Przetargi.pl
Zadanie 1: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2269L - ul. Osmolickiej w Lublinie w zakresie budowy brakującego odcinka ścieżki rowerowej na odcinku od istniejącej pętli autobusowej przy ul. Osmolickiej do istniejącej ścieżki rowerowej (...), Zadanie 2: Zaprojektowanie i wykonanie chodnika w pasie drogowym ul. Osmolickiej na dz. nr 148 (obr. 56; ark.1) w Lublinie na odcinku od granicy miasta do skrzyżowania z drogą bez nazwy i wzdłuż pętli autobusowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2269L - ul. Osmolickiej w Lublinie w zakresie budowy brakującego odcinka ścieżki rowerowej na odcinku od istniejącej pętli autobusowej przy ul. Osmolickiej do istniejącej ścieżki rowerowej (...), Zadanie 2: Zaprojektowanie i wykonanie chodnika w pasie drogowym ul. Osmolickiej na dz. nr 148 (obr. 56; ark.1) w Lublinie na odcinku od granicy miasta do skrzyżowania z drogą bez nazwy i wzdłuż pętli autobusowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2269L - ul. Osmolickiej w Lublinie w zakresie budowy brakującego odcinka ścieżki rowerowej na odcinku od istniejącej pętli autobusowej przy ul. Osmolickiej do istniejącej ścieżki rowerowej wraz z budową chodnika i przebudową zjazdów, budową linii kablowej do zasilania punktu monitoringu wizyjnego oraz przebudową przepustów. Zadanie 2: Zaprojektowanie i wykonanie chodnika w pasie drogowym ul. Osmolickiej na dz. nr 148 (obr. 56; ark.1) w Lublinie na odcinku od granicy miasta do skrzyżowania z drogą bez nazwy i wzdłuż pętli autobusowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) Zadanie 1: a) wykonanie w oparciu o dokumentację projektową: - budowy brakującego fragmentu ścieżki rowerowej w ul. Osmolickiej; - budowy linii kablowej do zasilania punktu monitoringu wizyjnego; - przebudowy przepustów, - budowy chodnika i przebudowy zjazdów; b) wykonanie regulacji wysokościowej wszystkich studni wraz z wymianą pokryw; c) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i realizacja robót w oparciu o zatwierdzoną przez ZDiM czasową organizację ruchu; d) przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie przedinwestycyjnych wykopaliskowych badań archeologicznych zgodnie z opinią Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23.09.2015 r. oraz z dnia 16.11.2015 r., w trakcie realizacji robot sprawowanie nadzoru archeologicznego, a w przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonanie archeologicznych badań ratowniczych wraz z dokumentacją archeologiczną oraz wykonanie ewentualnych ekshumacji zachowanych pochówków oraz ponowny pochówek; e) wykonanie rozbiórki istniejących ogrodzeń kolidujących z budową ścieżki rowerowej i budowa nowych z paneli systemowych mocowanych do słupów stalowych wysokości min 1,50 m, zgodnie z nową granicą własności. Należy wykonać betonowe fundamenty pod słupki; f) wykonanie wycinki drzew i krzewów. Drzewa będące własnością Lasów Państwowych należy wyciąć po uprzednim zgłoszeniu do Lasów Państwowych w Świdniku. Materiał z wycinki - pnie należy pociąć zgodnie z wytycznymi Lasów Państwowych w Świdniku i przekazać protokołem zdawczo - odbiorczym. Pozostały materiał tj. liście, drobne gałęzie karpiny należy potraktować jako odpad do zagospodarowania przez Wykonawcę. Pozostałe drzewa należy wyciąć po uprzednim zgłoszeniu do Inspektora Nadzoru. Materiał z wycinki do zagospodarowania przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do max 20 sztuk pni, które Wykonawca przekaże protokołem zdawczo - odbiorczym. Zamawiający wskaże miejsce wywozu - max do 15 km. W trakcie wycinki drzew Wykonawca ma obowiązek sprawować nadzór ornitologiczny. Do obowiązków nadzoru ornitologicznego będzie wydawanie opinii (zgodę na wycinkę drzew) oraz klasyfikowanie drzew do wycinki. W przypadku, gdy drzewo nie koliduje z robotami a jest przeznaczone do wycinki należy je pozostawić. Pozyskane w trakcie materiały rozbiórkowe, ziemię z wykopów oraz inne materiały nienadające się do powtórnego użytku, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie; g) istniejące przepusty na odcinkach nieprzebudowywanych należy oczyścić i dokonać ewentualnych napraw częściowych. 2) Zadanie 2: a) sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, w tym: - projekt wykonawczy branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 3 egz.; - projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz.; - w przypadku zaistnienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym - projekt branżowy usunięcia tych kolizji - 3 egz.; - projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 2 egz.; - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 2 egz.; - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz.; b) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji; c) zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie dokumentację techniczną, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę; d) przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru; e) pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290): wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu, uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji remontu, ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3) Dotyczy zadania 1 oraz 2: a) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego (dla zadania 1 i 2 oddzielnie), który ma zawierać: umowy z  ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, kosztorys powykonawczy, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, terenowych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badanie typu mieszanek bitumicznych, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; b) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania 1 i 2 oddzielnie w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej; c) przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do budowy; d) przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach