Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 i w budynku przychodni przy ul. Witosa 36 w Białymstoku Zadanie nr 2: Remont łazienki w budynku przy Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 i w budynku przychodni przy ul. Witosa 36 w Białymstoku Zadanie nr 2: Remont łazienki w budynku przy Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 i w budynku przychodni przy ul. Witosa 36 w Białymstoku. 2. Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 - Zakres robót budowlanych: • wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych wraz z demontażem skrzydła drzwiowego, • wykucie z muru kratek wentylacyjnych, • skucie glazury ze ścian na zaprawie klejowej, • rozebranie ścianki z cegły grubości ¼ cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, • rozebranie ścianki działowej-zabudowy w.c z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym bez izolacji z wełny mineralnej wraz z futryną metalową i skrzydłem drzwiowym, • rozebranie posadzki z płytek ceramicznych o wymiarach 30x30 cm z cokolikiem h=10 cm na zaprawie klejowej, • usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki, • wywóz samochodem gruzu i materiałów z rozbiórki na odległość do 15 km wraz z utylizacją, • wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej grubości 5mm na posadzce po skuciu Gresu, • wykonanie izolacji poziomej na posadzce z folii w płynie, • wklejenie taśmy uszczelniającej poziomej, • uzupełnienie-wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat.III z zaprawy cementowo-wapiennej, • wykonanie izolacji pionowej na ścianach z folii w płynie, • wklejenie taśmy uszczelniającej pionowej, • przygotowanie podłoża pod posadzki z Gresu, • wykonanie obramowania kanału w posadzce z kątownika i Gresu, • wykonanie posadzek z Gresu o wymiarach 30x30 cm, antypoślizgowego na zaprawie klejowej elastycznej wraz ze spoinowaniem, wraz z cokolikiem h=10 cm na zaprawie klejowej wraz ze spoinowaniem, • gruntowanie podłoży preparatem- powierzchnie pionowe ściany, • przygotowanie podłoża pod licowanie ścian glazurą, • licowanie ścian glazura o wymiarach 25x30 cm na zaprawie klejowej elastycznej wraz ze spoinowaniem, • zamocowanie narożników ścian z listew z PCV, • gruntowanie podłoży-sufitu preparatem, • wykonanie gładzi dwuwarstwowej na sufitach, • wykonanie gładzi dwuwarstwowej na ścianach i glefach okiennych powyżej glazury, • malowanie dwukrotne farbą emulsyjną sufitu, • malowanie dwukrotne farba emulsyjną ścian powyżej glazury, • malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników radiotorowych, • malowanie dwukrotne farbą ftalową rur wodociągowych o średnicy do 50mm, • zakup i montaż ościeżnicy stalowej drzwiowej wewnętrznej, • zakup i montaż skrzydła drzwiowego płytowego wewnętrznego z zamkiem łucznik i z zamkiem drzwiowym zwykłym, • zakup i montaż w ramie okiennej z PCV nawiewnika okiennego ciśnieniowego, • zakup i montaż odbojnika drzwiowego, • zakup i montaż folii okiennej osłonowej-kolor, • obsadzenie w ścianach kratek wentylacyjnych z PCV z żaluzją, • udrożnienie kanałów wentylacyjnych i sprawdzenie drożności z dostarczeniem badania kominiarskiego ze Spółdzielni kominiarskiej 3. Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 - Zakres robót sanitarnych: Roboty sanitarne – instalacja wod-kan • Wymiana umywalki szer. 50 cm z baterią ścienną ( model klasy ORAS SAGA ) ; • Wymiana miski ustępowej kompaktowej z deską twardą z podejściem dopływowym za pomocą wężyka elastycznego z zaworem odcinającym ; • Wymiana pisuaru z syfonem ( zawór pisuarowy istniejący ) ; • Wymiana zaworu czerpalnego dn 15 mm ; • Montaż podejść odpływowych dn 100 , 50 mm od przyborów sanitarnych ; • Montaż wpustu podłogowego z podejściem odpływowym ; • Wymiana odcinka rury PVC dn 110 mm ; • Montaż drzwiczek rewizyjnych do zaworów i rewizji ; • Montaż wentylatora łazienkowego z wyłącznikiem czasowym ; 4. Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Białówny 11 - Zakres robót elektrycznych: • Demontaż opraw żarowych. Oprawa porcelanowa lub plafoniera przykręcana. Bez odzysku materiału.. • Demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego, natynkowego . Bez odzysku materiałów. • Przewody układane pod tynkiem. Wymiana, rodzaj przewodów - płaski YDYp 3x1,5 mm2 • Przewody układane pod tynkiem. Wymiana, rodzaj przewodów - płaski YDYp 3x2,5 mm2 • Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle • Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm • Przewody wtynkowe i kabelkowe płaskie układane w tynku. Przewód płaski o łącznym przekroju żył do 7,5mm2, układany na podłożu innym niż betonowe - przewód DY 4 mm2 • Gniazda instalacyjne wtykowe. Wymiana, rodzaj gniazda: uszczelnione 2-bieg. • Wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych. Przekrój pojedynczych żył przewodów do 2,5 mm2 • Puszki i odgałęźniki instalacyjne. Wymiana, rodzaj puszek lub odgałęźników, podtynkowe, natynkowe o średn. do 60 mm • Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny. Mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu ceglanym • Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża przez przykręcenie - tablica w piwnicy wyposażona według schematu (wyłącznik różnicowo-prądowy 25A 30 mA 1f szt.1, zabezpieczenie nadprądowe 16A szt.1 ,zabezpieczenie nadprądowe 10A szt.1 obudowa z listwami , oszynowanie) • Podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 4 mm2 pod zaciski lub bolce. Podłączenie wentylatorka łazienkowego i TU • Oprawy oświetleniowe zawieszane, przykręcane. Wymiana, rodzaj oprawy. Oprawa plafoniera LED 18 W, IP 44, 1300 lm, 3000 K z czujnikiem ruchu i wyłącznikiem zmierzchowym, mocowana na suficie • Montaż uchwytów i mostków bocznikujących na rurach. Rodzaj połączenia - uchwyt uziemiający. sposób łączenia - skręcany, średnica rury do 100 mm. Poz. zastępcza - połączenia wyrównawcze miejscowe • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) 5. Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Witosa 36 • uzgodnienie ze zleceniodawcą terminu prac budowlanych, • zabezpieczenie posadzki folią • demontaż i ponowny montaż uchwytów istniejących na ścianie • zbicie glazury na ściance działowej 1,59*2,03 • licowanie glazurą ściany • otynkowanie ościeży z pomalowaniem od strony przejścia • gruntowanie ścian i sufitów • przetarcie tynków ścian z oczyszczeniem kratki wentylacyjnej • dostarczenie i montaż drzwiczek rewizyjnych •malowanie 2x farą emulsyjną ścian i sufitu • zmycie glazury i terakoty • roboty sanitarne- wymiana umywalki i skrócenie podejść do baterii ściennej • wywiezienie odpadów na wysypisko miejskie Prace należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem technicznym Inspektora ZMK. Zadanie nr 2: Remont łazienki w budynku przychodni przy ul. Siernkiewicza 53/1 w Białymstoku. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA: II. Zakres robót do wykonania - branża budowlana: • zerwanie posadzki cementowej grubości 10 cm, • pogłębienie istniejącej posadzki o 30 cm-wybranie ziemi, • odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropie, • odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, • wykucie z muru ościeżnicy drewnianej drzwiowej wraz z demontażem skrzydła drzwiowego, • wykucie z muru końcówek wsporników stalowych-wsporniki pod umywalkę, • wykucie kratki wentylacyjnej w stropie, • usunięcie z piwnicy budynku ziemi, gruzu i materiałów z rozbiórki, • wywóz ziemi, gruzu i materiałów z rozbiórki samochodem na odległość do 15 km wraz z utylizacją, • oczyszczenie i odkurzenie powierzchni sufitu i ścian po skutym tynku, • impregnacja grzybobójcza sufitu i ścian, • wykonanie tynków zwykłych III kategorii na stropie-suficie, • wykonanie tynków renowacyjnych- wykonanie obrzutki pokrywającej 50% powierzchni na ścianach i glefach, • wykonanie tynków renowacyjnych specjalistycznych o grubości 2 cm na ścianach, • wykonanie warstwy podsypkowej z piasku grubości 10 cm na posadzce, • wykonanie izolacji cieplnych poziomych z płyt styropianowych grubości 10 cm FS-20 na posadzce, • wykonanie izolacji p. wilgociowej poziomej z papy zgrzewalnej na posadzce, • wykonanie izolacji p. wilgociowej poziomej z foli polietylenowej na posadzce, • wykonanie podkładu betonowego B-20 na posadzce, • wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie na posadzce, • wklejenie taśmy uszczelniającej poziomej na posadzce, • wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej grubości 5mm na posadzce, • przygotowanie podłoża pod Gres, • ułożenie na posadzce Gresu o wymiarach 30x30 cm antypoślizgowego na zaprawie klejowej elastycznej ze spoinowaniem, • gruntowanie powierzchni preparatem-powierzchnie pionowe ściany, • przygotowanie podłoża pod ułożenie glazury na ścianach, • licowanie ścian Glazura o wymiarach 25x30 cm na zaprawie klejowej elastycznej ze spoinowaniem, • zamocowanie w glazurze na narożach ścian listew z PCV, • osadzenie w stropie i ścianie kratek wentylacyjnych z PCV z żaluzją, • Wykonanie gładzi dwuwarstwowej na suficie, • gruntowanie podłoża preparatem- sufit, • malowanie dwukrotne farbą emulsyjną sufitu, • malowanie dwukrotne farbą ftalową rur wodociągowych o średnicy do 50mm, • malowanie dwukrotne farbą ftalową rur kanalizacyjnych • zakup i montaż ościeżnicy drzwiowej metalowej wewnętrznej, • zakup i montaż skrzydła drzwiowego płytowego z zamkiem łucznik i zamkiem zwykłym, • zakup i montaż w ramie okiennej z PCV nawiewnika okiennego ciśnieniowego, • sprawdzenie drożności i udrożnienie kanałów wentylacyjnych z dostarczeniem protokołu ze Spółdzielni kominiarskiej, • obudowa elementów rur płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi na stelażu metalowym. II. Zakres robót do wykonania - branża elektryczna: • Demontaż opraw żarowych. Oprawa porcelanowa lub plafoniera przykręcana. Bez odzysku materiału.. • Demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego, natynkowego . Bez odzysku materiałów. • Przewody układane pod tynkiem. Wymiana, rodzaj przewodów - płaski YDYp 3x1,5 mm2 • Przewody układane pod tynkiem. Wymiana, rodzaj przewodów - płaski YDYp 3x2,5 mm2 • Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle • Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm • Przewody wtynkowe i kabelkowe płaskie układane w tynku. Przewód płaski o łącznym przekroju żył do 7,5mm2, układany na podłożu innym niż betonowe - przewód DY 4 mm2 • Gniazda instalacyjne wtykowe. Wymiana, rodzaj gniazda: uszczelnione 2-bieg. • Łączniki instalacyjne. Wymiana, rodzaj łącznika - uszczelniony natynkowy, przełącznik schodowy krzyżowy • Wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych. Przekrój pojedyńczych żył przewodów do 2,5 mm2 • Puszki i odgałęźniki instalacyjne. Wymiana, rodzaj puszek lub odgałęźników, podtynkowe, natynkowe o średn. do 60 mm • Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny. Mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu ceglanym • Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża przez przykręcenie - tablica w piwnicy wyposażona według schematu (wyłącznik różnicowo- prądowy 25A 30 mA 1f szt.1, zabezpieczenie nadprądowe 16A szt.1 ,zabezpieczenie nadprądowe 10A szt.1 obudowa z listwami , oszynowanie) • Podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 4 mm2 pod zaciski lub bolce. Podłączenie wentylatorka i TU • Oprawy oświetleniowe zawieszane, przykręcane. Wymiana, rodzaj oprawy. Oprawa plafoniera LED 18 W, IP 44, 1300 lm, 3000 K z czujnikiem ruchu i zmierzchowym, mocowana na suficie • Montaż uchwytów i mostków bocznikujących na rurach. Rodzaj połączenia - uchwyt uziemiający. sposób łączenia - skręcany, średnica rury do 100 mm. Poz. zastępcza - połączenia wyrównawcze miejscowe • Uruchomienie istniejącego oświetlenia klatki schodowej na łączniki schodowe. • Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) • Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) II. Zakres robót do wykonania - branża sanitarna: • Roboty sanitarne – instalacja wod-kan • Demontaż istniejących w pomieszczeniu rurociągów instalacji wodnej i kanalizacyjnej łącznie z odcinkiem kanalizacji podposadzkowej z wykopem ; • Montaż instalacji wodociągowej dn 20 mm z rur z tworzyw z wkładką Alu z zaworami odcinającymi z podłączeniem do istniejącej instalacji z wykuciem bruzd ściennych z izolacją rur w bruzdach ; • Montaż instalacji kanalizacyjnej z PVC dn 110, 75, 50 mm z rewizjami z podłączeniem do istniejącej instalacji z rur żeliwnych za pomocą kształtek przejściowych ; • Montaż umywalki szer. 50 cm z baterią stojącą z zaworami podejściowymi ; • Montaż miski ustępowej kompaktowej z deską twardą z podejściem dopływowym za pomocą wężyka elastycznego z zaworem odcinającym ; • Montaż 2 wodomierzy do wody zimnej i ciepłej z oplombowaniem ; • Montaż podejść odpływowych dn 100 , 50 mm od przyborów sanitarnych ; • Montaż drzwiczek rewizyjnych do wodomierzy ; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia o których mowa w załącznikach nr 3, 4 i 5 do SIWZ), 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach