Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 4 109 658 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 3 403 075 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 706 583 zł.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 123284700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 4 109 658 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 3 403 075 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 706 583 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 4 109 658,00 zł. (słownie: cztery miliony sto dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 3 403 075,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 706 583,00 zł. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na rachunek bankowy Gminy: I transza –29.06.2018r. w kwocie 1 300 000 zł. II transza – 13.07.2018r. w kwocie 680 000 zł. III transza – 30.07.2018r. w kwocie 550 000 zł. IV transza – 30.08.2018r. w kwocie 1 000 000 zł. V transza – 30.11.2018r. w kwocie 579 658 zł. bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 40 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2019 r. do 31 grudnia 2028 r. Pierwsza rata kwartalna wynosi 559 722,00 zł, a każda następna wynosi 91 024,00 zł. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 31 marca 2019 r. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu. Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1876 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia), 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach