Gmina Pątnów ogłasza przetarg
- Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów, woj. łódzkie
tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
REGON: 73093471400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polegającej na budowie parkingu dla 58 stanowisk z dwoma zjazdami z drogi powiatowej, budowie siłowni zewnętrznej, rozbudowie placu zabaw, budowie ciągów pieszo – jezdnych i małej architektury – etap I ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polegające na budowie parkingu dla 58 stanowisk z dwoma zjazdami z drogi powiatowej, budowie siłowni zewnętrznej, rozbudowie placu zabaw, budowie ciągów pieszo jezdnych i małej architektury- etap I obejmujące następujący zakres: - Utwardzenie terenu dla ruchu mechanicznego (w tym urządzenie placu parkingowego o łącznej liczbie miejsc postojowych 58 w tym dwa przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz jedno miejsce przystosowane dla pojazdu szkolnego typu bus) – etap I oznaczony na planie zagospodarowania, - Wykonanie kanalizacji deszczowej odwadniającej przedmiotowe tereny utwardzone, - Ukształtowanie spadków terenu zgodnie z rysunkiem zagospodarowania terenu, w taki sposób aby zapewnić odprowadzenie wód opadowych do nowo projektowanych wpustów kanalizacyjnych, - Przebudowa istniejących zjazdów z drogi powiatowej, - Wykonanie schodów terenowych wraz z ciągami komunikacji pieszej, - Wykonanie oświetlenia terenu, -Wykonanie fundamentów altany (ręczne wykopy, podkłady betonowe, stopy fundamentowe schodkowe żelbetowe, pręty żebrowane i gładkie, obsadzanie uchwytów w stopach pod mocowanie słupków altany, izolacje przeciwwilgociowe, zasypywanie wykopów). Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w stanowiącej załącznik do SIWZ dokumentacji w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, - Plan zagospodarowania terenu określający zakres I etapu – będącego przedmiotem zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polegającej na budowie parkingu dla 58 stanowisk z dwoma zjazdami z drogi powiatowej, budowie siłowni zewnętrznej, rozbudowie placu zabaw, budowie ciągów pieszo – jezdnych i małej architektury – etap I”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 117221E Olewin-Parcela etap I
Dodano: 2024-03-29 - Remont murku oporowego zlokalizowanego przy ul. Boya Żeleńskiego 12 w Łodzi
Dodano: 2023-11-02 - „Przebudowa Rynku w zakresie zieleni”
Dodano: 2023-10-13 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Rząśnia polegająca na remoncie dróg dla pieszych
Dodano: 2023-10-05 - BUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH POWIATU ŁASKIEGO
Dodano: 2023-08-20 - Remont drogi gminnej nr 117457E w miejscowości Wydrzyn Majorat
Dodano: 2023-03-23 - Przebudowa drogi gminnej Nr120357E w miejscowości Besiekierz Rudny na odcinku od drogi powiatowej do wysokości działki nr ewid. 234
Dodano: 2022-10-31 - Wykonanie nakładek na drogach gminnych: Remont drogi gminnej: Zadanie Nr 1 Gaszyn, ul. Podlasie Zadanie Nr 2 Rychłowice Zadanie Nr 3 ul. Długosza w Wieluniu Zadanie Nr 4 ul. Krasińskiego w Wieluniu
Dodano: 2022-08-08 - „Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Gapinin-Kolonia”
Dodano: 2021-03-30 - „Przebudowa ul. P.O.W w Wieluniu”
Dodano: 2021-02-15