Przetargi.pl
„Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - zrównoważona trasa rowerowa typu Single Track na Górze Chełmskiej w ramach zadania inwestycyjnego „System zrównoważonych rekreacyjnych ścieżek rowerowych typu Single Track na Górze Chełmskiej”.

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - zrównoważona trasa rowerowa typu Single Track na Górze Chełmskiej w ramach zadania inwestycyjnego „System zrównoważonych rekreacyjnych ścieżek rowerowych typu Single Track na Górze Chełmskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekreacyjnej trasy rowerowej typu Single Track na terenie Gminy Koszalin, na działkach leśnych Skarbu Państwa, będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Wytyczenie i oznaczenie przebiegu projektowanej trasy w terenie; 1.2. Wybudowanie trasy rowerowej typu Singletrack (trasa niebieska) o średniej szerokości trasy 1,00 m i łącznej długości 7514 m, składającej się z: a) odcinków ścieżki typu Singletrack: o łącznej długości 5742,00 m, b) odcinków dojazdowych, który stanowią istniejące drogi: długość 1772,00m. 1.3. Budowę zabezpieczenia skrzyżowań, szykan. 1.4. Dostawę i montaż: ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery. 1.5. Wykonanie i montaż oznakowania trasy za pomocą odpowiedniej ilości znaków, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej oraz wytycznymi IMBA. Oznakowany musi być przebieg trasy, w tym również drogi dojazdowe, ew. skrzyżowania i wszelkie trudności terenowe lub potencjalnie niebezpieczne elementy na trasie przejazdu (wymiary tabliczek: 28cm x 45cm), 1.6. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych: z mapą trasy Single Track i regulaminem korzystania (wymiar tablicy : 3,5m x 2m). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym oraz użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi – zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: • Gospodarkę odpadami prowadzić należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U. z 2013r. poz. 21). Dokumenty stwierdzające składowanie odpadów są wymaganymi dokumentami odbiorowymi. Inne uwarunkowania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi IMBA i najlepszą praktyką zawodową. 2. Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, próbki materiałów z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp. 3. Wykonawca jest zobowiązany przed wbudowaniem uzyskać akceptację Zamawiającego, dla każdego z materiałów przeznaczonych do użycia przy wykonywaniu robót. 4. Odcinki, gdzie ścieżki pokrywają się ze szlakami pieszymi i drogami leśnymi wykonawca oznaczy w widoczny sposób sygnalizujący użytkownikom zachowanie szczególnej ostrożności. 5. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ochrony zdrowia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym umożliwienie przejazdu i dojazdu dla innych użytkowników oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 7. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca jest zobowiązany zgłosić pisemnie do Nadleśnictwa Karnieszewice gotowość do rozpoczęcia prac oraz ustalić - przy udziale Zamawiającego harmonogram prac oraz sposób zabezpieczenia terenu realizacji robót. 8. Prace muszą zostać wykonane pod nadzorem Nadleśnictwa Karnieszewice. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w/w nadzór na swój koszt i własnym staraniem. 9. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić pisemnie do Zamawiającego gotowość do odbioru zakończonych prac. Odbiór odbędzie się przy udziale Nadleśnictwa Karnieszewice. 10. Budowa ścieżek nie będzie wiązać się z wycinką drzew i ich uszkodzeniem. 11. Zamawiający przewiduje konieczność wykonania wzmocnienia gruntu na długości około 30% ścieżki w miejscach najbardziej podmokłych – pozycja nr 7 przedmiaru robót. 12. Budowa ścieżek nie będzie się wiązać z naruszeniem przepisów o ochronie przyrody, ochronie środowiska, ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz ustawy o lasach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i terenie przyległym do budowy, za zanieczyszczenia powietrza, wody i gruntu, za ochronę drzew i krzewów oraz emisję hałasu, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. 13. Po zakończeniu budowy ścieżek teren przy ścieżkach zostanie uprzątnięty z pozostałości budowy, śmieci, itp., teren zostanie wyrównany do stanu pierwotnego, a materiały łatwopalne (m.in. obcięte gałęzie drzew, uprzątnięte suche gałęzie) zostaną wyniesione na odległość co najmniej 30 m z każdej strony ścieżki. 14. Od momentu przejęcia terenu robót do chwili zrealizowania przedmiotu umowy wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie objętym robotami. Wykonawca będzie ponosił wszelkie konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i niewłaściwym utrzymaniem tego oznakowania w czasie realizacji robót, jak też w czasie przerw w prowadzonych robotach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej - zrównoważona trasa rowerowa typu Single Track na Górze Chełmskiej w ramach zadania inwestycyjnego „System zrównoważonych rekreacyjnych ścieżek rowerowych typu Single Track na Górze Chełmskiej”. – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach