Przetargi.pl
ZADANIE A: „Strefa aktywności rodzinnej – przy ul. Sienkiewicza pomiędzy budynkami nr 6a (Centrum Aktywności Obywatelskiej) 6 oraz 10”. ZADANIE B: „Siłownia plenerowa dla małych i dużych, miejsca parkingowe, chodniki, ogrodzenie placu zabaw”. ZADANIE C: „Rozbudowa Ujejskiej Strefy Ruchu”. ZADANIE D: „Dawka zdrowia pod chmurką” i „Modernizacja boiska do siatkówki plażowej etap II”. ZADANIE E: „Przygody czekają”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE A: „Strefa aktywności rodzinnej – przy ul. Sienkiewicza pomiędzy budynkami nr 6a (Centrum Aktywności Obywatelskiej) 6 oraz 10”. ZADANIE B: „Siłownia plenerowa dla małych i dużych, miejsca parkingowe, chodniki, ogrodzenie placu zabaw”. ZADANIE C: „Rozbudowa Ujejskiej Strefy Ruchu”. ZADANIE D: „Dawka zdrowia pod chmurką” i „Modernizacja boiska do siatkówki plażowej etap II”. ZADANIE E: „Przygody czekają”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.. Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t..j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579) zw. dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu 1. Zakres zamówienia: 1.1. Zadanie A - „Strefa aktywności rodzinnej – przy ul. Sienkiewicza pomiędzy budynkami nr 6a (Centrum Aktywności Obywatelskiej) 6 oraz 10”. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie istniejącej siłowni zewnętrznej i placu zabaw przy ul. Sienkiewicza w dzielnicy Mydlice Północne, polegające na zabudowie dostarczonych przez Wykonawcę podwójnych urządzeń sportowych na pylonie - 2 szt., elementów małej architektury oraz wykonaniu podbudowy z kostki betonowej pod urządzeniami sportowymi. Ponadto Wykonawca ma za zadanie wykonać schody terenowe z barierkami i podjazdem dla wózków dziecięcych oraz chodnik. Kolorystyka powinna być dopasowana do urządzeń już istniejących (żółty, szary). Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. 1.2. Zadanie B- „Siłownia plenerowa dla małych i dużych, miejsca parkingowe, chodniki, ogrodzenie placu zabaw”. Przedmiotem zamówienia jest: - Budowa przy ul. III Powstania Śląskiego 6,7,8 w dzielnicy Stary Gołonóg siłowni zewnętrznej, polegająca na zerwaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej, a następnie zabudowie dostarczonych przez Wykonawcę podwójnych urządzeń sportowych na pylonie - 8 szt., elementów małej architektury oraz wykonaniu podbudowy z kostki betonowej pod urządzeniami sportowymi. - Rozbiórka istniejących pozostałości po dwóch wiatach śmietnikowych wraz z nawierzchnią znajdujących się na placu asfaltowym przy ul. Kasprzaka 4. Następnie dostarczenie i zamontowanie na odpowiednich fundamentach dwóch wiat śmietnikowych betonowych z otworami do wrzucania odpadów umieszczonymi po bokach, bramą otwieraną na zamek, a także wykonanie wokół wiat podbudowy z kostki betonowej. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. 1.3. Zadanie C - „Rozbudowa Ujejskiej Strefy Ruchu”. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej strefy rekreacyjnej przy ul. Olimpijskiej w dzielnicy Ujejsce, polegająca na zabudowie dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń sportowych typu Street Workout wraz z nawierzchnią bezpieczną (mata przerostowa), elementów małej architektury, wykonaniu dwóch torów do gry w bule, dwóch torów do gry w kręgle plenerowe, montażu urządzeń typu: ufoball / piłkarzyki, koło młyńskie, bilard terenowy oraz stół do tenisa stołowego, a także wykonanie chodników (alejek stanowiących dojście do urządzeń) z kostki betonowej wraz z zamontowaniem tablic regulaminu. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. 1.4. Zadanie D- „Dawka zdrowia pod chmurką” i „Modernizacja boiska do siatkówki plażowej etap II. Oba zadania wykonuje się łącznie jako jedno. Przedmiotem zamówienia jest: - Budowa przy ul. Kuźniczka Nowa w dzielnicy Kuźniczka Nowa siłowni zewnętrznej, polegająca na zabudowie dostarczanych przez Wykonawcę podwójnych urządzeń sportowych na pylonie - 3 szt., wykonaniu podbudowy z kostki betonowej pod urządzeniami do siłowni oraz przestawieniu istniejących elementów małej architektury (ławki parkowe). - Modernizacja istniejącego boiska do siatkówki plażowej polegająca na zwiększeniu powierzchni pola gry wraz z wykonaniem piłkochwytów. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. 1.5. Zadanie E- „Przygody czekają”. Przedmiotem zamówienia jest: -Demontaż zniszczonych, drewnianych urządzeń zabawowych oraz ławek parkowych, a następnie doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Turystycznej w urządzenie zabawowe linearne typu: „Piramida” oraz huśtawkę podwójną wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tymi urządzeniami, - Wykonanie alejki z kostki betonowej łączącej siłownie zewnętrzną z wejściem na teren placu zabaw, - Dostawa i montaż małej architektury. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna. 2. Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do E 2.1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia: - do siłowni zewnętrznych winny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 16630 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - zabawowe winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - do Street Workout winy posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 16630 lub PN-EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne. Prócz tego wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Ponadto wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń do siłowni zewnętrznych i Street Workoutu oraz urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 9.6. SIWZ. 2.2. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z obiektów małej architektury, z wyłączeniem Zadania A . 2.3. Regulamin, o którym mowa w pkt. 2 powinien określać zasady użytkowania wraz z informacją o zarządcy obiektu, natomiast na każdym urządzeniu do siłowni zewnętrznej, urządzeniu zabawowym oraz zestawie do Street Workout winna znajdować się tabliczka znamionowa zawierająca informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie oraz określeniem przedziału wiekowego użytkownika. 2.4. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 2.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 2.6. Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. 3. Roboty należy zrealizować na podstawie (dot. zad. od A do E): 3.1. Projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 3.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3.3. Wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 3.4. Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z (dot. zad. od A do E): 4.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332) 4.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.) 5. Rozwiązania równoważne (dot. zad. od A do E): 5.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 5.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 5.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5.5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 6. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (dot. zad. od A do E): 6.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 6.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 6.3. Na wykonane roboty budowlane, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 6.4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 6.5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6.6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. 7. Ubezpieczenie (dot. zad. od A do E): Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę (dot. zad. od A do E): 8.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 8.2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektów umów. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (dot. zad. od A do E): Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla zadania A: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) - dla zadania B: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) - dla zadania C: 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100) - dla zadania D: 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) - dla zadania E: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) na zasadach określonych w pkt 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach