Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Lipinki Łużyckie w terminie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 626 230, , fax. 683 626 241
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 683 626 230, , fax. 683 626 241
    REGON: 97077062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipinki-luzyckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Lipinki Łużyckie w terminie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu, poniżej wskazanych rodzajów odpadów komunalnych dostarczonych przez podmiot lub podmioty odbierający/odbierające przedmiotowo określone odpady z: • nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie, w określonej poniżej ilości maksymalnej w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne: 15 01 02 metale i tworzywa sztuczne w tym opakowania 20 02 01 bioodpady 15 01 07 opakowania ze szkła 15 01 01 opakowania papierowe (odwrotne obciążenie) 3. Odpady wielkogabarytowe Maksymalna ilość odpadów komunalnych do zagospodarowania przez okres 12 miesięcy wynosi: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) – 400 Mg 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne:  15 01 02 metale i tworzywa sztuczne w tym opakowania - 100 Mg  20 02 01 bioodpady – 90 Mg  15 01 07 opakowania ze szkła – 85 Mg  15 01 01 opakowania papierowe – 20 Mg (odwrotne obciążenie) 3. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 – 75 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadający zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi będącymi przedmiotem zamówienia, b) posiadający wpis do rejestru podmiotów prowadzących produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w wart. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn.zm), o ile obowiązek taki wynika z przepisów wskazanej ustawy lub przepisów odrębnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SlWZ. a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. d) zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt.9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach