Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
REGON: 33092073600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenów zielonych zlokalizowanych w pasie drogowym Al. Św. Jana Pawła II (dawniej ul. Walki Młodych)” w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie terenów zielonych zlokalizowanych w pasie drogowym Al. Św. Jana Pawła II (dawniej ul. Walki Młodych), w tym: 1) Nasadzenia. 2) Elementy malej architektury. 3) Oświetlenie. 4) Obsługa geodezyjna budowy. 5) Dokumentacja powykonawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie placu zabaw w ramach zadania SBO 2023 Park trampolin oraz linaria w parku międzyosiedlowym przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby w Szczecinie
Dodano: 2023-09-08 - Zagospodarowanie terenu u zbiegu ulic Bohaterów Warszawy i Stanisława Żółkiewskiego w Szczecinie – Park Kieszonkowy TURZYN
Dodano: 2023-08-16 - BUDOWA/POSADOWIENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBAKI
Dodano: 2023-07-27 - BUDOWA/POSADOWIENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBAKI
Dodano: 2023-07-12 - „Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80”.
Dodano: 2022-10-18 - „Wykonanie przebudowy betonowego ogrodzenia zewnętrznego na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 44.
Dodano: 2022-10-04 - Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek
Dodano: 2022-07-14 - „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Dla Gminy Sławoborze”
Dodano: 2021-04-20 - „Remont nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie, przy ul. Łubuszan 80 – ETAP II.”
Dodano: 2021-04-15 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ognicy na dz. geod. nr 397/3 oraz stacji podnoszenia ciśnienia w Bytowie na dz. geod. nr 194 obręb Bytowo
Dodano: 2021-02-26