Przetargi.pl
Zagospodarowanie Parku w Drohiczynie - Historycznej Stolicy Podlasia Etap II

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 05065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Parku w Drohiczynie - Historycznej Stolicy Podlasia Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa amfiteatru 2. Wyposażenie placu zabaw dla dzieci 3. Wykonanie oswietlenia parku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000,00zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: przystępujący do przetargu musi spełniać warunki : Kadra techniczna - Załącznik nr 3 do oferty Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy oraz w specjalności elektrycznej do sprawowania samodzielnych funkcji na budowie zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. Doświadczenia zawodowe - Załącznik nr 4 do oferty Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008 ) robót budowlanych na wartość min. 600.000zł min. 3, robót elektrycznych na wartość min. 300.000zł min. 3. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą . Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 5 do oferty Wykonawca musi wykazać, że : a) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie (Rachunku zysków i strat) (pozycja ) Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) lub (przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nim)) w wysokości nie mniejszej niż 80 % wartości złożonej oferty. b) Płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem X = aktywa obrotowe dzielone zobowiązania krótkoterminowe Nie mniejszą niż 1 (xpb większe równe 1). c) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. d) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek a) , c) , d) spełniają łącznie - warunek b) spełnia każdy z wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego : 1. kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty (stanowią dwa kosztorysy ofertowe ) 2. oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 2 do oferty 3. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do oferty 4. doświadczenie zawodowe - załącznik nr 4 do oferty 5. oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do oferty 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 7. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, iż nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. aktualne zaświadczenie : - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.dokument potwierdzający wniesienie wadium -oryginał (w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem , jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach