Przetargi.pl
"Zagłębiowska Liga Zawodowców - II etap – inwestowanie w kształcenie i szkolenie zawodowe", Zadanie: Zagłębiowska Liga Zawodowców - przebudowa obiektu z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb praktycznej nauki zawodu w PCKUiP w Będzinie, budynek nr 2„

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 276254940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zagłębiowska Liga Zawodowców - II etap – inwestowanie w kształcenie i szkolenie zawodowe", Zadanie: Zagłębiowska Liga Zawodowców - przebudowa obiektu z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb praktycznej nauki zawodu w PCKUiP w Będzinie, budynek nr 2„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy obiektu z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb praktycznej nauki zawodu w PCKUIP w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 – budynek nr 2. ROBOTY ZEWNĘTRZNE - Wykonanie podjazdu do budynku na wysokości projektowanych bram segmentowych. ROBOTY WEWNĘTRZNE - Roboty rozbiórkowe dotyczące takich elementów jak: posadzka, kanał instalacyjny, tynki i okładziny ścian i sufitów, fundamenty pod maszyny stolarni, ściany działowe, części ścian zewnętrznych podokiennych pod nowe bramy, część ścian fundamentowych pod słupy ram, słupy żelbetowe, stolarka okienna i drzwiowa, brama zewnętrzna. - Częściowe zamurowania otworów okiennych i drzwiowych. - Wykonanie otworów w stropie pod projektowane wentylatory. - Wykonanie otworu pod czerpnię powietrza. - Wykonanie nowych podłóg na gruncie - posadzki przemysłowej, posadzki z płytek gresowych. - Wykonanie żelbetowego fundamentu podnośnika. - Wykonanie ramy żelbetowej pod bramy segmentowe. - Wykonanie ścian działowych w celu wydzielenia takich pomieszczeń jak pracownie, korytarz, WC w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, szatani i pomieszczenia pomocniczych. - Wykonanie nowych nadproży prefabrykowanych L19. - Wykonanie nowych otworów drzwiowych. - Montaż wewnętrznych bram rolowanych i zewnętrznych segmentowych. - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. - Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. - Malowanie ścian i sufitu. - Ułożenie płytek ściennych. - Wykonanie przekrycia kanału. - Uzupełnienie izolacji ścian zewnętrznych. - Montaż instalacji: centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej, wentylacyjnej mechanicznej oraz elektrycznej. Z uwagi na fakt, iż inwestycja będzie realizowana w czasie roku szkolnego, wszelkie roboty budowlane, które mogą zakłócić tok nauczania wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem Warsztatów. W harmonogramie wykonywania robót należy uwzględnić przerwę w dniach 19.06.2018 – 04.07.2018 ze względu na odbywające się w tym czasie egzaminy. Umowa będzie podpisana dopiero po uzyskaniu środków z Unii Europejskiej. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – wskazane zostały udogodnienia w zakresie rozwiązań architektonicznych wewnątrz budynku np.: dostosowanie toalety, ciągi komunikacyjne do remontowanych pomieszczeń nie posiadają progów i schodów, szerokość otworów wejściowych jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 2. Rozwiązania równoważne Tam, gdzie w dokumentacji technicznej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 4. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 5. W przypadku zastosowania materiału równoważnego Wykonawca przed jego wbudowaniem przedłoży inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu do akceptacji karty techniczne materiałów, w których opisane są parametry techniczne przytoczone powyżej. Nie przedłożenie kart technicznych materiałów równoważnych jest równoznaczne z tym, że Wykonawca zastosuje materiały zastosowane w dokumentacji projektowej. UWAGA! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego i złożyć stosowne dokumenty, np. karty katalogowe urządzeń, które zostaną zaopiniowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 1.4. niniejszego rozdziału). 3. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 3.1. Rozdziału XXI SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach