Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych i placów zabaw na terenie miasta Rybnika w ramach budżetu obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na zadania: Zad.1) dzielnica Kłokocin; plac zabaw (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.2) dzielnica Ligota - Ligocka Kuźnia; modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego przy Przedszkolu nr 4, przy ul. K. Miarki 72 (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.3) dzielnica Smolna; Dla zdrowia dla ducha - dla dużego i malucha - doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.4) dzielnica Zamysłów; Kulturalny Zamysłów. Integracja mieszkańców przez sport i kulturę oraz rozbudowa projektu RAJZAPUNKTU - doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”).

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych i placów zabaw na terenie miasta Rybnika w ramach budżetu obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na zadania: Zad.1) dzielnica Kłokocin; plac zabaw (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.2) dzielnica Ligota - Ligocka Kuźnia; modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego przy Przedszkolu nr 4, przy ul. K. Miarki 72 (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.3) dzielnica Smolna; Dla zdrowia dla ducha - dla dużego i malucha - doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”), Zad.4) dzielnica Zamysłów; Kulturalny Zamysłów. Integracja mieszkańców przez sport i kulturę oraz rozbudowa projektu RAJZAPUNKTU - doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne (zagospodarowanie terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych i placów zabaw na terenie Miasta Rybnika w ramach budżetu obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na zadania: zadanie 1) plac zabaw zlokalizowany na terenie rekreacyjno-sportowym przy ul. Brackiej w dzielnicy Kłokocin; zadanie 2) modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego przy Przedszkolu nr 4, przy ul. K. Miarki 72 w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia; zadanie 3) Dla zdrowia dla ducha – dla dużego i malucha – doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne w dzielnicy Smolna w dwóch lokalizacjach: przy SP nr 34, przy ul. Reymonta 69 oraz przy SP nr 2 (w ZSP10), przy ul. Wodzisławskiej 31; zadanie 4) Kulturalny Zamysłów. Integracja mieszkańców przez sport i kulturę oraz rozbudowa projektu RAJZAPUNKTU - doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne (lokalizacja: teren rekreacyjno-sportowy przy ul. Pełczyńskiego w dzielnicy Zamysłów). Przedmiotem zamówienia jest opisana w programach funkcjonalno–użytkowych (PFU) dla poszczególnych zadań, realizacja zagospodarowania terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym budowa lub doposażenie placów zabaw i zabudowanie urządzeń rekreacyjno-sportowych we wskazanych w PFU lokalizacjach na terenie Miasta Rybnika. Zakres zamówienia, poza dostawą i montażem urządzeń opisanych w PFU obejmuje także: - sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej obejmującej: plan rozmieszczenia urządzeń z zachowaniem stref bezpieczeństwa, opis i rysunek wymiarowy warstw podłoża bezpiecznego, karty techniczne, wizualizacje, itp., rozwiązania techniczne - uwzględniające wymogi określone przez Zamawiającego w programach funkcjonalno-użytkowych (PFU) dla poszczególnych zadań (lokalizacji) oraz indywidualne wymiary (w tym wysokości upadku, głębokość i rozmieszczenie fundamentów) i cechy oferowanych urządzeń i wymogi wynikające z przyjętego przez Wykonawcę systemu (producenta), - pełną obsługę geodezyjną prowadzonych robót (w tym inwentaryzację powykonawczą), - wykonanie prac towarzyszących opisanych w PFU, - serwis techniczny zabudowanych urządzeń zabawowych i rekreacyjno-sportowych w okresie udzielonej gwarancji, przez co należy rozumieć wymaganą warunkami gwarancji kontrolę i konserwację prowadzoną w okresie gwarancyjnym staraniem i na koszt Wykonawcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w programach funkcjonalno-użytkowych. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi jedną fakturą (odrębnie dla każdego zadania). Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy, Użytkownika i Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania terenów rekreacyjnych, które są dostępne dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - montaż urządzeń rekreacyjno-sportowych i zabawowych, - wykonywanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzenia, - wykonywanie przewidzianych w PFU ogrodzeń placów zabaw i towarzyszących robót ogólnobudowlanych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach