Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenów byłych PPGR obejmuje: przebudowę dróg gm. w m. Dębice, Kruszyn, Łagiewniki i adaptację z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Dębice”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 910866904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenów byłych PPGR obejmuje: przebudowę dróg gm. w m. Dębice, Kruszyn, Łagiewniki i adaptację z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Dębice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Zagospodarowane terenu byłych PPGR obejmuje: Przebudowę dróg gm. w m. Dębice, Kruszyn, Łagiewniki – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębice - Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania innych robót budowlanych,2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kruszyn - Zadanie realizowane na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej – Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji,3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki - Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.Uwaga:W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ .Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ustawy Pzp – zgodnie z zasadami wskazanymi w dofinansowaniu z Programu Inwestycji Strategicznych Rządowego Funduszu Polski Ład.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga minimum 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy (licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót).Termin gwarancji i rękojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Część I: tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia:- podbudowy, - nawierzchni jezdni.Część II: Zagospodarowane terenu byłych PPGR obejmuje adaptację z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Dębice – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:1) Wykonanie tynków wraz z malowaniem ścian;2) Wykonanie posadzki i sufitu w budynku3) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej4) Wykonanie stałej zabudowy kuchni wraz z wyposażeniem5) Elewacja: malowanie tynków zewnętrznych;6) Wykonanie kanalizacji sanitarnej zewnętrznej7) Roboty elektryczne8) Zagospodarowanie terenu.Budynek w stanie surowym zamkniętym.Zadanie realizowane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę. Uwaga:W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ .Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ustawy Pzp – zgodnie z zasadami wskazanymi w dofinansowaniu z Programu Inwestycji Strategicznych Rządowego Funduszu Polski Ład.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga minimum 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy (licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót).Termin gwarancji i rękojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Część II: tj. wykonanie tynków wraz z malowaniem ścian, posadzki i sufitu, kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, robót elektrycznych; malowanie tynków zewnętrznych; zagospodarowanie terenu (czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót) , z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia szczegółowy warunek w tym zakresie w ten sposób, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli:a) skieruje do wykonania zamówienia minimum:Część I:jedną osobę – kierownika budowy, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży drogowej na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót branży drogowej;Część II:jedną osobę – kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót;Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje technicznew budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalności.Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 768 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach