Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe związane z budową autostrady A-4 w miejscowości Rudna Mała, gm. Głogów Młp. – Etap I

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 125755700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe związane z budową autostrady A-4 w miejscowości Rudna Mała, gm. Głogów Młp. – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: - Wykaszanie traw, chwastów i samosiewów na terenie niezadrzewionym - 354 944 m2; - Karczowanie zagajników wraz z usunięciem korzeni, pni oraz wywiezieniem i spaleniem pozostałości po wykarczowaniu - 21,44 ha; - Karczowanie krzewów i zarośli gęstych wraz z usunięciem korzeni, pni oraz wywiezieniem i spaleniem pozostałości po wykarczowaniu - 8,73 ha; - Wywożenie dłużyc transportem samochodowym na odległość do 2 km - 10 mp; 2. PRZEPUSTY: - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, grunt kategorii III - 190 m3; - Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 150 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 190 cm -15 m; - Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe, beton C20/25 - 14 m3; - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kat. III-IV z pozyskaniem i transportem gruntu na odległość do 1km - 100 m3; - Zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami gąsienicowymi z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami stopowymi, grunt kat. III-IV - 100 m3; 3. REKULTYWACJA GRUNTÓW: - Roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm, mechanicznie - 130 m3; - Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1 km - 648 m3; - Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, grunt kategorii lll (materiał Wykonawca pozyska na własny koszt) -1 926 m3; - Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, wysokość do 3,0 m, grunt kategorii III-IV - 1 926 m3; - Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi w gruncie kat. I-III - 270 000 m2; - Orka glebogryzarką przyczepną, kat. gruntu I-III - 0,68 ha; - Bronowanie mechaniczne, kat. gruntu I-III - 0,68 ha; - Wykonanie przykanalików z rur PCV o średnicy wewnętrznej Ø20 cm - 12 m; - Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy wewnętrznej Ø1,20 m głębokości 2 m - 1 szt. II. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 2. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony: 1) metodą kalkulacji uproszczonej z określeniem cen jednostkowych oraz wartości dla wszystkich pozycji kosztorysu; 2) zgodnie ze wzorem stanowiącym Rozdział 3 SIWZ, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Kosztorysu ofertowego, Projektu Technicznego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty. - oznakowania i zabezpieczenia robót, - zapewnienia na potrzeby realizacji zadania zaplecza budowy z placami składowymi i magazynami, - zapewnienia na potrzeby realizacji zadania zaplecza biurowego i socjalnego, - zapewnienia na potrzeby realizacji zadania niezbędnych mediów (np. woda, energia elektryczna, łączność), - pełnej obsługi geodezyjnej realizowanego zadania (wytyczenie geodezyjne przedmiotu zamówienia, obsługa geodezyjna zadania w trakcie realizacji), - pełnej obsługi laboratoryjnej zadania (prowadzenie badań i pomiarów zgodnie z SST, sporządzanie opinii technologicznych), - wykonania i rozbiórki ewentualnych niezbędnych objazdów, dróg technologicznych, - usuwania, utylizacji i wywozu na bieżąco zbędnych materiałów pochodzących z rozbiórki, gruzu i ziemi, bez względu na odległość, zapewniając maksymalny porządek na terenie robót, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992), - ochrony mienia znajdującego się na terenie robót, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa na terenie robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż., - robocizny, materiałów i sprzętu w tym materiałów pomocniczych niezbędnych do wykonania zamówienia, - niezwłocznego usuwania ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywanych zadania, - związane z uporządkowaniem terenu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie całkowitego zakończenia zadania. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie cen jednostkowych zawartych w sporządzonym kosztorysie ofertowym oraz ilości faktycznie zrealizowanych robót. 8. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. III. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.917 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: - koszenie traw, chwastów i samosiewów, - karczowanie zagajników, krzewów i zarośli, - transportowanie dłużyc, resztek budowlanych, gruzu, śmieci, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczenie plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw pod przepusty, - montowanie części przelotowych przepustów, studni, przykanalików, - oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, - oranie i bronowanie gruntu. 2. Wymóg powyższy Wykonawca potwierdzi przedkładając Zamawiającemu stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu podpisania umowy. IV. PODWYKONAWSTWO. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112350-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert . 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) 3. Kosztorys ofertowy, 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną