Przetargi.pl
„Zadanie inwestycyjne z przeznaczeniem na zakup stołu operacyjnego, zakup 2 szt. inkubatorów hybrydowych dla noworodków oraz zakup aparatu ultrasonograficznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim”

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zadanie inwestycyjne z przeznaczeniem na zakup stołu operacyjnego, zakup 2 szt. inkubatorów hybrydowych dla noworodków oraz zakup aparatu ultrasonograficznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest zadanie inwestycyjne z przeznaczeniem na zakup stołu operacyjnego, zakup 2 szt. inkubatorów hybrydowych dla noworodków oraz zakup aparatu ultrasonograficznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim, zamówienie zostało podzielone na trzy niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 – Inkubator hybrydowy (2 sztuki)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1a – minimalne parametry użytkowo techniczne. Zadanie nr 2 – Aparat ultrasonograficzny (1 sztuka) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1b – minimalne parametry użytkowo techniczne. Zadanie nr 3 – Stół operacyjny (1 sztuka) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1c – minimalne parametry użytkowo techniczne. Sprzęt medyczny - kompletny i sprawny musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. Wymagania dotyczące płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do 30.11.2018 r. do godz. 12.00. W dniu odbioru sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych. Dostarczony sprzęt medyczny musi posiadać: a) Deklaracja zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywami Unii Europejskiej nr 98/79/WE, 2000/70/WE, 2001/104/WE, 2007/47/WE i Rozporządzeniem nr 1882/2003 Parlamentu Europejskiego. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski najpóźniej przed zawarciem umowy. b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz.211, z 2018 r. poz. 650)- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, którą należy przedłożyć Zamawiającemu przed zawarcie umowy. c) Folder lub prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ – dokument należy złożyć Zamawiającemu po wezwaniu Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko, kompletnego sprzętu medycznego, spełniającego wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm. ) oraz do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, na własny koszt w terminie do 30.11.2018r. do godz. 12.00. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 3) Zestawienia parametrów ocenianych - Załącznik nr 1aa, 1bb i 1cc do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach