Przetargi.pl
Zagospodarowanie istniejącego placu rekreacyjnego wraz z remontem fontanny i alejek spacerowych przy Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach

Powiat Sejneński, Starostwo Powiatowe w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. 1-go Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 162 066 , fax. 875 162 013
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sejneński, Starostwo Powiatowe w Sejnach
    ul. 1-go Maja 1
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 875 162 066, fax. 875 162 013
    REGON: 79076104700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sejny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie istniejącego placu rekreacyjnego wraz z remontem fontanny i alejek spacerowych przy Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie istniejącego placu rekreacyjnego wraz z remontem fontanny i alejek spacerowych przy Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach polegająca na realizacji placu zabaw dla dzieci, siłowni zewnętrznej, remoncie alejek spacerowych oraz remoncie fontanny z podziałem na następujące części: Część 1 • rozebranie istniejącej konstrukcji chodników i nawierzchni betonowych • wymiana nawierzchni betonowych wokół fontanny na kostkę betonową • rozbiórka betonowej konstrukcji fontanny • remont ścianek niecki fontanny • wykonanie alejek żwirowych ˖ wykonanie przyłącza wodociągowego • wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej (zasilanie fontanny) • montaż ogrodzenia z siatki o wysokości 1 m • uporządkowanie terenu po wykonanych robotach oraz wysiew trawy w miejscach ubytków Część 2 • dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej • dostawa i montaż pozostałych elementów małej architektury (ławki, kosze, donice itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium (na każde zadanie) w wysokości 2 tys. zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedstawi kosztorys ofertowy. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach