Przetargi.pl
Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni publicznej w Centrum Wiązowny- Etap II- Nr referencyjny WI.271.19.2014

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7890128
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7890128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni publicznej w Centrum Wiązowny- Etap II- Nr referencyjny WI.271.19.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni publicznej w Centrum Wiązowny Etap II. Zakres robót do wykonania na podstawie zgłoszenia do Starosty z dnia 12.02.2014r. z załącznikami 1do3, stanowiącymi integralną część zgłoszenia i brakiem sprzeciwu Starosty z dnia 20.03.2014r. 2. Przedmiar robót w załączeniu jako element pomocniczy przy sporządzaniu oferty przez Wykonawcę. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Siłownia plenerowa na 7 urządzeń np. typu Novum Grom lub równoważne ; usytuowanie urządzeń wg rysunku z projektu U1 do U7 wraz z wykonaniem nawierzchni żwirowych pod urządzenia z dojściem od alejki parkowej i z obrzeżami wg opisu technicznego projektu zagospodarowania terenu działki nr ew. 214. Każde urządzenie siłowni plenerowej ma być zamontowane do masywnego elementu nośnego pylonu, który ma być zamocowany 30cm pod powierzchnią gruntu do betonowego bloku o wym.100razy100razy25 cm. Dodatkowymi elementami zagospodarowania siłowni plenerowej jest ogólna tablica informacyjna z regulaminem korzystania z poszczególnych urządzeń siłowni tablica wraz z treścią regulaminu w zakresie wykonawcy oraz instrukcje użytkowania poszczególnych urządzeń zamontowane na urządzeniach. Instrukcje i ich montaż na urządzeniach w zakresie wykonawcy. Instrukcje obsługi - korzystania i sposób ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach siłowni plenerowej powinny być zamontowane na pylonach i wykonane metodą sitodruku na etapie produkcji (nie dopuszcza się stosowania nalepek). Łożyska w urządzeniach - typu zamkniętego nie gorsze niż NSK; 2) Betonowy stół do tenisa stołowego wg wymiarów, opisu i parametrów stołu przykładowy stół firmy LISSY DOM lub równoważny usytuowanie stołu wg rysunku z projektu zagospodarowania. 3) Placyk utwardzony o wymiarach 3razy4 m z kostki brukowej z obrzeżami - wg opisu w projekcie zagospodarowania. Kolor kostki brukowej i kolor obrzeży do uzgodnienia z zamawiającym. 4) Teren utwardzony wraz torem dla rolkarzy wg projektu, z wyłączeniem drogi dojazdowej wewnętrznej do terenu utwardzonego i bez 10 miejsc postojowych. 5) Szachy plenerowe z płyt kamiennych 60razy60 cm w dwóch kolorach z obrzeżami wg. projektu. Kolory płyt i obrzeży do uzgodnienia z Zamawiającym. 6) Ławki parkowe i stojak na rowery dostawa i montaż 10 szt. ławek parkowych ( np. typu ławka Łódzka, np. parking rowerowy Łódzki 10 miejsc. Rozmieszczenie ławek i stojaka na 10 rowerów wg projektu. Montaż ławek do betonowych elementów prefabrykowanych posadowionych w gruncie. 7) Dostawa i montaż 3 wolnostojących lamp parkowych- solarnych nawiązujących do 6 lamp istniejących na terenie działki typu Bocian; 8) Przygotowanie podłoża. Grunt rodzimy z korytowania zostanie wybrany i zagospodarowany w ramach powierzchni działki. Po przeprowadzeniu montażu urządzeń małej architektury osadzeniu ich w gruncie przestrzeń po gruncie rodzimym zostanie wypełniona piaskiem i żwirem z wykończeniem obrzeżami wg opisu w projekcie, zakrywając również fundamenty urządzeń, które mają być wykonane z betonowych bloków o wymiarach 100razy100razy25 cm i usytuowane 30 cm pod powierzchnia gruntu; 9) Usytuowania obiektów małej architektury w ramach siłowni plenerowej dokonano w taki sposób aby strefa bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń była pozbawiona innych stałych obiektów i wyposażenia celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom; 10) Montaż obiektów małej architektury. Planowane do wybudowania obiekty będą posiadały gotowe prefabrykowane fundamenty 100x100x25cm dostarczane wraz z urządzeniami siłowni plenerowej wg opisu technicznego pylonu do urządzeń. Urządzenia będą montowane do kotew fundamentów, a śruby zabezpieczone nakładkami chroniącymi przed zranieniem. Montaż obiektów zostanie przeprowadzony zgodnie z certyfikatami zgodności z polskimi normami: PN-EN 1176-1:2009, PN-EN1176-7:2009, PN-EN 957-1:2006, certyfikatami uprawniającymi do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa B oraz innymi warunkami bezpieczeństwa. Sprzęt do użytku publicznego- Klasa użytkowania: S, klasa dokładności: A. Gwarancja minimum 3 lata. 4. Z zakresu robót wyłącza się: wykonanie część powierzchni utwardzonej dot. stanowisk postojowych i drogi wewnętrznej dojazdowej do placu utwardzonego. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień publicznych, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno eksploatacyjnych pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012 , z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na Zagospodarowanie ogólnodostępnej przestrzeni publicznej w Centrum Wiązowny- Etap II Nr referencyjny WI.271.19.2014 Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca, który nie wniesienie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach