Przetargi.pl
Zagospodarowanie otoczenia Szkoły Podstawowej nr 4 w Zakopanem

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448
  • Data zamieszczenia: 2022-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448
    REGON: 000654948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie otoczenia Szkoły Podstawowej nr 4 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu otoczenia Szkoły Podstawowej nr 4 w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2019/09 obejmującego przebudowę, rozbudowę i remont drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowę ogrodzenia w otoczeniu Szkoły Podstawowej nr 4 w Zakopanem. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i prac został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ, i obejmuje w szczególności wykonanie:a. przebudowy drogi wewnętrznej wraz ze stanowiskami postojowymi oraz placami manewrowymi, b. przebudowy zjazdu z drogi wewnętrznej na drogę gminną,c. przebudowy i rozbudowy kanalizacji deszczowej łącznie z jej wylotem do p. Olczyskiego,d. przebudowy i rozbudowy oświetlenia przebudowywanej drogi, e. wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, f. zakupu roślin, dostawy i nasadzenia zastępczego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,g. rozbiórki starego ogrodzenia zewnętrznego od strony północno - zachodniej i południowo-zachodniej k/budynku nr 15 A i wykonanie nowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 21 600,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset złotych i 00/100 groszy).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16 września 2022 r.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania BZP.271.72.2022. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na rachunek Zamawiającego.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miasto Zakopane.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa warunki w tym zakresie (ust. 3).3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) w zakresie doświadczenia zawodowego:w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie przebudowy, budowy lub remontu dróg lub placów o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto każda, potwierdzone dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały zrealizowane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.2) w zakresie potencjału kadrowego:a) dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, tj. nie zawierających w swej treści ograniczeń uniemożliwiających kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej lub drogowej na opisywanym zamówieniu.b) W przypadku konieczności będzie dysponować osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierowników robót posiadającymi uprawnienia budowlane lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, tj. nie zawierających w swej treści ograniczeń uniemożliwiających kierowanie robotami w pozostałych specjalnościach, w których kierownik budowy nie posiada stosownych uprawnień, w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych.Wskazane osoby muszą legitymować się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020, poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach