Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH, SELEKTYWNYCH ORAZ USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK, ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKA ORAZ ODPADÓW ZE STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH POWSTAJĄCYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY LUBIN

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 366415810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH, SELEKTYWNYCH ORAZ USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK, ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKA ORAZ ODPADÓW ZE STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH POWSTAJĄCYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów oraz ustabilizowanych osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskownika oraz odpadów ze studzienek kanalizacyjnych odebranych z terenu 31 sołectw (37 miejscowości) oraz stacji uzdatniania i oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Lubin dostarczonych przez wskazany przez Zamawiającego podmiot odbierający odpady, do instalacji prowadzonej przez Wykonawcę. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności frakcje odpadów powstających z terenów zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Lubin - nieruchomości niezamieszkałe, przeznaczone do zagospodarowania, takich jak: a)zmieszane odpady komunalne (kod odpadu: 20 03 01); b)odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach (kod odpadu 20 03 99); c)odpady zielone i ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01); d)odpady mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu: 20 03 07); e)odpady zużytych opon (kod odpadu 16 01 03); f)odpady z czyszczenia placów i ulic (kod odpadu: 20 03 03); g)odpady betonu oraz gruz budowlany (kod odpadu 17 01 01); h)komunalne ustabilizowane osady ściekowe (kod odpadu: 19 08 05); i)odpady z czyszczenia studzienek kanalizacyjnych (kod odpadu 20 03 06); j)odpady skratki (kod odpadu: 19 08 01); k)odpady z piaskownika (kod odpadu: 19 08 02); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. przetwarzania odpadów komunalnych, w posiadanej przez niego instalacji o statusie RIPOK regionu północnego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2016-2022. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie nazwy i adresu instalacji zagospodarowujących selektywne odpady komunalne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiennego wykonania usługi w zakresie rzeczowym i ilościowym, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu wykonania mniejszej ilości przedmiotu umowy w okresie jej trwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu umowy. Wynagrodzenie miesięczne płatne będzie za faktycznie dostarczone i zagospodarowane w ramach realizacji postanowień umowy odpady komunalne, przelewem w terminie do 30 dni od dnia przedłożenia faktury zgodnej z zatwierdzonym miesięcznym protokołem świadczenia usługi _bez uwag_. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia , zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnych oraz ustabilizowanych osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskownika oraz odpadów ze studzienek kanalizacyjnych powstających w granicach administracyjnych Gminy Lubin. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada: •aktualne zezwolenie na przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), •aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów zielonych i biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), •aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów selektywnych objętych umową lub zezwolenie na zbieranie odpadów selektywnych objętych umową lub jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane obejmujące zbieranie i przetwarzanie odpadów selektywnych objętych umową wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), •aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (osadami ściekowymi) o kodzie 19 08 05 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), •aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (odpady skratki) o kodzie 19 08 01 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), •aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (piaskownik) o kodzie 19 08 02 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm), aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (odpady z czyszczenia studzienek kanalizacyjnych) o kodzie 20 03 06 wydane w drodze decyzji przez organ właściwy na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z póź. zm),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach