Przetargi.pl
Zadanie 1. Wymiana płytek PCV na korytarzach w ZSP Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Malowanie sal dydaktycznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie, Zadanie 3. Remont toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy, Zadanie 4. Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34, Zadanie 5. a) Remont schodów wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19 b) Remont schodów przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Zadanie 6. Utwardzenie placu przy Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    ul. Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1. Wymiana płytek PCV na korytarzach w ZSP Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Malowanie sal dydaktycznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie, Zadanie 3. Remont toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy, Zadanie 4. Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34, Zadanie 5. a) Remont schodów wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19 b) Remont schodów przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Zadanie 6. Utwardzenie placu przy Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1. Wymiana płytek PCV na korytarzach w ZSP Nr 3 w Bełchatowie. Zakres robót obejmuje: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płytek PCV wraz z listwami ściennymi, - frezowanie posadzki betonowej, - uzupełnienie powierzchni posadzki wraz z naprawą pęknięć, - wykonanie warstwy wyrównującej o grubości 20 mm, - ułożenie płytek antypoślizgowych Gres 30x30 cm, - ułożenie cokolika wys. 10 cm do przylegających ścian, - montaż listew aluminiowych drzwiowych i zakończeniowych, - wykonanie szczelin dylatacyjnych w posadzce. Roboty towarzyszące: - wykonanie szczelin przeciwskurczowych w posadzce cementowej, - regulacja drzwi korytarzowych umożliwiająca ich otwieranie po ułożeniu nowych płytek podłogowych, - rozebranie i po ułożeniu płytek ponowny montaż drewnianej budki biletowej - etap IV, - wywóz materiałów z demontażu. Roboty tymczasowe: - zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót. Ze względów organizacyjnych, całe zadanie zostało podzielone na V etapów przedstawionych w dokumentacji projektowej, obejmujących poszczególne części szkoły. Zadanie 2. Malowanie sal dydaktycznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie. Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie sal dydaktycznych w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego położonym w Bełchatowie przy ul. Czaplineckiej 96. Malowaniu podlegają ściany i sufity przedmiotowych pomieszczeń, oraz elementów metalowych. W zakresie zadania mieści się również wymiana umywalek wraz z bateriami i podejściami, oraz wymiana fartuchów z glazury przy umywalkach. Zakres rzeczowy prac obejmuje: - przygotowanie istniejących powierzchni poprzez reperację drobnych pęknięć, rys, uszkodzeń, uzupełnienie ubytków, zeskrobaniem i zmyciem istniejących farb, - zagruntowanie jednokrotne preparatem głęboko-penetrującym w celu wzmocnienia podłoża i wyrównania jego chłonności wszystkich powierzchni, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi o parametrach farby emulsyjnej REMOMAT przeznaczonymi do wymalowań wewnętrznych w kolorach ustalonych z Inwestorem, - dwukrotne malowanie powierzchni lamperii ścian farbami ftalowymi z jednokrotnym szpachlowaniem i szlifowaniem w kolorach ustalonych z Inwestorem, - jednokrotne malowanie rur stalowych - gałązek przyłączeniowych instalacji centralnego ogrzewania, grzejników rurowo-żebrowych, elementów stalowych, ślusarki drzwiowej oraz innych - farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni, - jednokrotne malowanie betonowych wewnętrznych podokienników farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni, - jednokrotne malowanie stalowych wewnętrznych rurociągów farbami ftalowymi z oczyszczeniem i przygotowaniem ich powierzchni. Wykaz Sal Dydaktycznych przeznaczonych do malowania wraz z robotami towarzyszącymi: - sala nr 19 z zapleczem (pracownia obróbki ręcznej i montaży mechanicznych), - sala nr 25 z zapleczem (pracownia obróbki mechanicznej - tokarki), - sala nr 35 (pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej), - sala nr 47 (pracownia obróbki ręcznej), Zadanie 3. Remont toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty demontażowe: - zdemontować urządzenia sanitarne, rozdrabniacz pompujący montowany za WC w toalecie osób niepełnosprawnych, - zdemontować płyty sufitu podwieszonego, - skucie uszkodzonych płytek ściennych, - demontaż uszkodzonych baterii umywalkowych. 2) Prace elektryczne: - instalację elektryczną należy wykonać w celu podłączenia wentylatorków łazienkowych do istniejącej instalacji elektrycznej, - zasilanie wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych wykonać z instalacji istniejącej oświetlenia. Sterowanie wentylatorem wspólnie z oświetleniem. Przejścia przez ściany i stropy w rurach ochronnych zabezpieczyć przeciwpożarowo. 3) Prace hydrauliczne: - urządzenia sanitarne i c.o. istniejące, - wszystkie miski ustępowe, umywalki oraz pisuary i grzejniki c.o. pozostają, remontowi podlega uzupełnienie wyposażenia. 4) Prace okładzinowe: - przed przystąpieniem do wymiany płytek należy wykuć istniejące, zniszczone płytki, wyrównać powierzchnie oraz wykonać ich gruntowanie. Kolorystykę płytek należy dobrać do płytek istniejących. 5) Sufit podwieszany: - sufit podwieszany w sanitariatach na istniejącej konstrukcji. Do zakresu prac remontowych należy tylko wymiana płyt sufitowych wraz z regulacją konstrukcji nośnej, - w pomieszczeniu sanitarnym należy zamurować otwory po montażu instalacji wentylacji mechanicznej. 6) Stolarka drzwiowa: - wykonać regulację wraz ze skróceniem skrzydeł drzwiowych i wymianą okuć stolarki drzwiowej. 7) Wentylacja: - Wentylacja mechaniczna nieczynna. Wg opinii kominiarza należy ją zaślepić, a wspomóc wentylację grawitacyjną poprzez montaż wentylatorków elektrycznych kanałowych. 8) Malowanie: - należy wykonać malowanie powierzchni ścian ponad okładziną ceramiczną po uprzednim przygotowaniu podłoża farbami emulsyjnymi lateksowymi. Zadanie 4. Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34. Zakres robót obejmuje: - rozebranie istniejącej wykładziny PCV, - rozebranie istniejącej drewnianej podłogi wraz z legarami, - wybranie ok. 30 cm istniejącego gruntu, - skucie ścian na wysokość 0,5 m powyżej poziomu podłogi, - posmarowanie ścian poniżej podłogi i w miejscu skutego tynku, - ponowne otynkowanie ścian, - wykonanie nowych warstw posadzki tj. zagęszczony piasek gr.30 cm, Beton B-10 gr. 10 cm, folia izolacyjna, styropian EPS 100-038, folia izolacyjna, gładź cementowa zbrojona siatką stalową gr. 5 cm, wykładzina podłogowa antypoślizgowa wielowarstwowa, - montaż cokołu z listew PCV. - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń. Zadanie 5. a) Remont schodów wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19.` Zakres robót obejmuje: Schody od ulicy Pabianickiej: - rozebranie istniejącej nawierzchni z terakoty, - demontaż barierki stalowej, - rozebranie, wyprofilowanie w podeście betonowym dodatkowego stopnia, - wyrównanie klejem nawierzchni stopni i spocznika pod przyklejenie płyt granitowych, - montaż płyt z granitu promieniowanego na stopniach i spocznikach. Schody od ulicy Bawełnianej: - skucie ok. 2 cm istniejącej nawierzchni z lastryka na poszczególnych stopniach i na spoczniku, - wyrównanie klejem skutej nawierzchni na spoczniku oraz stopnicach pod przyklejenie płyt z granitu, - montaż płyt z granitu promieniowanego na stopniach i spocznikach. - oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej schodów (dwa teowniki 160 dł. 5,5m i dwa słupki profil zamknięty 0,2*0,2 m, wys. 0,8m), barierek i daszku nad schodami. b) Remont schodów przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy Zakres robót obejmuje: Schody od strony parkingu Starostwa: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płytek terakotowych wraz z cokolikami, - rozbiórka istniejącej podbudowy pod płytki (wylewka cementowa gr. 5 cm), - wykonanie nowej warstwy wiążącej- wyrównującej gr. 5cm, - ułożenie płytek antypoślizgowych o wym. min. 30x30 cm, mrozoodpornych stopień ścieralności V o fakturze strukturalnej imitującej kamień w kolorze popielatym-szarym, - ułożenie cokoliku wys. 10 cm do przylegających ścian, - zerwanie istniejącego tynku żywicznego, - wykonanie nowej wyprawy z tynku żywicznego mozaika, - wykonanie obróbek blacharskich na boku rampy w celu zabezpieczenia tynku żywicznego, - czyszczenie ręczne i malowanie balustrad oraz konstrukcji stalowej daszku nad wejściem. Schody od strony ul. Bawełnianej: - rozbiórka istniejącego pokrycia z płytek terakotowych wraz z cokolikami, - rozbiórka istniejącej podbudowy pod płytki (wylewka cementowa gr. 5 cm), - rozbiórka istniejącego kwiatonu, - zagruzowanie i wykonanie wylewki w miejscu po rozebranym kwiatonie, - uzupełnienie i przerobienie balustrady przy kwiatonie - wykonanie nowej warstwy wiążącej- wyrównującej gr. 5cm, - ułożenie płytek antypoślizgowych o wym. min. 30x30 cm, mrozoodpornych stopień ścieralności V o fakturze strukturalnej imitującej kamień w kolorze popielatym-szarym, - ułożenie cokoliku wys. 10 cm do przylegających ścian, - zerwanie istniejącego tynku żywicznego na bokach schodów, - wykonanie nowej wyprawy z tynku żywicznego mozaika, - czyszczenie ręczne i malowanie balustrad. Zadanie 6. Utwardzenie placu przy Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie. Zakres robót obejmuje: - rozbiórka istniejącej nawierzchni placu z płyt betonowych, asfaltu i trylinki, - rozbiórka krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, - wykonanie koryta powierzchni placu pod nowe warstwy konstrukcyjne, - profilowanie, zagęszczanie i wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 0,2m, - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm, - wykonanie podsypki cementowo piaskowej pod kostkę betonową gr. 3 cm, - montaż krawężników betonowych drogowych i obrzeży trawnikowych, - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm, - regulacja istniejących studzienek i kratek ściekowych, - wykonanie trawnika. Ofertę na Zadanie 1 ÷ Zadanie 6 należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi : - w zakresie Zadnia 1÷5 - w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w zakresie Zadania 6 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. udzielą minimum 5 lat gwarancji a maksymalnie 10 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 12.1 i w formie określonej w pkt 10 SIWZ: 6.1.1. Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 SIWZ, 3. druku wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.3 SIWZ. 6. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 7. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach