Przetargi.pl
Zagospodarowanie i rewitalizacja terenów zieleni zarządzanych przez KZGM w Katowicach (IV/2018)

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i rewitalizacja terenów zieleni zarządzanych przez KZGM w Katowicach (IV/2018)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części. a) Część 1 Zagospodarowanie i rewitalizacja terenów zieleni położonych w dzielnicach Koszutka i Wełnowiec miasta Katowice zadanie: ul. Grażyńskiego 38a-46a - w celu wykonania elementów zabudowy miejskiej przeznaczonych do odpoczynku na nieruchomości o powierzchni ok. 305,57 m2 zostaną wykonane prace obejmujące: prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce starych obrzeży betonowych (ok. 16,46 mb), wycięciu części nawierzchni asfaltowej (ok. 1,74 m²) oraz rozebraniu starego chodnika (ok. 10,89 m²), wykonanie korytowania pod nowe nawierzchnie (ok. 112,57 m²), wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki (ok. 0,82 m³) i korytowania (ok. 34,00 m³), wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej (ok. 203,36 m²), wraz z obrzeżami betonowymi (ok. 170,41 mb) i krawężnikami (ok. 2,72 mb), wykonanie nowej nawierzchni z płyt chodnikowych (ok. 10,89 m²), wraz z obrzeżami betonowymi (ok. 12,10 mb) i krawężnikami (ok. 1,96 mb), zabezpieczenie kabla energetycznego (6,00 mb) wykonanie trawników dywanowych, łącznie z odchwaszczaniem, wertykulacją i rozścieleniem dostarczonej ziemi urodzajnej (179,72 m²), usunięcie krzewów (5 szt.) i drzewa (1 szt.). b) Część 2 Zagospodarowanie i rewitalizacja terenów zieleni położonych w dzielnicy Szopienice miasta Katowice, zadanie: ul. Wiosny Ludów 81, ul. Chemiczna 1, 3, 5, ul. Szabelniana 6 - będzie realizowana w 2 etapach. Etap pierwszy, w ramach którego zostaną wykonane elementy zabudowy miejskiej przeznaczone do odpoczynku, na nieruchomości o powierzchni ok. 2 501,00 m2.. W tym etapie zostaną wykonane prace obejmujące: prace rozbiórkowe polegające na likwidacji istniejącego placu zabaw wraz z ogrodzeniem, rozbiórce schodów betonowych oraz chodników (226,00 m²), wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (8,00 cm) pod miejsce gromadzenia odpadów (51,47 m²), wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (6,00cm) pod chodniki (ok. 240,08 m²), wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (8,00 cm) pod parking (ok. 138,92 m²), wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych, z grysem kamiennym (ok. 143,86 m²), wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych z humusem (ok. 127,65 m²), wykonanie obrzeży i krawężników do nawierzchni wskazanych w tiret drugi do szósty Rozdział III pkt 2 lit. b SIWZ(ok. 603,10 mb), wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych oraz schodów terenowych, dostawa i montaż elementów małej architektury (huśtawka wagowa, kiwak „słoń”, karuzela, piaskownica, ławka z oparciem – 2 szt., kosz na śmieci, regulamin) oraz ogrodzenia placu zabaw (ok. 24,70 mb), nasadzenia krzewów (ok. 631 szt.) i drzew (7 szt.), wraz z wykopaniem i zaprawą dołów, oraz palikowaniem w przypadku drzew, ściółkowanie zrębkami drewnianymi (354,00 m²), wykonanie trawników dywanowych, łącznie wertykulacją i rozścieleniem dostarczonej ziemi urodzajnej (549,80 m²), obsadzenie kwietników bylinami (ok. 142 szt.). Etap drugi obejmuje utrzymanie zagospodarowanego terenu zielonego do 31.05.2019 r. zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji polegający w szczególności na nawadnianiu i nawożeniu nasadzonej roślinności w celu jej prawidłowego wzrostu. UWAGA: Opisane w dokumentacji projektowej utrzymanie zieleni w okresie od czerwca 2019 r. do końca 2020 r. nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i nie podlega wycenie. 2. Zamawiający wymaga dla każdej części zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z: 1) w zakresie części 1: rozbiórką/wykonaniem nawierzchni z obrzeżami, zabezpieczeniem kabla energetycznego i rekultywacją trawników. 2) w zakresie części 2: rozbiórką/wykonaniem nawierzchni z obrzeżami, pochylni, schodów, parkingu, nasadzeniami, ściółkowaniem i rekultywacją oraz montażem elementów małej architektury. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, sprzętu, usług transportowych, wykonujących czynności związane z utrzymaniem zieleni oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa wraz ze STWIORB stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzory umów stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa (w tym STWiORB) lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej (w tym STWiORB) lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Zaprezentowane w dokumentacji projektowej na kartach katalogowych elementy małej architektury stanowią tylko wzór i ich wygląd oraz rozmiar nie jest wiążący dla Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza produkty równoważne). Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wygląd, rozmiar i parametry techniczne wspomnianych elementów małej architektury nie odbiegał w sposób zdecydowany od dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach