Przetargi.pl
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia ”

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia ” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” poprzez wykonanie następującego zakresu prac, robót i urządzeń: - opracowanie projektu budowlanego na zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w Morawinie oraz placu rekreacyjno-sportowego w Nowej Plewni: - uzyskanie decyzji administracyjnej (pozwolenie/ zgłoszenie robót budowlanych) na podstawie projektu budowlanego umożliwiającej wykonanie zaprojektowanych robót; - w pełnym zakresie robót wraz z dostawą wszystkich materiałów, urządzeń w ramach planowanego zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia” - wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą wszystkich materiałów i wyrobów przewidzianych do realizacji w ramach ww zadania inwestycyjnego obejmujących następujące obiekty i elementy robót: Park w Morawinie: - ciągi pieszo–jezdne, alejki, chodniki, place i ścieżki; - siłownie plenerowa w strefie; - strefę muzyczną z zestawem przyrządów muzycznych; - pozostałych elementów zagospodarowania terenu w tym: - stołu do gry w ping-ponga; - stołów do gry w szachy; - ławek parkowych; - stojaków do rowerów; - koszy na odpady; - oświetlenia terenu parku i sąsiadującej ulicy lampami hybrydowymi; - rekultywacji zieleni w terenie objętym opracowaniem w zakresie: - nasadzenie krzewów ozdobnych; - rekultywacji istniejących trawników. Plac rekreacyjno-sportowy w Nowej – Plewni - nawierzchnie placu rekreacyjno-sportowego oraz poszczególnych stref; - siłownie plenerowa; - plac zabaw dla dzieci; - strefę rekreacyjną w tym: - ławo stoły zadaszone; - stoły do gry w szachy; - stołu do gry w ping-ponga. - pozostałe elementy wyposażenia: - ławek parkowych; - stojaków do rowerów; - koszy na odpady. - oświetlenia terenu placu i drogi gminnej; - rekultywacji zieleni w terenie objętym opracowaniem w zakresie: - nasadzenie krzewów ozdobnych; - rekultywacji istniejących trawników. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 10 do SIWZ „Program Funkcjonalno-użytkowy” oraz w koncepcji architektonicznej zagospodarowania przestrzeni publicznej załącznik nr 9 2. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności I koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcji architektonicznej zagospodarowania przestrzeni publicznej zapisów dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ z załącznikami, celu inwestycji, obowiązujących przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej, zasad sztuki budowlanej, przyjętych dobrych zwyczajów w realizacji tego typu zamówienia oraz innych czynności niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji, bez względu na faktyczny zakres i termin wykonania. Cena oferty uwzględniać musi wartość całego przedmiotu zamówienia oraz podatek od towarów i usług. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnia warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla zaprojektowanych i wykonanych robót budowlanych, montażowych elementów oraz urządzeń technicznych i narzędzi - min. 3 lata Okres rękojmi ustawowy. 3. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględniać wszelkie uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (reprezentującego Zamawiającego) lub Zamawiającego w związku z realizowaną inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji umowy. Wykonawca w ramach świadczonej usługi i robót zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi i robót budowlanych za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą składa: 1.wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach