Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41
97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zadanie inwestycyjne z przeznaczeniem na zakup stołu operacyjnego, zakup 2 szt. inkubatorów hybrydowych dla noworodków oraz zakup aparatu ultrasonograficznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest zadanie inwestycyjne z przeznaczeniem na zakup stołu operacyjnego, zakup 2 szt. inkubatorów hybrydowych dla noworodków oraz zakup aparatu ultrasonograficznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim, zamówienie zostało podzielone na trzy niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 – Inkubator hybrydowy (2 sztuki)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1a – minimalne parametry użytkowo techniczne. Zadanie nr 2 – Aparat ultrasonograficzny (1 sztuka) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1b – minimalne parametry użytkowo techniczne. Zadanie nr 3 – Stół operacyjny (1 sztuka) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa Załącznik nr 1c – minimalne parametry użytkowo techniczne. Sprzęt medyczny - kompletny i sprawny musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. Wymagania dotyczące płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do 30.11.2018 r. do godz. 12.00. W dniu odbioru sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych. Dostarczony sprzęt medyczny musi posiadać: a) Deklaracja zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywami Unii Europejskiej nr 98/79/WE, 2000/70/WE, 2001/104/WE, 2007/47/WE i Rozporządzeniem nr 1882/2003 Parlamentu Europejskiego. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski najpóźniej przed zawarciem umowy. b) Powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz.211, z 2018 r. poz. 650)- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, którą należy przedłożyć Zamawiającemu przed zawarcie umowy. c) Folder lub prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ – dokument należy złożyć Zamawiającemu po wezwaniu Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko, kompletnego sprzętu medycznego, spełniającego wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm. ) oraz do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, na własny koszt w terminie do 30.11.2018r. do godz. 12.00. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 3) Zestawienia parametrów ocenianych - Załącznik nr 1aa, 1bb i 1cc do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora na potrzeby ZOZ w Łęczycy
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa i uruchomienie lampy do tomografu oraz utylizacja starych części, który jest wykorzystywany do diagnostyki pacjentów leczonych w Centrum Zdrowia Psychicznego Powiatu Sieradzkiego
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa aparatury medycznej w ramach Umowa o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-0114/22-00/305/2023/304 Projektu pn. „Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego (...)
Dodano: 2024-01-09 - dostawa sprzętu i aparatury medycznej: kabina ciszy, audiometr, unit laryngologiczny, analizator składu ciała, stanowisko do sterylizacji
Dodano: 2023-12-11