Przetargi.pl
Zagospodarowanie Góry Miejskiej w Limanowej na Centrum Wypoczynku i Sportów Ekstremalnych

Miasto Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Jana Pawła II 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 337 20 54 , fax. 18 337 10 41
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Limanowa
    ul. Jana Pawła II 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 337 20 54, fax. 18 337 10 41
    REGON: 49189323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Góry Miejskiej w Limanowej na Centrum Wypoczynku i Sportów Ekstremalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi projektowe oraz roboty budowlane wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia obiektów realizowanych w ramach robót, obejmujące zadanie inwestycyjne pn.: Zagospodarowanie Góry Miejskiej w Limanowej na Centrum Wypoczynku i Sportów Ekstremalnych (zwanej dalej Inwestycją). 2. Projekt Zagospodarowanie Góry Miejskiej w Limanowej na Centrum Wypoczynku i Sportów Ekstremalnych realizowany jest w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat C: Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności; 1) wykonanie prac badawczych, inwentaryzacyjnych, pomiarowych, koncepcyjnych i projektowych niezbędnych dla zaprojektowania Inwestycji jako całości oraz jej poszczególnych części składowych. Opracowana dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa będzie odpowiadała obowiązującym w Polsce normom technicznym, prawom dotyczącym budowli, budowy i ochrony środowiska, innym normom wyszczególnionym przez Zamawiającego, a mającym zastosowanie do przedmiotu Umowy. Prace projektowe obejmują również wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) wykonanie robót ziemnych, budowalnych, instalacyjnych i montażowych niezbędnych do zrealizowania Inwestycji oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej robót, 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych do realizacji inwestycji pozwoleń i uzgodnień potrzebnych do zaprojektowania, realizacji oraz oddania obiektów do użytkowania, w tym uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę wszystkich łącznie bądź poszczególnych obiektów wchodzących w skład Inwestycji o ile jest to wymagalne, a w dalszej kolejności uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych obiektów. Wszelkie koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. 4) dostarczenie wyposażenia niezbędnego do spełniania przez obiekty i urządzenia, zrealizowane w ramach Inwestycji, swoich funkcji, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi planowanych urządzeń. 4. Zamierzenie inwestycyjne Zagospodarowanie Góry Miejskiej w Limanowej na Centrum Wypoczynku i Sportów Ekstremalnych swoim zakresem przedmiotowym obejmuje zaprojektowanie oraz budowę następujących obiektów; 1) kolejki transportowo - turystycznej 2) parku linowego wraz z elementami towarzyszącymi 3) rowerowych tras zjazdowych 4) rowerowego parku umiejętności 5) parkingu 6) zaplecza do organizacji imprez sportowych 7) miejsca imprez w kamieniołomie 8) miejsca biwakowego 9) urządzenie miejsc wypoczynku ze szczególnym uwzględnieniem miejsca widokowego pod krzyżem i punktu startu paralotniarzy 10) opracowanie i realizację systemu informacji przestrzennej 11) ścieżek spacerowych 12) projekt i budowę kanalizacji sanitarnej; 13) projekt i budowę wodociągu; 14) projekt i budowę oświetlenia; 15) projekt i budowę monitoringu zewnętrznego; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III niniejszej SIWZ - Program Funkcjonalno Użytkowy. Program Funkcjonalno Użytkowy został podzielony na dwie części tj. PFU cz. I opisująca wymagania zamawiającego w stosunku do obiektów wskazanych w pkt. 1) - 11) powyżej oraz PFU cz. II opisująca wymagania zamawiającego w stosunku do obiektów i instalacji wskazanych w pkt.12) -15) powyżej. Podział formalny dokumentacji PFU na dwa elementy ma charakter redakcyjny i jest powiązany z odmiennym sposobem finansowania prac wchodzących w zakres kolejnych elementów PFU. Opisany i zastosowany podział PFU na części nie ma związku i w żaden sposób nie może być odczytywany jako podział zamówienia na części w rozumieniu ustawy pzp, bowiem Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych. 6. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. 7. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42400000-0 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części; 42410000-3 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe; 42418000-9 Maszyny do podnoszenia i załadunku; 42418200-1 Kolej jednoszynowa lub wyciągi narciarskie; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne; 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45111230-9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu; 45111250-5 Badanie gruntu; 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu; 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu; 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych; 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych; 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45212100-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych; 45212140-9 Obiekty rekreacyjne; 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych; 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi; 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych; 45212413-4 Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego; 45212600-2 Roboty w zakresie pawilonów; 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane; 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych; 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45422000-1 Roboty ciesielskie; 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne; 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego; 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych; 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni; 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje; 71246000-4 Określenie i spisanie ilości do budowy; 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi; 71300000-1 Usługi inżynieryjne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych; 71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji nośnych; 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu; 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu; 31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne; 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo; 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej; 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z włączeniem oświetlenia); 8. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Programem Funkcjonalno Użytkowym (dalej jako PFU), który złożony jest z dwóch części tj. PFU cz. I oraz PFU cz. II. b) wykonaną dokumentacją projektową c) wykonanymi przedmiarami robót, d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami. 9. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) Pokrywać koszty wycinki drzew lub krzewów 3) Zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki realizowanej inwestycji (teren otwarty, uczęszczany przez mieszkańców gminy oraz turystów) oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót uporządkować teren inwestycji. 4) Zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić ich wywóz. 5) Zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. 10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy został opisany w Tomie II niniejszej SIWZ - Projekt umowy w sprawie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424182001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy niniejszego postępowania c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Limanowej Nr 71 8804 0000 0000 0023 3100 0004 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oryginału oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.limanowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach