Przetargi.pl
Zagospodarowanie działki nr 23/11 przy ul. Paderewskiego poprzez wykonanie mini placu zabaw i siłowni zewnętrznej

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie działki nr 23/11 przy ul. Paderewskiego poprzez wykonanie mini placu zabaw i siłowni zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie działki nr 23/11 przy ul. Paderewskiego poprzez wykonanie mini placu zabaw i siłowni zewnętrznej.” 2. Zakres robót obejmuje: 2.1 Branża budowlana:  Usunięcie ziemi urodzajnej 120,10 m2;  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 79,90 m2;  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 79,90m²  nawierzchnia rekreacyjna poliuretanowo – gumowa 40.300 m2  rozścielenie ziemi urodzajnej 7,575m³  wykonanie trawników dywanowych siewem 50,50 m2  obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej 74,00mb  obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce piaskowej zabezpieczone warstwą poliuretanu 40mb  ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych 250cm/173cm/4mm 21 szt.  montaż furtki 100x170 cm 1 szt. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje montaż następujących urządzeń siłowni plenerowej:  Motyl B / Wyciąg górny 1 szt.  Prasa ręczna / Prasa nożna 1 szt. Szczegółowe opisy urządzeń siłowni zewnętrznej określa dokumentacja projektowa. Przedstawione w dokumentacji projektowej opisy urządzeń oraz fotografie urządzeń nie wskazują dostawcy urządzeń. Obrazują jedynie formę, wzornictwo, kształt, kolorystykę oraz schemat funkcjonalno – użytkowy urządzeń, które mają stanowić wyposażenie siłowni. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych.  W zakresie gabarytów za równoważne zostanie uznane urządzenie mniejsze lub większe maksymalnie o 10% od podanych wymiarów. Zaproponowane urządzenia winny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 16630:2015-06 lub równoważną. 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje montaż urządzenia zabawowego:  zestaw zabawowy 1 szt. Szczegółowy opis zestawu zabawowego określa dokumentacja projektowa. Przedstawiony w dokumentacji projektowej zestaw zabawowy jest rozwiązaniem przykładowym. Zamieszczone ilustracje nie wskazują dostawcy urządzeń, a jedynie obrazują formę, wzornictwo, kształt, kolorystykę oraz schemat funkcjonalno – użytkowy urządzenia, które ma znaleźć się na placu zabaw. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych.  W zakresie gabarytów za równoważne zostanie uznane urządzenie mniejsze lub większe maksymalnie o 10% od podanych wymiarów. Zaproponowane urządzenie winno być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009 lub równoważną. 2.4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje montaż następujących urządzeń towarzyszących:  ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych - 4 m  kosz na śmieci 3 szt.  regulamin placu zabaw 2 szt. Dokładny opis urządzeń oraz obiektów małej architektury znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna produkty tożsame pod względem materiałowym, pod względem rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych oraz takie urządzenia, które są większe lub mniejsze o +-10% od wskazanych w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót – jako element pomocniczy do kalkulacji ceny oferty, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), t.j.: • Roboty rozbiórkowe • Roboty ziemne • Wykonanie podbudowy pod kostkę betonową • Wykonanie nawierzchni rekreacyjnej • Uzupełnienie nawierzchni trawiastej • Obrzeża betonowe • Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego • Wyposażenie placu zabaw w urządzenia sportowe i zabawowe czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. 11. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Projekt nie przewiduje budowy pochylni – nie dotyczy zamierzenia projektowego, dostęp dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu do obiektu. 12. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach