Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Amfiteatru Miejskiego przy ul. Chopina 30 w Świnoujściu

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Amfiteatru Miejskiego przy ul. Chopina 30 w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia, obejmuje w szczególności: roboty budowlane obejmujące budowę zagospodarowania terenu Amfiteatru Miejskiego przy ul. Chopina 30 w Świnoujściu, w niżej opisanym zakresie: - prace przygotowawcze - rozbiórki: nawierzchni z podbudową i obrzeżami, bramy wjazdowej od ul. Matejki, bramy bocznej, ogrodzenia, schodów kamiennych, grilla kamiennego z podbudową, pawilonu kawiarnianego, lamp, usuniecie karpin, itd. - budowa: kontenera murowanego, grilla z zadaszeniem, elementów małej architektury, ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych z betonowej kostki i płyt chodnikowych, schodów terenowych, instalacji zewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, oświetlenia terenu. - Zieleń - wykonanie trawników, nasadzenie krzewów. 2. Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji monitoringu oraz wycinki drzew - które zostały już wykonane. 3. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa zakres rzeczowy zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z specyfikacją techniczną (wykazem dokumentacji projektowej) stanowiącym załącznik nr 2.4 do SIWZ (załącznik nr 4 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z późń. zm.). 3. W przypadku formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem bankowym na konto Zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 W tytule przelewu zaleca się umieszczenie dopisku „wadium w postępowaniu znak WIM.271.1.38.2017” 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca powinien dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu wniesienia wadium, z zaznaczeniem, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wstawionego na rzecz Zamawiającego. 6. Oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium powinna spełniać co najmniej następujące wymogi: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, Jako beneficjent treści gwarancji muszą być wskazane podmioty udzielające zamówienia wspólnie, a które wymienione są w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. 2) ustalać podmioty składające ofertę, W treści gwarancji muszą zostać wskazani wszyscy Wykonawcy składający ofertę; 1) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) 2) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) 3) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ) 4) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej wadium nie zostało wniesione (w tym na przedłużony termin związania ofertą) lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V ust. 3 pkt 1) SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 2) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V ust. 3 pkt 2) SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) zgodnie z Rozdziałem VII pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IX pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, którego wykonanie zadania wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 6) wypełniony wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ. 7) dowód wniesienia wadium w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji (wykazu złożonych w danym postępowaniu ofert), o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach