Przetargi.pl
Zadanie 4 - Monitoring sieciowych pompowni ścieków.

Wodociąg Marecki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7714693 , fax. 227 813 532
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociąg Marecki Sp. z o.o.
    ul. Żeromskiego 30
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7714693, fax. 227 813 532
    REGON: 1487232100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagmarecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 4 - Monitoring sieciowych pompowni ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje dwa Etapy: Etap I: _ Etap I zamówienia obejmuje wykonanie systemu monitoringu umożliwiającego obsługę 100 sieciowych pompowni ścieków zlokalizowanych na terenie miasta Marki, w tym włącznie do systemu monitoringu i wykonanie wizualizacji 69 istniejących i pracujących sieciowych pompowni ścieków, wchodzących w skład sieci kanalizacji sanitarnej oraz przygotowanie systemu do podłączania monitorowania kolejnych pompowni, które zostaną wybudowane, wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem: _ a) Stacji Monitorowania Systemu Kanalizacji oraz mobilnego sprzętu komputerowego dla ekip eksploatacyjnych wykonujących prace w terenie typu tablet (2 szt.). _ b) Urządzeń do transmisji danych pompowni sieciowych w oparciu o dobrane przez wykonawcę karty telemetryczne wraz z niezbędną adaptacją istniejących układów sterowania do transmisji danych, _ c) Kompletnego oprogramowania niezbędnego do stworzenia systemu monitorowania, _ Etap II: _ Etap II obejmuje sukcesywne włączanie do systemu monitoringu i wykonanie wizualizacji 31 planowanych do wybudowania sieciowych pompowni ścieków. __2) Wielkość systemu wizualizacji SCADA ma umożliwić obsługę 100 sieciowych pompowni ścieków, w tym 69 już istniejących i pracujących sieciowych pompowni ścieków. System wizualizacji współpracować ma z systemami automatycznego sterowania pracą pompowni, zbudowanymi w większości na bazie swobodnie programowalnych sterowników mikroprocesorowych, realizujących zadania: - sterowanie lokalne pompami ścieków – tryb ręczny; - automatyczna, naprzemienna praca pomp ścieków - tryb automatyczny. Komunikacja pomiędzy systemem wizualizacji SCADA a układem sterowania oparta ma być na modemach telemetrycznych, współpracujących ze sterownikami, zlokalizowanych w szafach zasilająco-sterujących pompowni ścieków. Dane mają być odzwierciedlone na dostarczonej przez Wykonawcę Stacji Monitorowania Systemu Kanalizacji. Jednocześnie należy zapewnić dostęp do systemu monitorowania i wizualizacji za pośrednictwem Internetu zgodnie z zakresem dostępu regulowanym nadanymi uprawnieniami. Na Stacji Monitorowania Systemu Kanalizacji należy umożliwić również podgląd istniejącego systemu monitorowania kanalizacji podciśnieniowej z pompownią próżniowo-tłoczną (PPT) oraz monitorowanie przepływu ścieków w kanale D0,8m odprowadzającym ścieki do warszawskiego systemu kanalizacji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi Tom 3 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51900000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych); _ 2) Wadium wnosi się przed terminem składania ofert _ 3) Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: _ a) pieniądzu; _ b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; _ c) gwarancjach bankowych; _ d) gwarancjach ubezpieczeniowych; _ e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). _4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie ma być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: _ a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) /poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib i adresów dla korespondencji; _ b) oznaczenie postępowania - (Postępowanie przetargowe nr: 6/WM/U/18); _ c) określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia: „Zadanie 4 – Monitoring sieciowych pompowni ścieków”); _ d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; _ e) kwotę gwarancji/poręczenia; _ f) termin ważności gwarancji /poręczenia – musi obejmować cały okres związania ofertą; _ g) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. _ 5) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. _ 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy, otwarty w PLN: Wodociąg Marecki Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Nr rachunku: 28 8015 0004 2020 4411 2020 0001, z wpisem na dowodzie wpłaty wadium: Wadium w przetargu pn.: „Zadanie 4 – Monitoring sieciowych pompowni ścieków” - postępowanie nr 6/WM/U/18; _ Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. _ 7) W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji należy oryginał dokumentu wadium złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Zaleca się, aby kopię dokumentu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. _ 8) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). _ 9) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wskazuje w Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1.1 do Tomu 1 SIWZ. _ 10) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia sprzeciwu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. _ 11) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. _ 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: _ a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. _ b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia._ 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Tomu 1 SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach