Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów zielonych położonych przy ul. Kujawskiej i ul. Królewskiej Tamy w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów zielonych położonych przy ul. Kujawskiej i ul. Królewskiej Tamy w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zielonych położonych przy ul. Kujawskiej i ul. Królewskiej Tamy w Gliwicach, obejmujące rekultywację i rewitalizację zdewastowanych terenów poprzemysłowych z możliwością wprowadzenia funkcji rekreacyjno-sportowych: pole golfowe - etap I i II. Zakres zamówienia obejmuje działki: Obręb Sośnica: 736/3*, 770, 771, 772, 735/2*, 1734/3*, 746, 751, 752, 753, 761/3, 763/2* Obręb Łąki Kłodnickie: 431/2*, 432, 456, 457*, 566/3*, 567/2*, 374, 486, 484/2, 445, 448, 383/2, 386, 388, 399, 398, 395, 394, 393, 392, 402, 403, 406, 407, 408, 574/3*, 410, 412, 413, 414, 415, 416*, 417*, 418, 576, 419, 420*, 422*, 423*, 424*, 425, 426, 427, 296/2, 299, 301, 575*, 306, 313/2, 314, 315, 316, 318, 319, 320, 577/2, 489/2, 239/2, 294/2, 291/4, 289/5*, 566/4, 566/5, 359*, 483*, 380/2, 574/2*, 284*, 485/2, 295/2, 290/2, 310/2, 356/2, 287/2*, 285, 458/3*, 356/1*, 431/1*, 368*, 566/2*, 567/1*, 371/1, 371/2, 372/1, 484/1*, 383/1*, 384*, 385*, 485/1*, 296/1*, 304/1, 487/1*, 311*, 312/1, 313/1, 577/1, 489/1*, 292*, 293/1*, 294/1*, 290/1*, 291/1*, 289/1*, 310/1*, 487/1*, 295/1*, 485/1*, 287/1*, 574/1*, 381/1*, 380/1*, 377/1*, 484/1*, 375, 370*, 369*, 368*, 566/1, 290/1*, 308*, 487/3*, 321, 487/2, 387*, 389*, 390, 400, 401, 404, 405, 409, 411*, 428, 377/2, 362, 361, 360, 376*, 364*, 365*, 378*, 286, 276*, 277*, 278/2*. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekultywacji biologicznej terenu, zagospodarowanie obszarów przeznaczonych do sportu – rekreacji w tym: ETAP I Makroniwelacja i ukształtowanie powierzchni i konstrukcja obszarów trawników rekreacyjnych: Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, nawiezienie ziemi urodzajnej na obszary przeznaczone do zagospodarowania trawnikami rekreacyjno-sportowymi, makroniwelacja terenów, wykonanie drenażu nieperforowanego dla obszarów SR i FR, studzienki drenarskie (49 szt.), mechaniczne plantowanie obszarów SR i FR, odmładzanie starszych drzew, przedsiewna uprawa kultywatorem, wysiew nawozów mineralnych na obszarach SR i FR, wykonanie trawników parkowych siewem dla obszarów SR i FR – poz. 1.1 – 1.12 przedmiaru. Powierzchnia trawników – 5 ha ETAP II Wykonanie elementów zieleni służących do gier zespołowych (obszary GR – pow. 1 660 m2): Wykonanie koryta, wykonanie drenażu rurowego dla obszarów GR i TE, ukształtowanie powierzchni gruntów dla obszarów GR i TE, wysiew nawozów mineralnych, wykonanie trawników dla obszarów GR i TE – poz. 2.1 – 2.9 przedmiaru Powierzchnia trawników – 1 660 m2 Wykonanie w zieleni elementów przeznaczonych do gier zespołowych (7 obszarów TE – pow. 1 120 m2): Wykonanie drenażu rurowego dla obszarów GR, TE i bunkrów piaskowych, warstwy odsączające na obszarze TE, wysiew nawozów mineralnych, wykonanie trawników – poz. 3.1 – 3.7 przedmiaru Powierzchnia trawników – 1 120 m2 Wykonanie przeszkód piaskowych (8 obszarów o pow. 90 m2): Mechaniczne korytowanie, wykonanie drenażu rurowego, przygotowanie dna do ułożenia warstwy piasku, ręczne plantowanie powierzchni przeszkód piaskowych, wykonanie pasów przeciwerozyjnych nawierzchni trawiastej, rozścielenie warstwy piasku – poz. 4.1 – 4.7 przedmiaru Zagospodarowanie terenów trawników parkowych i łąkowych: Przygotowanie gleby – przekopanie, wykonanie łąk parkowych siewem, pielęgnacja trawników dywanowych – poz. 5.1 – 5.4. przedmiaru. Powierzchnia trawników – 2,1502 ha. Kolejność wykonywanych robót: Rekultywacja zdewastowanych terenów poprzemysłowych: - oczyszczanie terenu (z odpadów pobudowlanych i śmieci); - usunięcie drzew i krzewów; - wykonanie nasypów i/lub wymiana gruntów. Wykonanie kanalizacji deszczowej: drenaż. Makroniwelacja - ukształtowanie terenu zgodnie z projektem. Prace w zakresie zagospodarowania terenów zieleni i wykonania trawników. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: Projekty budowlano-wykonawcze Przedmiary robót Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem nazwy producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wykonawca powinien: Przed przystąpieniem do robót wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. Zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. Prowadzić roboty pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. Do wykonania robót stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. Sporządzić dokumentację powykonawczą. Zgłaszać Zamawiającemu chęć przeprowadzenia odbiorów częściowych prac ulegających zakryciu i zanikających. UWAGA: Odbiór końcowy wykonanych trawników odbędzie się w odrębnym terminie - po wykiełkowaniu nasion trawy i zadarnieniu trawników. Płatność za trawniki winna odbywać się na podstawie odrębnych protokołów i faktur. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach, Certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, Protokoły z pomiarów i badań, Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, Dziennik budowy, Dokumentację powykonawczą, Instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji/rękojmi, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad, na wykonane trawniki. W ramach udzielonej gwarancji/rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany do 12 miesięcznej pielęgnacji trawników na własny koszt i rachunek (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad), polegającej na: podlewaniu według potrzeb i warunków atmosferycznych; odchwaszczaniu mechanicznym i chemicznym; dosiewaniu trawy w miejscach wypadów; uzupełnianiu ziemi w zależności od potrzeb; nawożeniu (wiosna, lato); koszeniu. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy (nie dotyczy wykonanych trawników) - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy (nie dotyczy wykonanych trawników) - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach