Przetargi.pl
Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Woli Zgłobieńskiej, Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Lutoryżu

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Woli Zgłobieńskiej, Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Lutoryżu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Woli Zgłobieńskiej Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej w Woli Zgłobieńskiej wraz z przyłączem i szafką oświetleniową SON/ZL dla zakresu nr 5- dz. nr 521. Zakres rzeczowy niżej wymienionych zadań obejmuje: wykonanie linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem, wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia- TN-C. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej. Zakres robót: -montaż przewodu AsXSn 1x25mm 2 na sieci napowietrznej - 3m, -montaż przewodu AsXSn 1x35mm 2 na sieci napowietrznej – 9m, -montaż przewodu NFA2X/AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej 28 m, -montaż przewodu NFA2X/AsXSn 4x25mm 2 na sieci napowietrznej 437 m, -montaż słupów z żerdzi wirowanych - 11 szt, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku; 35W, IP 66, IK 10, 4000 K, 180 lm/W - 11 szt., - montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl -montaż uziemienia - bednarka ocynkowana . Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w Lutoryżu Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej w Lutoryżu – Rędziny wraz z przyłączem i szafką oświetleniową SOK/ZL. Zakres rzeczowy niżej wymienionych zadań obejmuje: wykonanie linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych i żelbetowych wraz z oprawami i osprzętem, wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej. Zakres robót: -montaż przewodu AsXSn 1x25mm 2 na sieci napowietrznej - 9m, -montaż przewodu NFA2X/AsXSn 4x25mm 2 na sieci napowietrznej 853 m, - montaż linii kablowych YAKY 5x35mm 2 – 88 m, - montaż linii kablowych YAKY 4x50mm 2 – 10 m, -montaż słupów z żerdzi strunobetonowych, wirowanych E-10/5,6 - 5 szt, -montaż słupów z żerdzi żelbetowych Żn- 10- 15 szt, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku; 35W, IP 66, IK 10, 4000 K, 180 lm/W - 21 szt., - montaż szafy oświetleniowej SOK/ZL- 1 kpl -montaż uziemienia - bednarka ocynkowana . UWAGA: Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót oraz dokumentacjach projektowych załączonych do SIWZ. Wątpliwości co do robót koniecznych do wykonania, a nie ujętych w przedmiarach winny zostać zgłoszone Zamawiającemu w trybie zapytań do SIWZ przed sporządzeniem oferty lub zostać uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – tj. Dz. U. z 2017 poz. 1226) oraz posiadały wymagane certyfikaty. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z opisu przedmiotu zamówienia zamieszczonego w SIWZ, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót a także dokumentacji projektowych oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Oferowana cena musi także zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Stosowanie materiałów równoważnych: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Wskazane z nazwy materiały i urządzenia podane w dokumentacji przetargowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji przetargowej. Minimalne wymagania materiałów i urządzeń równoważnych podaje tabela równoważności stanowiąca załącznik do dokumentacji projektowej. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych powyżej należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie 1: 1 000,00 (tysiąc złotych) Zadanie 2: 2 000,00 (dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Formularz wyliczenia ceny (traktowany pomocniczo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach