społecznej w Kielcach, ul. Tarnowska 10 - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rozbiórka części istniejących chodników i ciągów pieszo-jezdnych od strony południowej. Rozbiórka części istniejącego ogrodzenia od strony wschodniej i południowej.Wymiana wewnętrznego odcinka instalacji wodociągowej (37 mb). Wykonanie nowej nawierzchni ciągów komunikacyjnych pieszo -jezdnych. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia terenu i automatyki bramy wjazdowej i furtki. Wykonanie nowego ogrodzenia terenu od strony wschodniej i południowej. Zagospodarowanie terenów zielonych. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa przedmiar robót, który opracowany został na podstawie ogólnego projektu budowlanego zagospodarowania terenu. Zamawiający w przedmiarach określił zakres dla I etapu robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia publicznego. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - dane o doświadczeniu oferenta w wykonywaniu robót w zakresie objętym zamówieniem w formie wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w przetargu jest ujęcie w wykazie co najmniej jednej zrealizowanej przez wykonawcę inwestycji podobnej do przedmiotu zamówienia, o wartości min. 50.000,00 zł netto. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynność oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zamawiający oczekuje dołączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem i aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował jest zobowiązany do dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy : - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 PLN w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia 2. Wykonawca biorący udział w niniejszej procedurze przetargu nieograniczonego powinien spełniać łącznie wszystkie przesłanki wyżej określone. Brak spełnienia którejkolwiek przesłanki stanowi podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 3. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) ofertę cenową przygotowaną zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz z dołączonym kosztorysem ofertowym; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument - według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz 2) odpowiednie pełnomocnictwa, w przypadkach, gdy są wymagane 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Aktualny (czyli powinien potwierdzać stan istniejący na dzień przetargu, tzn. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub powinien być zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (od 1 czerwca 2004 r. do 31 maja 2009 r.), o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, z podaniem ich wartości (z podsumowaniem ogółem) oraz daty i miejsca ich wykonania, odbiorców, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz 6) Dokumenty np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie zostały wykonane należycie. 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz, 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w podpunkcie 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami (uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), 11) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 PLN w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmalska.ovh.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej Skały dz. nr 317,316 w kierunku kamieniołomu od km 0+000 do km 0+800
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg gminnych w miejscowościach: Nowa Słupia ul.Łazy, Jeziorko (Zarzecze),Sosnówka oraz Stara Słupia (Podchełmie)
Dodano: 2016-07-27 - Usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi dojazdowej do pól Makoszyn - Belno Barwinek
Dodano: 2016-07-25 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Starowapiennikowej, ul. Wapiennikowej i ul. Kochanowskiego w Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 504/2 w Marcinkowie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 8 w Leśnictwie Gózd
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa DW 776 na odc. od granicy województwa do Buska - Zdroju wraz z rozbudową DW 973 (Busko - Zdrój), DW 766 odc. Brzeście - Pińczów i DW 768 w Działoszycach oraz przebudową DW 973 (Dobrowoda). Zadanie dot. budowy chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 776: 1.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Krzyż od km 61+056 do km 61+360 SL L=304 m. 2.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Wolica od km 82+190 do km 82+322 SP L=132 m
Dodano: 2016-06-28 - Budowa studni głębinowej oraz wykonanie obudowy studni na ujęciu wody OC Grodzisko w Pińczowie
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa DW 785 na odcinku Włoszczowa - Kurzelów w zakresie od km 25+300 do km 30+550
Dodano: 2016-06-08