Przetargi.pl
Zadanie nr 1 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km

Urząd Gminy Dzierzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 23251 Dzierzkowice, ul. Terpentynowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 221 006 , fax. 818 221 500
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzierzkowice
    ul. Terpentynowa 1
    23251 Dzierzkowice, woj. lubelskie
    tel. 818 221 006, fax. 818 221 500
    REGON: 53791200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : 1.1 Dla zadania nr 1 1.1.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice – Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km (od km 0+000 do km 0+500 ) położonym na działce o nr ew. 1725 w m. Dzierzkowice – Wola W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu pasa drogowego, parametrów drogi, na odcinku długości 0,5 km - Roboty ziemne mechaniczne dla przygotowania podłoża szer. 4,00 m pod wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni na odcinku długości 0,450 km - Podbudowy zasadnicza szer. 3,80 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,450 km o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm - warstwa dolna grubości 15 cm - Nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,50 m na odcinku długości 0,500 km , o konstrukcji : - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II - warstwa ścieralna grubości 3 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 ) standard II - Roboty wykończeniowe – utwardzenie obustronnych poboczy szer. 0,25 m warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na odcinku długości 0,5 km - wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,25 m ( grunt z korytowania) grubości 10 cm na odcinku długości 0,5 km 1.2 Dla zadania nr 2 1.2.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km ( od km 0+000 do km 0+400 ) położonym na działce o nr ew. 341w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu pasa drogowego, parametrów drogi, na odcinku długości 0,400 km - Roboty ziemne mechaniczne dla przygotowania podłoża szer. 4,00 m pod wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni na odcinku długości 0,400 km - Podbudowa zasadnicza szer. 3,30 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,400 km o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm - warstwa dolna grubości 20 cm - Nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,00 m na odcinku dług. 0,400 km o konstrukcji : - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II - warstwa ścieralna grubości 3 cm m z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2( AC 11S50/70 ) standard II - Roboty wykończeniowe – wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,5 m ( grunt z korytowania) grubości 10 cm na odcinku długości 0,4 km 2. Podstawę wyceny i szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: 2.1 Uproszczone dokumentacje techniczne - zał. do SiWZ nr 8 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2.3 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie 2.4 Przedmiary robót ( jako elementy pomocnicze) 4. Wymagany minimalny okres nieodpłatnej gwarancji Wykonawcy na wykonane roboty – 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 1666, ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ustawy 3a – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań : w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 lit. j-k umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r, poz. 290 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowane doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 8. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.). 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno- budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29. ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 11.Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12.Wykonawca, który powołuję się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które mogą być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BSZK/o Dzierzkowice 02 8717 1019 2004 4000 0039 0002. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Przetarg: Nr: ZKD.271.1.2017. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: Przetarg: Nr: ZKD.271.1.2017, w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr 5, I piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert do godz. 9:00 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 31.03.2017 r. do godz. 9:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XIV ust. 1 SIWZ zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach