Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 573 35 36 , fax. 91 573 35 36
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Bogusława IV 15
    73110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 573 35 36, fax. 91 573 35 36
    REGON: 32073773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie około 5000 Mg (ok. 500 Mg miesięcznie) odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, wytwarzanych w części mechanicznej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej RIPOK) w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa, woj. Zachodniopomorskie należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o. o. w Stargardzie. W/w odpady powstają w wyniku mechaniczno - ręcznego sortowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych selektywnie zebranych i odpadów wielkogabarytowych. Wyklucza się możliwość składowania przedmiotowych odpadów, gdyż charakteryzują się parametrami: ciepło spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy; strata przy prażeniu (LOI) powyżej 8% suchej masy oraz ogólny węgiel organiczny powyżej 5% suchej masy co wynika z § 7 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. - w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz.U. z 2015 r. poz. 1277). Odpady powinny być zagospodarowane zgodnie ze standardami wynikającymi z przepisów prawa, a więc zasady hierarchii sposobów postępowania z odpadami (art. 17 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku – o odpadach t.j. Dz.U. z 2018 poz. 21 ze zm.) oraz zasadą bliskości (art. 20 ustawy - o odpadach). W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby wykonawca osiągnął i udokumentował (przedstawił oświadczenie – Załącznik nr 5 do SIWZ) efektywność odzysku na poziomie minimum 85% (odzysk minimum 85%, procesy przetwarzania poprzez unieszkodliwianie nie więcej niż 15% z zastosowaniem procesów odzysku i unieszkodliwiania zawartych w załączniku 1 i 2 do ustawy – o odpadach). Odpady przeznaczone do zagospodarowania są w formie „luźnej” i znajdują się na terenie RIPOK w Łęczycy. Odpady posiadają skład morfologiczny i zanieczyszczenia charakterystyczne jak dla odpadów po mechanicznej obróbce niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych selektywnie zebranych oraz odpadów wielkogabarytowych. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady oraz prawidłowe postępowanie z odpadami oraz wynikające z tego konsekwencje. Rozliczanie ilości odpadów następować będzie na podstawie wskazań legalizowanej wagi samochodowej (najazdowej) znajdujących się u zamawiającego na terenie RIPOK w Łęczycy, a w uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku awarii wagi Zamawiającego lub w przypadku braku możliwości zważenia z innych przyczyn technicznych leżących po stronie Zamawiającego, na podstawie wskazań legalizowanej wagi Wykonawcy. Wykonawca zapewni gotowość do odbioru odpadów w ilości około 25 Mg na dobę (tj. 1 lub 2 transporty w zależności od potrzeb) z RIPOK w Łęczycy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00 oraz w razie potrzeby w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości i godzin odbioru. Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie odbioru odpadów będących przedmiotem zamówienia w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności posiada stosowną decyzję, tj. pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania – odzysku odpadów. Z posiadanego pozwolenia musi wynikać, że wykonawca ma prawo odzysku odpadów w ilości nie mniejszej niż przewidziana przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach