Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5 5
17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
REGON: 05065905900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie Parku w Drohiczynie - Historycznej Stolicy Podlasia Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa amfiteatru 2. Wyposażenie placu zabaw dla dzieci 3. Wykonanie oswietlenia parku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000,00zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: przystępujący do przetargu musi spełniać warunki : Kadra techniczna - Załącznik nr 3 do oferty Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy oraz w specjalności elektrycznej do sprawowania samodzielnych funkcji na budowie zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. Doświadczenia zawodowe - Załącznik nr 4 do oferty Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008 ) robót budowlanych na wartość min. 600.000zł min. 3, robót elektrycznych na wartość min. 300.000zł min. 3. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą . Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 5 do oferty Wykonawca musi wykazać, że : a) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie (Rachunku zysków i strat) (pozycja ) Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) lub (przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nim)) w wysokości nie mniejszej niż 80 % wartości złożonej oferty. b) Płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem X = aktywa obrotowe dzielone zobowiązania krótkoterminowe Nie mniejszą niż 1 (xpb większe równe 1). c) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. d) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek a) , c) , d) spełniają łącznie - warunek b) spełnia każdy z wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego : 1. kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty (stanowią dwa kosztorysy ofertowe ) 2. oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 2 do oferty 3. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do oferty 4. doświadczenie zawodowe - załącznik nr 4 do oferty 5. oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do oferty 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 7. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, iż nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. aktualne zaświadczenie : - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.dokument potwierdzający wniesienie wadium -oryginał (w przypadku wniesienia wadium w gotówce kopia wyciągu bądź przelewu ostemplowanego przez bank potwierdzona za zgodność z oryginałem , jeśli przelewu dokonano w formie elektronicznej - wydruk komputerowy potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26