Przetargi.pl
Zagospodarowanie ruin zboru kalwińskiego „Kościelec"

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21050 Piaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 821 020 , fax. 815 821 020
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77
    21050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 815 821 020, fax. 815 821 020
    REGON: 54910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie ruin zboru kalwińskiego „Kościelec"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ruin zboru kalwińskiego „Kościelec” oraz przyległego terenu. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w oparciu o trzy projekty: - „Zagospodarowanie terenu wokół ruin zboru kalwińskiego Kościelec w Piaskach”, nr projektu RPLU.07.01.00-06-00031/17, Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - „Zachowanie dziedzictwa kulturowego w gminie Piaski – ruin zboru kalwińskiego Kościelec”, nr projektu RPLU.07.01.00-06-0139/16, Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - „Zagospodarowanie terenu wokół ruin zboru kalwińskiego Kościelec w Piaskach”, nr projektu RPLU.13.08.00-06-0002/17, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.8 Rewitalizacja Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy zadania: ZADANIE 1: „Zagospodarowanie terenu wokół ruin zboru kalwińskiego Kościelec w Piaskach” nr projektu RPLU.07.01.00-06-00031/17 obejmujące wykonanie robót w zakresie: ukształtowanie terenu – ciągi pieszo rowerowe, ukształtowanie terenu – ciągi pieszo jezdne, ukształtowanie zieleni, oświetlenie zewnętrzne, system CCTV. ZADANIE 2: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego w gminie Piaski – ruin zboru kalwińskiego Kościelec” nr projektu RPLU.07.01.00-06-0139/16 obejmujące wykonanie robót w zakresie: rewitalizacja ruin zboru oraz elementy małej infrastruktury. ZADANIE 3: „Zagospodarowanie terenu wokół ruin zboru kalwińskiego Kościelec w Piaskach” nr projektu RPLU.13.08.00-06-0002/17, obejmujące wykonanie robót w zakresie: elementy małej architektury, ukształtowanie terenu – ściana oporowa, ukształtowanie terenu – schody terenowe. Zadanie 1, 2 i 3 łącznie stanowią powiązany obiekt. Konieczność podziału zamówienia na zadania 1,2 i 3 wynika z faktu pozyskania środków dofinansowania z trzech konkursów. Rozliczenie pozyskanych środków przez Zamawiającego musi nastąpić na podstawie trzech odrębnych faktur oraz trzech odrębnych kosztorysów powykonawczych. Z uwagi na funkcjonalne powiązanie trzech zadań, Zamawiający nie dopuszcza ofert składania ofert częściowych. 3.2 Istniejący stan zagospodarowania terenu: Nieruchomość stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia ma powierzchnię 5,5163 ha i położona jest na działkach o nr ewid. 1265 i 1264/8 obręb 0001 Piaski. Działki o rzucie wielokąta zlokalizowane są po północnej stronie Piask, w pasie ograniczonym od południa stawami, a północny drogą ekspresową relacji Krasnystaw – Lublin. Teren działki nr ewid. 1265 obejmuje obszar wzgórza „Kościelec”, w centralnej części którego znajdują się ruiny dawnego zboru kalwińskiego, a które w całości porośnięte jest drzewami i krzewami liściastymi oraz iglastymi. Teren działki nr ewid. 1264/8 przylega do działki nr ewid. 1265 od wschodu i obejmuję teren stadionu sportowego „Piaskovia”, na który składają się płyta boiska o nawierzchni trawiastej i niewielki budynek zaplecza. Układ zabudowy: Ruiny zboru w postaci obwodowych ścian murowanych o zróżnicowanej wysokości, obudowujących zachowane, pierwotne założenie jednotraktowe, obejmujące nawę główną i wieżę dzwonniczą zboru. Obiekt nie posiadający podpiwniczenia i w chwili obecnej pozbawiony na całej swej powierzchni przekrycia, które pierwotnie posiadało formę dachu wielospadowego krytego dachówką nad nawą główną i kopuły krytej blachą nad wieżą. Wieża pozbawiona pierwotnie występujących w jej obrębie stropów drewnianych, po których obecności pozostały jedynie gniazda belek w konstrukcji murowej ścian obwodowych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy budynku centrum wielokulturowości, który został objęty w dokumentacji projektowej oraz pozycji dotyczących monitoringu i oświetlenia budynku. W związku z powyższym należy wykonać prace (określone w przedmiarze robót) w zakresie oświetlenia i monitoringu terenu (tj. tablica i zasilenie obwodów oświetlenia zewnętrznego, które docelowo ma być zasilone z projektowanego budynku), a urządzenia sterownicze monitoringu tymczasowo zlokalizować w budynku klubu sportowego „Piaskovia” (do czasu wybudowania projektowanego budynku). Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia koloru kostki betonowej. Załączone przedmiary robót budowlanych mają charakter pomocniczy przy wycenie zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń finansowych. Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót stanowią jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawców i mają być traktowane jako pomocnicze. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiary robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone przez Zamawiającego na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SBP Piaski 84 8689 0007 0000 0130 2000 0040. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: „Zagospodarowanie ruin zboru kalwińskiego „Kościelec” oraz przyległego terenu”. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Zagospodarowanie ruin zboru kalwińskiego „Kościelec” oraz przyległego terenu”, nie otwierać przed 17.01.2019 r. godz. 10:10”. Dokument musi być złożony w sekretariacie, pokój nr 12 Urzędu Miejskiego w Piaskach, ul. Lubelska 77, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 17.01.2019 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 17.01.2019 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6 Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1.1) oraz 6.3.1) SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 6.1 i 6.3 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. W celu ich uzupełnienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach