Przetargi.pl
Zadanie 1: Przebudowa drogi 108161R w Racławówce Zadanie 2: Przebudowa drogi 108185R w Niechobrzu Zadanie 3: Przebudowa drogi 151318R w Woli Zgłobieńskiej w ramach PROW na lata 2014-2020

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Przebudowa drogi 108161R w Racławówce Zadanie 2: Przebudowa drogi 108185R w Niechobrzu Zadanie 3: Przebudowa drogi 151318R w Woli Zgłobieńskiej w ramach PROW na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w ramach PROW na lata 2014-2020. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie 1: Przebudowa drogi 108161R w Racławówce Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 108161R w miejscowości Racławówka w Gminie Boguchwała w kilometrażu od 0+212,35 do 1+561,12. Przebudową zostanie objęty 1349 m odcinek drogi 108161R w km 0+212,35 do 1+561,12 w miejscowości Racławówka. Na zakres robót składa się: - wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wyrównawczej, - wykonanie poszerzeń i mijanek, - wyprofilowanie istniejących skarp, - wykonanie zjazdów do posesji (nie objęte zgłoszeniem), - wykonanie prac porządkowych. Podstawowe parametry techniczne drogi - docelowa szerokość jezdni: 3,0 m, - szerokość pobocza gruntowego: istniejące pobocze szerokości 0,5 m, - spadek poprzeczny: 2%, - rodzaj nawierzchni drogowej: MMA, - klasa techniczna: D. Niniejsze postępowanie obejmuje wyłącznie zakres przewidziany w przedmiarach robót. Wykonanie chodników i kanalizacji deszczowej nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia. Zadanie 2: Przebudowa drogi 108185R w Niechobrzu, Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 108185R w miejscowości Niechobrz w Gminie Boguchwała w kilometrażu od 1+556,50 do 3+275,00. Przebudową zostanie objęty 1718,50 m odcinek drogi 108185R w km 1+556,50 do 3+275,00 w miejscowości Niechobrz. W ramach zadania zakłada się wykonanie nakładki bitumicznej na całej długość jezdni oraz wykonanie lokalnych poszerzeń. Przedmiotowa przebudowa skład się z odcinka od skrzyżowania z drogą powiatową w km 1+556,50 do 3+275,00 do długości 1718,50 m. W km 2+510,26 i 2+706,32 po zewnętrznej stroni łuku poziomego zaprojektowano mijanki poszerzające drogę do 5,0 m na odcinku 26 m. Podstawowe parametry techniczne drogi - docelowa szerokość jezdni: 3,5 – 4,0 m, - szerokość pobocza: 0,75 m (umocnienie o szerokości 50 cm), - spadek poprzeczny: 2%, - rodzaj nawierzchni drogowej: nawierzchnia bitumiczna, - klasa techniczna: D. Niniejsze postępowanie obejmuje wyłącznie zakres przewidziany w przedmiarach robót. Wykonanie chodników i kanalizacji deszczowej nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia. Zadanie 3: Przebudowa drogi 151318R w Woli Zgłobieńskiej Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 151318R w miejscowości Wola Zgłobieńska w Gminie Boguchwała w kilometrażu od 0+000 do 0 + 510,50. Przebudową zostanie objęty 510 m odcinek drogi 151318R w km 0+000 do 0+510,50 w miejscowości Wola Zgłobieńska Na zakres robót składa się: - wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wyrównawczej, - wykonanie poszerzeń, - umocnienie skarpy rowu płytami ażurowymi, - wykonanie zjazdów do posesji (nie objęte zgłoszeniem), - wykonanie prac porządkowych. Podstawowe parametry techniczne drogi - docelowa szerokość jezdni: 3,0 m, - szerokość pobocza gruntowego: istniejące pobocze szerokości 0,5 m, - spadek poprzeczny: 2%, - rodzaj nawierzchni drogowej: MMA, - klasa techniczna: D. UWAGA: Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót oraz dokumentacjach projektowych załączonych do SIWZ. Wątpliwości co do robót koniecznych do wykonania, a nie ujętych w przedmiarach winny zostać zgłoszone Zamawiającemu w trybie zapytań do SIWZ przed sporządzeniem oferty lub zostać uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – tj. Dz. U. z 2017 poz. 1226) oraz posiadały wymagane certyfikaty. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z opisu przedmiotu zamówienia zamieszczonego w SIWZ, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót a także dokumentacji projektowych oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Oferowana cena musi także zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Stosowanie materiałów równoważnych: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Wskazane z nazwy materiały i urządzenia podane w dokumentacji przetargowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji przetargowej. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 3.2. Przyjęty sposób rozliczenia robót – wynagrodzenie ryczałtowe (w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie 1: 5 000,00 zł ( pięć tysięcy złotych). Zadanie 2: 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych). Zadanie 3: 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych). Wadium w ww. wysokościach należy wnieść na każde zadanie odrębnie lub kumulatywnie z podaniem jednej (łącznej) kwoty wadium. Jednakże w tym drugim przypadku należy pamiętać o przyporządkowaniu łącznej kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia i wskazać w tytule przelewu lub treści gwarancji, na które zadania Wykonawca składa ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. 5. Kosztorysy ofertowe (traktowane pomocniczo)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach