Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI LUTOMIERSK - BUDOWA KORTU TENISOWEGO NA TERENIE DZIAŁKI O NR. EWID. 577

Gmina Lutomiersk ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6775011 w. 118 , fax. 043 6775094
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lutomiersk
    Pl. Jana Pawła II 11 11
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094
    REGON: 73093466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI LUTOMIERSK - BUDOWA KORTU TENISOWEGO NA TERENIE DZIAŁKI O NR. EWID. 577
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska do gry w tenisa ziemnego, montaż urządzeń na boisku, wykonanie nawierzchni utwardzonych służących dojściu do boiska oraz wokół niego, montaż furtek wejściowych. W zakres prac wchodzi: wykonanie robót ziemnych pod koryto boiska do tenisa, wykonanie nawierzchni kortu tenisowego (ułożenie nawierzchni poliuretanowej kortu), montaż ogrodzenia (łapacze piłek), wykonanie chodnika wokół kortu oraz dojścia do furtki wyjściowej, montaż tulei do osadzenia siatki do gry, montaż stanowiska sędziowskiego. KODY CPV: 45233000-9 - Nawierzchnie z kostki betonowej 45342000-6 - Ogrodzenie boisk 45112710-5 - Zieleń, trawniki 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 2. Obiekt zlokalizowany będzie na działce nr ewid. 577 w Lutomiersku przy ul. Mickiewicza. Lokalizacja została wskazana na mapach stanowiących załącznik do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych z dn. 09-01-2014r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach, przyjętym bez uwag i sprzeciwu. Scan zgłoszenia - w załączeniu do siwz. 4. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem podanej przez projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego-inspektora nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa; 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie uwagi dotyczące dostrzeżonych błędów lub uchybień, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie; 4) Wszystkie materiały wskazane z nazwy w dokumentacji projektowej i kosztorysowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardu. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne tzn. o parametrach takich samych lub lepszych. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji technicznej, zamiany materiałów określonych w specyfikacji technicznej na inne, nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oraz nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w siwz oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy -lub równoważne- - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz w dwóch kompletach na koniec realizacji zamówienia; 2) Jeżeli w projekcie budowlanym, w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie - tj. marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach; 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na jego żądanie. 6. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: 1) Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. 2) Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac. 3) Zamawiający żąda aby wykonawca powołał ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie prac jak w niniejszym zamówieniu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i wpisem do izby inżynierów budownictwa. Wymagania dotyczące doświadczenia kierownik budowy zostały opisane w rozdz. 4 ust. 1 pkt 1 lit. c. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy robót. 4) Zaleca się, aby Wykonawcy w celu sprawdzenia terenowych - faktycznych uwarunkowań mających wpływ na rzetelną kalkulację ceny, przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. 5) Harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru). 6) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie samodzielnie podejmować decyzji i wykonywać robót będących przedmiotem zamówienia w sposób odbiegający od dokumentacji projektowej. 7) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. Opis przedmiotu zamówienia, który ramowo został określony powyżej, stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 Scan zgłoszenia robót budowlanych Załącznik Nr 3 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji na na wykonane roboty i wbudowane materiały wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk Nr 64 9279 0007 0024 0002 2000 0060 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu na budowę kortu) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (tj. Urząd Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, I piętro, w kancelarii pok. 17) lub dołączyć do oferty jako odrębny dokument (nie łączyć, nie spinać trwale z ofertą), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach