Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Remont lokalu usługowego nr 1U w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kalinowskiego 6A w Białymstoku. Zadanie nr 2: Remont klatki schodowej, kominów i fragmentu elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Świętojańskiej 26 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Remont lokalu usługowego nr 1U w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kalinowskiego 6A w Białymstoku. Zadanie nr 2: Remont klatki schodowej, kominów i fragmentu elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Świętojańskiej 26 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Remont lokalu usługowego nr 1U w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kalinowskiego 6A w Białymstoku. Zakres robót do wykonania: BRANŻA BUDOWLANA: Roboty rozbiórkowe - rozebranie ścianki w łazience - rozebranie posadzki betonowej w łazience i przedsionku - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych - demontaż boazerii z PCV na ścianach i sufitach - rozebranie betonowych ścianek, podłoża, schodów zewnętrznych i fragment chodnika z płyt betonowych - demontaż daszku nad wejściem - usunięcie oraz wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych Roboty remontowe wewnątrz lokalu - ułożenie podłoża, izolacji p.wilgoć., termicznej i szlichty cementowej - ustawienie ścianek działowych łazienki - wykonanie tynków na ściankach działowych - montaż okien PCV - montaż drzwi wewnętrznych- 2 szt. i zewnętrznych- 1 szt. - przetarcie istniejących tynków, zagruntowanie i nałożenie gładzi gipsowej - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach w łazience do wys. 2m - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - malowanie farbą ftalową grzejników - przygotowanie podłoża i ułożenie płytek ceramicznych na posadzki - obudowa przewodów instalacyjnych w łazience - wykonanie przewodu wentylacyjnego do łazienki Roboty remontowe zewnątrz lokalu (zadaszenie i wejście do lokalu) - montaż daszku z rynną nad wejściem - wykonanie ścian oraz schodów betonowych - ułożenie podłoża i szlichty cementowej - przygotowanie podłoża i ułożenie płytek ceramicznych na schodach, posadzce i ściankach Uwaga: Rysunki przedstawiające projektowane zmiany w lokalu są poglądowe. Roboty należy przeprowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i bazując na wymiarach z natury. BRANŻA SANITARNA: Roboty wewnątrz lokalu - demontaż istniejących przyborów sanitarnych – miski ustępowej i umywalki; - wymiana podejść wodnych i odpływowych kanalizacyjnych z wymianą odcinka rury odpływowej z miski ustępowej w wykopie z zasypaniem wykopu; - montaż instalacji wodnej ( częściowo w bruzdach ściennych) z rur z tworzyw z podejściami wodnymi do podłączenia miski ustępowej i baterii umywalkowej; - wykonanie instalacji cwu ( częściowo w bruzdach ściennych) z rur z tworzyw z warstwą Alu z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu w lokalu z montażem i zaplombowaniem wodomierza; - montaż miski ustępowej kompaktowej z deską twardą, umywalki z baterią stojącą; - wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach - wymagane spuszczenie wody z instalacji C. O. na koszt wykonawcy w porozumieniu z Administratorem budynku lub zamrożenie gałązek; - montaż zaworów powrotnych przy grzejnikach; - montaż wentylatora łazienkowego dn 100 mm Roboty na zewnątrz lokalu - montaż kratki odpływowej z PVC dn 110 mm z rusztem ze stali nierdzewnej przed wejściem do lokalu; - montaż rury odpływowej Z PVC dn 110 mm w wykopie; - montaż studzienki chłonnej z rury PVC dn 315 mm z pokrywą w trawniku z warstwą chłonną z kruszywa 6-16 mm pod studzienką; - zasypanie wykopu i wyrównanie terenu; BRANŻA ELEKTRYCZNA: - wykonanie zasilania w energię elektryczną lokalu użytkowego zgodnie z uzyskanymi już w PGE warunkami technicznymi zasilania tzn: ułożenie WLZ YKY 5x4mm2 w rurce n/t 30m w budynku od WG do nowej skrzynki z licznikiem na ścianie zewnętrznej przy wejściu do lokalu; wykonanie dokumentacji wymaganej przez PGE i uzyskanie „Potwierdzenia możliwości świadczenia usług … ” do licznikowania nowego odbiorcy. - demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej w lokalu - montaż nowej instalacji wewnętrznej p/t w lokalu w jednym dużym pokoju, łazience, przedsionku - ZMK nie zapewnia możliwości zasilania w energię elektryczną na czas remontu; po stronie Wykonawcy należy uzyskanie zgody Wspólnoty i wniesienie opłaty za energię elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - Wykonawca robót zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, pod nadzorem technicznym Inspektora ZMK, zgodnie z przedmiarem robót, powyższym zakresem robót i dokonaną wizją w budynku. - Materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo budowlane. - Na każde żądanie Zamawiającego /inspektora/ inspektorów nadzoru/ Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. - Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i p. poż. - Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. - Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. Zadanie nr 2: Remont klatki schodowej, kominów i fragmentu elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Świętojańskiej 26 w Białymstoku. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA: Remont klatki schodowej - wymiana płyty gipsowo- kartonowej na suficie klatki schodowej - obicie zagrzybionych tynków, odgrzybienie i powtórne otynkowanie - uzupełnienie tynków, przetarcie istniejących tynków, zagruntowanie i nałożenie gładzi gipsowej - malowanie farbami olejnymi lamperii - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - naprawa drewnianych schodów (wymiana stopnic, uzupełnienie tralek, wzmocnienie konstr. schodów) - opalenie farby olejnej z drewnianych elementów schodów - malowanie schodów farbą olejną - ułożenie nakładek gumowych na stopnie schodów - czyszczenie i malowanie farbą ftalową rur stalowych i żeliwnych - wymiana okna drewnianego na PCV - wymiana drewnianego wyłazu na strych z pokrywą - wymiana drzwi drewnianych do piwnicy - wymiana wykładziny PCV na podestach klatki schodowej - wymiana i malowanie farbą olejną cokołów drewnianych - wymiana opraw oświetleniowych sufitowych szt. 2 - poprawa mocowania istn. rurek elektroinstalacyjnych, zamontowanie uchwytów do rurek, proste poprowadzenie rurki na odcinku 3m. Remont kominów i fragmentu elewacji - naprawa czapki betonowej na kominie - przemurowanie przewodów kominowych (górne zniszczone warstwy) - naprawa tynków na kominie - naprawa obróbek blacharskich przy kominie - malowanie z przetarciem starych tynków wszystkich kominów i ściany zewn. - uzupełnienie pokrycia z dachówki ceramicznej - wymiana i pomalowanie zniszczonego fragmentu podsufitki z desek SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - Wykonawca robót zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, pod nadzorem technicznym Inspektora ZMK, zgodnie z przedmiarem robót, powyższym zakresem robót i dokonaną wizją w budynku. - Materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo budowlane. - Na każde żądanie Zamawiającego /inspektora/ inspektorów nadzoru/ Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. - Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i p. poż. - Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. - Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia o których mowa w załącznikach nr 3, 4 i 5 do SIWZ), 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach