Przetargi.pl
Zad I: Usługi w zakresie ochrony fizycznej dotyczącej budynku mieszkalnego znajdującego się w Opolu przy ul. Odrzańskiej 4; Zad. II: Usługi w zakresie całodobowego dozoru budynku znajdującego się w Opolu przy ul. Oświęcimskiej 121; Zad. III: U

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zad I: Usługi w zakresie ochrony fizycznej dotyczącej budynku mieszkalnego znajdującego się w Opolu przy ul. Odrzańskiej 4; Zad. II: Usługi w zakresie całodobowego dozoru budynku znajdującego się w Opolu przy ul. Oświęcimskiej 121; Zad. III: U
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi w zakresie ochrony fizycznej dotyczącej budynku mieszkalnego znajdującego się w Opolu przy ul. Odrzańskiej 4; 2. Usługi w zakresie całodobowego dozoru budynku znajdującego się w Opolu przy ul. Oświęcimskiej 121; 3. Usługi w zakresie ochrony f
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności Zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składa każdy z nich). - aktualnej koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, obejmującej okres realizacji umowy, wynikającej z ustawy z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia z późniejszymi zm. (Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 jt. z późn zm). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składa każdy z nich. 2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże się personelem posiadającym licencję I stopnia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże na każde zadanie po 4 osoby posiadające licencję I stopnia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy dokumenty, stwierdzające stosownie do art.26 ust 1 ustawy o ochronie osób i mienia, posiadanie przez ww. osoby wykonujące zamówienie, stosownych uprawnień, a także przedłoży kserokopie aktualnych dokumentów potwierdzających, że 4 osoby, które będą realizować zamówienie posiadają licencje pracowników ochrony I stopnia .Wzór oświadczenia załączono do niniejszej specyfikacji. 2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: Wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 3 usług polegających na ochronie osób i mienia na obiektach użyteczności publicznej. Wzór wykazu w załączeniu. 3.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składa każdy z nich).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach