Przetargi.pl
Zadanie 1. Rozbudowa drogi gminnej nr 106031B w miejscowości Nowy Laskowiec Kolonia, gmina Zambrów. Zadanie 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 106075B w miejscowości Nowy Laskowiec, gmina Zambrów.

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1. Rozbudowa drogi gminnej nr 106031B w miejscowości Nowy Laskowiec Kolonia, gmina Zambrów. Zadanie 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 106075B w miejscowości Nowy Laskowiec, gmina Zambrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Rozbudowa drogi gminnej nr 106031B w miejscowości Nowy Laskowiec Kolonia, gmina Zambrów. – długość ok. 1,7 km. Rozbudowa drogi będzie polegała na pozyskaniu gruntu pod poszerzenie do 5,0 m istniejącej jezdni asfaltowej, poprawie odwodnienia drogi za pomocą rowów przydrożnych (ewentualnie częściowo rowów krytych). W zakres zamówienia wchodzi m. in: - dokonanie badań podłoża gruntowego drogi w min. 3 miejscach, - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli dotyczy), - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, - sporządzenie projektów przebudowy urządzeń nie związanych z ruchem drogowym jak linia energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa (jeżeli wystąpi kolizja). - przygotowanie wniosków do uzgodnień inwestycji z instytucjami wymienionymi w ustawie, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ZRID, - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu, - przygotowanie danych do dokonania wywłaszczenia pasa drogowego - wykonanie podziałów geodezyjnych (po 4 egzemplarze podziału każdej działki), - sporządzenie pełnej dokumentacji do wydania decyzji ZRID, w tym 5 szt. projektów budowlanych, 5 szt. projektów wykonawczych, 3 szt. specyfikacja wykonania i odbioru robót każdej branży, kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót. Dodatkowo całość dokumentacji należy dostarczyć w wersji cyfrowej. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac i czynności wymienionych i niewymienionych wyżej, niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji ZRID. Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć 100 szt. podziałów. W ofercie należy podać cenę podziału jednej działki. Cena końcowa będzie rozliczona na podstawie faktycznej ilości wykonanych podziałów. Za wykonanie zamówienia określonego w Zadaniu 1 uważa się dostarczenie Zamawiającemu pełnych dokumentacji projektowych wraz z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID. Zadanie 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 106075B w miejscowości Nowy Laskowiec, gmina Zambrów. - długość ok. 1,9 km. przebudowa drogi będzie polegała na zaprojektowaniu poszerzenia istniejącej jezdni asfaltowej do 5,0 m, poprawie odwodnienia drogi za pomocą rowów przydrożnych (ewentualnie częściowo rowów krytych). Całość prac projektowych powinna być zlokalizowana w pasie własnościowym drogi gminnej, której szerokość wynosi ok. 9.0 m. W zakres zamówienia wchodzi m. in: - dokonanie badań podłoża gruntowego drogi w min. 3 miejscach, - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli dotyczy), - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, - sporządzenie projektów przebudowy urządzeń nie związanych z ruchem drogowym jak linia energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa (jeżeli wystąpi kolizja). - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu, - sporządzenie pełnej dokumentacji do wydania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego, w tym 5 szt. projektów budowlanych, 5 szt. projektów wykonawczych, 3 szt. specyfikacja wykonania i odbioru robót każdej branży (jeżeli będzie dotyczyło), kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót. Dodatkowo całość dokumentacji należy dostarczyć w wersji cyfrowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. § 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. § 2. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z SIWZ, oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. § 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na formularzach zamieszczonych w SIWZ stanowiących załączniki nr 2 i 3. § 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w SIWZ jako załącznik nr 4. § 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp. § 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń, lub dokumentów. § 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi projektowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 7 SIWZ (propozycja zobowiązania załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach