Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów zielonych w ramach realizacji projektu pn.: Odpocznijmy razem - kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla potrzeb mieszkańców w miejscowościach wiejskich Mosty i Pierwoszyno

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów zielonych w ramach realizacji projektu pn.: Odpocznijmy razem - kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla potrzeb mieszkańców w miejscowościach wiejskich Mosty i Pierwoszyno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy zagospodarowaniu terenów zielonych w ramach realizacji zadania pn.: Odpocznijmy razem - kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu dla potrzeb mieszkańców w miejscowościach wiejskich Mosty i Pierwoszyno w orientacyjnym zakresie: DOKŁADNY ZAKRES I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ PROJEKTY WYKONAWCZE Zadanie 1 - skwer w m. Mosty: - gospodarka istniejącym drzewostanem (wycięcia drzew i krzewów, cięcia sanitarne i pielęgnacyjne); - prace rozbiórkowe nawierzchni z płyt betonowych (miejsce składowania płyt wskazane przez Inwestora); - roboty elektryczne (oświetlenie terenu, latarnie parkowe); - komunikacja piesza na terenie skweru (alejka parkowa, ścieżka parkowa, placyk rekreacyjny); - nasadzenia roślinne z pierwszą pielęgnacją; - montaż elementów wyposażenia terenu (ławki, kosze na śmieci, pole piaskowe, ogrodzenie pola piaskowego, huśtawki, bujaki); - zamówienie nie obejmuje wykonania chodnika łączącego skwer z istniejących chodnikiem w ul. Szkolnej; - w zakresie zamówienia Wykonawca opracuje projekt wykonawczy w branży elektrycznej oświetlenia parkowego z rozmieszczeniem 8 latarni parkowych zgodnie projektem wykonawczym zagospodarowania skweru, uregulowanie wszelkich formalności z zakładem energetycznym; Zadanie 2 - skwer w m. Pierwoszyno: - gospodarka istniejącym drzewostanem (wycięcia drzew i krzewów, cięcia sanitarne i pielęgnacyjne); - roboty elektryczne (oświetlenie terenu, latarnie parkowe); - komunikacja piesza na terenie skweru (nawierzchnie z: kostki betonowej, płyt betonowych, płyt ażurowych); - nasadzenia roślinne z pierwszą pielęgnacją; - montaż elementów wyposażenia terenu (ławki, kosze na śmieci, pole piaskowe, stojaki na rowery, palenisko, ogrodzenie pola piaskowego, urządzenia do zabawy tj. huśtawka poprzeczna, bujak itp.); - zamówienie nie obejmuje wykonania chodnika łączącego skwer z istniejących chodnikiem w ul. Kaszubskiej oraz wykonania parkingu; - w zakresie zamówienia Wykonawca opracuje projekt wykonawczy w branży elektrycznej oświetlenia parkowego z rozmieszczeniem 7 latarni parkowych zgodnie projektem wykonawczym zagospodarowania skweru, uregulowanie wszelkich formalności z firmą energetyczą. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z: Projektem wykonawczym opracowanym dla każdego zadania przez Pracowania Projektowa Maura Zaworska, zgłoszenie budowy z dnia 03.04.2009r. oraz w oparciu o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 4. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Umowa; Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Dokumentacja Projektowa; wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót, prowadzenia Księgi Obmiarów oraz Dziennika Robót (na formularzu Dziennika Budowy - dostarcza Zamawiający) oraz prowadzenia bieżącej obsługi geodezyjnej. Dla wykonanych obiektów należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z klauzulą geodety dotyczącej zgodności wykonania robót z projektem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na terenie placu budowy toalety typu TOI-TOI w do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. 7. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót. 8. Na dzień odbioru Wykonawca przedłoży kompletna dokumentację odbiorowa (badania, atesty, deklaracje zgodności itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustalona wartość wadium wynosi 10.000 zł (DZIESIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH). Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Miejscem przyjmowania wadium w postaci bezgotówkowej jest Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie Zamawiającego. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach